5 Kasım 2008

Maradona'nın Seçimi

Maradona'nın İskoçya ile oynayacağı hazırlık maçı içinArjantin milli takım aday kadrosu. Messi, Barcelona ile yapılan hazırlık maçlarında oynamasın anlaşması gereği yok. Cambiasso'nun yokluğu sürpriz... Ülke içinden de kimse yok, galiba şampiyonluk yarışı yüzünden...
Kaleci: Juan Pablo Carrizo (Lazio) e Sergio Romero (AZ Alkmaar)
Defans: Nicolas Burdisso (Inter), Fabricio Coloccini (Newcastle), Martin Demichelis (Bayern Monaco), Daniel Diaz (Getafe), Gabriel Heinze (Real Madrid), Javier Zanetti (Inter)
Orta Saha: Angel Di Maria (Benfica), Fernando Gago (Real Madrid), Luis Gonzalez (Porto), Jonas Gutierrez (Newcastle), Javier Mascherano (Liverpool), Maximiliano Rodriguez (Atletico Madrid), Jose' Sosa (Bayern Monaco)
Forvet: Sergio Aguero (Atletico Madrid), German Denis (Napoli), Lisandro Lopez (Porto), Ezequiel Lavezzi (Napoli), Carlos Tevez (Manchester United)

10 yorum:

Özkan dedi ki...

Buradaki Bayern Monaco'nun bildiğimiz Bayern Münih'in Latinize formu olduğunu hatırlatalım.

Onur dedi ki...

maradonanın arjantin milli takımına ruhundan başka verecegi birşey yok bence.takımın ihtiyacı olan tek şey de bu zaten:)

csr dedi ki...

napoliden iki forvet..
hmm :)

erdincinho altunozzi dedi ki...

maradona denince benim için akan sular bile durabilir
ama arjantin milli takımının başına geçmesi yersiz oldu gibi geliyor bana

arjantinde bi piatti vardı,sahi ne oldu ona.bilenler bi haberdar etse beni

iktisadiajan dedi ki...

ben cannigia'yı cagırır diye düşünüyodum ama...

wjker1982 dedi ki...

Bi tane Ezequiel Garay vardi,noldu ona?

serkan dedi ki...

Evet ya E.Garay'ı neden almamış acaba ben de merak ettim..kralık kaldığı kulübünde oynayamıyor mu acaba?

DaesAgelmar dedi ki...

benim ilk onbirim aşağıdaki gibi olurdu.Bakalım kaçta kaç tutturacam.

Carizzo-Demichelis-Coloccini-Burdisso-Zanetti-Di Maria-Mascherano-Maxi rodriguez-Gago-Lavezzi-Aguero

cedric tweedledee dedi ki...

messi'mi yok yoksa ben kör mü oldum?

cedric tweedledee dedi ki...

he okumamışım orayı pardon : ))