12 Şubat 2009

Gianni Comandini

Milano derbisinde Pazar akşamı Inter evsahibi. 8 yıl önce yine Inter'in evsahibi olduğu, ligin ikinci yarısındaki derbi. Tarih 11 Mayıs 2001. Ender bir biçimde Cuma akşamı oynanıyor derbi. Milan 2. dakikada onun golüyle öne geçiyor. 19. dakikada da ikinci golünü atıyor. 6-0'lık hezimette diğer goller Shevchenko(2), Serginho ve Giunti'den. Gianni Comandini bir sezon kalıyor Milano'da. Milan taraftarı onu hala bu derbiyle hatırlıyor. Atalanta'ya gidiyor. Sakatlıklardan bezdi. 29 yaşında da futbolu bıraktı. Doğduğu yerde, Cesena'da bir restoranı var ve babasının kurduğu ufak bir takımda oynuyor. "Serie A'yı izliyor musun, özlüyor musun?" diye soruyorlar. "Ben oynarken de izlemezdim zaten, ancak milli takımın maçını seyrediyorum" diyor...

12 yorum:

tofi dedi ki...

CM'den bildigim kadariyla atalanta formasi giyerdi ve saudati ile benim de belalımdı:)

alessandro del piero dedi ki...

bi de luca saudati vardı bunun gibi, o nerde acaba.. kral adamlardı cm'de.. hey gidi günler..

yok artık leBron james dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yok artık leBron james dedi ki...

vay be ne adamdı yası uygun aslında galatsaray niye düsünmemis???

jose dedi ki...

Bu adamdan cok umıtlıydım o yıllarda ama maalesef olmadı..

xearoson dedi ki...

saudati serie b'de empoli de oynuyor sanırım.en azından fm 2009'da öyle..

necronomicon dedi ki...

al bir sezon oynat, 20 milyon dolar a sat :) süper topçuydu cm 01/02 de.zaman çabuk geçiyor...

Kerem dedi ki...

Commandini - Saudati
Zauri - Dabo - Zenoni - V. Espinal
Bellini - Sala - Natali - Rustico
Taibi

Yedeklerde de:
Pazzini - Pinardi - Inacio Pia - Vinicio Espinal'in kardeşi - Carrera - Doni, vs...

Ne takımdı be!

Bu jenerasyondan sonra da altyapıdan Mauri, Padoin, Montolivo, Lazzari gibi topçular da yetiştirdi bu güzida klüp.

FASLI dedi ki...

Atalanta = Comandini ve Ventola

necronomicon dedi ki...

vinicio espinal in kardeşi: elyps-jose espinal.
bir de carrera'nın yeri her zaman ilk 11dir ;)

Kerem dedi ki...

Ben yaşlı oyuncuları pek oynatmamaya çalışıyordum. Carrera inanılmazdı, evet. Bu yüzden, yaşlı olmasına rağmen yedeğe girmeyi ve takımdan kovulmamayı hak ediyordu. :)

Hatta çoğu zaman Commandini yerine Pazzini'yi ilk 11'e bile koyuyordum, Pazzini henüz 17 yaşındayken.

Anlatırken bile özlüyorum o kadroyu.

Hele araya şöyle Farnerud, Adu, Helder Barbosa, İbrahim Said, Wael Reyad, vs... serpiştirdin mi tam oluyordu.

Doga dedi ki...

01-02'de değil 00-01'de hakikaten efsaneydi bu adam. Florentin Petre'yle beraber.