10 Şubat 2009

İtalya vs. Brezilya

Bu akşam İtalya-Brezilya oynuyor. Hazırlık maçı mı demek lazım, gösteri maçı mı? Organizatörler parasını ödeyip iki ülkeyi de Londra'ya Emirates'e getirdiler. 60 bin bilet Ocak'ın son haftası bitmiş. Localarda bir kişi yemek ve şampanya dahil 1.200 sterline seyredecek maçı. İtalya- Brezilya maçına "dünya derbisi" diyor Lippi. Doğru da diyor. İki takım arasındaki maçlarda eşitlik var. 5'er galibiyet ve 2 beraberlik. 70'de Brezilya'nın kazandığı finalin intikamını İtalyanlar 82 Dünya Kupası'nda almıştı. 94'de de Baggio ve meşhur dağlara taşlara giden penaltı var. Aralarında son maç 12 yıl önce oynandı ve 3-3 berabere bitti. Brezilya'da Kaka sakat ve hafta sonundaki Milano derbisinde de oynamayacak. Maçı 152 ülke naklen yayınlıyor. Bizde de NTV Spor(21:45)
Muhtemel onbirler:
Brezilya (4-3-1-2): Julio Cesar; Maicon, Lucio, Juan, Marcelo; Josue (Baptista), Gilberto Silva, Elano; Ronaldinho; Adriano, Robinho
İtalya (4-2-3-1): Buffon; Zambrotta, Legrottaglie, Cannavaro, Grosso; De Rossi, Pirlo; Camoranesi, Perrotta, Di Natale (Rossi); Toni

18 yorum:

Adsız dedi ki...

İtalya-Brezilya finalini izlemeyi çok istemiştim ancak gecenin o saatinde, gün boyu yorulmuş bir çocuk olarak uyanık kalamamıştım.beni arada uyandıranlara tamam ya gözümü dinlendiriyorum dermişim:)

ancak bu maçta hatırladığım tek an Bülent Abi'nin koyduğu fotoğraf ve o pozisyon. Hayallerimi yıkan penaltı vuruşu.

seyfettintarantino.blogspot.com

Emin Sarıal dedi ki...

Kaka dan yoksun Brezilya İtalya yı yenecektir.

alperensaylar dedi ki...

dunga'nın orta saha seçimlerini anlamakta zorlanıyorum. josue'ye kadar adam mı yok?

İsim dedi ki...

Brezilya ilk 11'i çok yumuşak kalıyor İtalyanlara göre.
İtalya yüksek tempo ve presle bozar Brezilya'yı ve 1-0,2-1 gibi bir skorla alır maçı.
Legrottaglie İtalya'nın ilk
11'inde.Bu şarkıyı da Ertuğrul Sağlam'a gönderelim.

Kartal Bafiler dedi ki...

Legrottaglie'yi yazacaktım @İsim benden önce yazmış,Sağol Ertuğrul Hoca ,Sinan'la zamanında ne güzel bir ikiliydiniz.

Büyük Kaptan dedi ki...

3-3 lük maçı bilmiyorum ama hayatımda ilk 90 dakika(artı uzatmalar ve penaltılar) izlediğim maç brezilya-italya amerika 94 finalidir. hatırı sayılır zaman farkından dolayı zaten akşam geç vakitte başlayan maçı gecenin ilerleyen saatlerinde uykuya inatla direnerek seyretmek, o zamanlar ilkokul 1. sınıfa giden bir çocuk için kolay iş değildi hakikaten. (that's when i fell in love with football) penaltılar atılırken ben de bir yandan golleri okul defterime not ediyordum. hey gidi günler hey.. sonradan tekrar izlediğimde gördüm ki aslında dünya kupası tarihinin en sıkıcı finallerinden biriymiş :) bu yüzden aklımda kalan romario'nun direğe çarpıp gol olan penaltısı.. ve tabiki uzun örgülü saçıyla baggio'nun kaçırdığı penaltı..

fyckreth® dedi ki...

Su Brezilya kadrosu, hatirladigim en zayif kadro diye dusunuyorum. Ozellikle forvetler..
Ertugrul hoca artik biliyodur sanirim artik Legrottaglie`nin ismini.

kutay dedi ki...

152 ülke ne demek ya..
acaba bu alanda rekor hangı maçın, yani en fazla ulkeden canlı yayınlanan maçç hangısı?
bunu bilse bilse sen bilirsin abi, bizi aydınlat?

Konialis dedi ki...

sıkı maç olacak...

sembolist dedi ki...

Legrotaglie'nin alınması için menajerinin karanlık mafyalarda olması gerekir:))

Her Yol Roma dedi ki...

italya en çok lejyonerli kadrolarından biriyle;

http://heryolroma.blogspot.com/2009/02/lejyoner-dedikleri.html

ACY dedi ki...

dunga bu adriano'yu ne diye hala milli takıma alır anlamadım adam sevmiyo futbolu işte git grafiteyi falan al nebileyim adama da değişiklik olur işte.. her halükarda brezilya, okunduğu anda bu nası italyadır denilen kadroyu yener gibi hele de emirates'in halı gbi zemininde..

Nitin Gupta dedi ki...

İddaa'da Brezilya'ya verdim ama bana göre İtalya'nın kazanma olasılığı daha fazla....
Nasıl bir mücadele olacak çok merak ediyorum doğrusu... :)

Chevic dedi ki...

Ne kadar Sarı Kırmızıya tapsam da ülke bazında(pes de bile) masmavi İtalya'yı ve sapsarı Brezilya'yı sahada gördüğümde bir başka güzeldir ekran. Bu 2 takım karşı karşıya geliyor ise tam olarak şölendir bu, kaçırılmaz...

ckaracay dedi ki...

hmm amauri bu macta secmeyecek miydi hangi ulke icin oynayacagini?

barisabak dedi ki...

juventus amauri'ye izin vermedi diye biliyorum ben

seanpenn dedi ki...

ntv spor da maçı sunan spiker lippi nin maç hakkında dünya derbisi olduğunu söyledi birde eşitlik var 14 maçta 5 er galibiyet ve 2 beraberlik dedi 12 ediyo da neyse maçı anlatmadan önce heralde senin blog a uğramış uğramasına da dersine iyi çalışamamış

turhanatakan dedi ki...

kutay, bir hazırlık maçı için 152 ülke büyük olasılık rekordur. ama dünya kupası maçları (haliyle finalleri) daha fazla ülkede canlı yayınlanıyor olsa gerek. yine de emin olamadım, araştırmak gerekir.