2 Kasım 2008

Aurelio'nun Betis'i

Raul'un Real Madrid'i, Lampard'ın Chelsea'si, İbra'nın Inter'i dersin de; Aurelio'nun Real Betis'i der misin? Diyorlar işte... Bir ön libero ile anılıyor artık Real Betis. İyi oynayıp kazanamadıkları 6 maçın ardından biri kupa olmak üzere 3 seri galibiyet aldılar. Bu akşam Deportivo La Coruna karşısına "poker" yapmak için çıkacaklar. El Betis de Mehmet Aurelio.... Dün gece Barcelona golleri yine erken bulup Malaga'nın fişini çekti. 9 maçta 28 gol attılar. Malaga tribünleri Eto'o'nun ten rengiyle uğraşmışlar, alırlar cezayı. Valencia ilk mağlubiyetini kendi sahasında aldı. Santander'den 4 yediler, 2 attılar. 8 maçta 5 gol yiyen Valencia tek ayak üzerinde yakalandı galiba. Real Madrid de her hafta bir önceki hafta Barcelona'nın üzerinden silindir gibi geçtiği takımlarla oynuyor. Bu hafta da Almeria deplasmanındalar. Kazanırlarsa zirvede Barça ile 22-22 olacaklar...

7 yorum:

GSveFutbol dedi ki...

Örnekler biraz üst seviyede olmuş Aurelio'nun Betisi onların yanında İbrahim Akın'ın Belediyesi tadında kalıyor..

oralardaniyivurur dedi ki...

Real Madrid'in fikstürde Barçayı takip etmesilye, Franco zamanında zorla Barçadan Real'e oyuncu transferleriyle bir ilgisi var mıdır acep diyerek başka bir bakış açısıyla bakarım bu olaya.
Not: ilgi derken, heralde Franco 65 sene sonra böyle yapın diye vasiyet etmedi heralde. Düşünün bir, Anahtar sözcükler: Madrid, Lobi, Kral, Real

ribery11 dedi ki...

teşekkürler racing santander...istatistiğin gözünü seveyim,valencia'nın belalısı oldu santander.

Sinan Çakmak dedi ki...

fenerbahçe emre'ye (aragones'i, guiza'yı saymıyorum bile) verdiği paranın yarısını şu adama verse, takımda tutsa, bedavaya kaptırmasa, selçuk yerine aurelio oynasa önümüzdeki arsenal deplasmanı için ufak da olsa ümidim olurdu..

Gergedan dedi ki...

Ben bu adamı hala nasıl bıraktığımıza yanarken, böyle postlar yazma baba, kötü oluyorum :)

Temur dedi ki...

poker için beceri kadar iyi elde gerekir. Betis'in bu akşam pot patladı.

serdark dedi ki...

Bu adam futbol aleminde ne kadar yukselirse (yasi gecmeden) o kadar mutlu olurum.

Sebebi su: ne zaman tek basina sirtladigi maclardan birine denk gelsem, "ulan simdi bu adam barcelona ortasahasinda niye oynamasin", "real madrid e alsan cat diye koysan siritir mi acaba" diye sorardim kendime. Ama tabi bizim Cuma ninda oralara gitmesi olasi gozukmezdi.

Yani bu adam maestro kuluplerle benim futbol algim arasindaki bosluktur.

Buyuk bi transfer patlatsa seneye Barcelona ya gitse, kendi adima cok mutlu olurum. (demistim, haci ben:)

(Bir baska soru icin: yattara barcelonanin sag acigi neden olmasin?)