26 Mayıs 2008

İstanbul'a 3 Bilet

Portekiz maçına 12 gün var. Gruptaki rakiplerin oyun karakteristiğine yakın dublör takımlarla maç alınmış diyorlardı. İngiltere ile maç alınıyordu, Capello evet demişti diyorum ve susuyorum... Uruguay da Portekiz'in dublörü. Hormonlu Portekiz diyelim biz bunlara, onlardan çok daha sert, onların yarısı kadar bile oyun zekası ve ezberi olmayan bir takım. Milli takım pivotsuz oynayacağız yemini etmiş, kadroyu ona göre yapmış ama 15 günde de Alex Ferguson'un Man. United'ı olunmuyor. Bu dizilişe 4-3-3 diyen de var. Ben 4-5-1 gördüm çokça da 4-6-0. Kazım'ı tartışmıyorum bile, onun Almanya kampına gitmesi bile bu ülkedeki en az 5 futbolcuyu hakarettir. Mehmet Topal'ın üst düzey maç havasını içine sindirebilmesi için kulüp bazında en az 10 Avrupalı rakiple maça ihtiyacı var. Saf kalıyor sahada. Aurelio dinlendirildi olarak kabul edelim. Stoperlerden hiç ümidim yoktu, üstüne bir de sağ bekte Gökhan Gönül sakatlanınca insanın Portekiz maçının santrasında gözünü kapatası geliyor. Nihat tek başına oynamaz, oynamadı. Semih ile çift forvet hazırlık maçı oynadığını göremeyecek miyiz? Yıldıray, Man. United'ın Carlos Tevez'i rolünde. İkisini kafa kafaya vurdursan, Yıldıray pert olur. Bireysel hatalar, oyun temposunu ayarlayamama, aktif dinlenmeden bihaber olma bir kenara; bu takımın bir sistemi yok. Olacaksa da vakti yok. Bunca zamandır neyi bekledik, bunu hiç anlamadım. Gördüğüm kadrodan çıkacak bence en iyi 11: Rüştü, Hamit, Servet, Emre Güngör, Hakan Balta, Tuncay, Emre B., Aurelio, Arda, Nihat, Semih olur. Çarşamba günü 3 oyuncu ayrılacak takımdan. Benim tahminim: Ayhan, Kazım ve Mevlüt. Kim gider tahminlerinizi bekliyorum...

75 yorum:

Adsız dedi ki...

en iyi 11 neden 10 kişi????Sanırım alternatifsiz bir bölgeyi atladın.Sol bek Hakan Balta

Adsız dedi ki...

Kazim, Ayhan, Ibrahim Kas diyorum ben... Emre Asik ve Gokhan Zan varken, bir ucuncu defans yedegine gerek yok. Kaldi ki, Mevlut su kadrodaki en iyi hava topuna cikan adamlardan biri gibi duruyor. Pivot tarzindaki bir adam ve belki de kadroda taktige uymayacak tek adam, yani bir alternatif olarak kalmasi dogru olacaktir.

Terim pivotsuz oynama inadindan vazgecmez, orasi da var tabii.

Yalniz hazirlik maclarini izliyorum da, Umit Karan cok rahat oynardi su takimda.

Adsız dedi ki...

3 gun de tabiki manu olunmaz ama bu turnuvayi bu ugurda atilmis bi umut olarak gorelim diye dusunuyorum ama terim in gelecegi belli degil...o yuzden,susup portekizi ve cekleri izlemek dusuyor bize...

Adsız dedi ki...

hocam o diil de en iyi 11 e 10 kişi yazmıssın. heralde takımda sol bek olmadıgı ıcın unutmak istedin o mevkiyi:)
edit:bana hakan balta falan demeyin abi.

mhiziroglu dedi ki...

Bence Ayhan ve Mevlüt VE ibrahim Kaş eve döner.Kazım'ın kadroda kalacağını düşünüyorum.Yılın kapışması ise Quaresma-Sabri arasında yaşanacak gibi ilk maçta:)

Adsız dedi ki...

Merhaba, aslında Tümer veya Yıldıray'dan biri de fazlalık kabul edilebilir. Formda bir Ayhan Mehmet Topal'dan daha verimli olabilir. Mevlüt de Halil'in kurbanı olacak gibi görünüyor. Sizin 11'inizde kaleci Rüştü değil, Volkan olmalı. İlkel bir futbol denebilir ama Emre B. yerine Ayhan da monte edilip çok defansif bir orta saha - defans kurgusu ile ileride Tuncay-Semih-Nihat kontratak üçlüsü bir turnuva için yararlı olabilirdi. Böylesi atar-yatar futbolu işe yarar mı? Yunanistan nasıl şampiyon olmuştu? Giannakopoulos, Charisteas, Karagounis üçlüsü ile.

altan yerdenayaga dedi ki...

aceto hakan balta'yıda yollamış diyordum ki geri çağırmış.mevlüt,emre güngör ve uğur boral gibi gözüküyor.ilk 2si garanti.uğur boral sol bek kontenjanından kalabilir.euro96da bülent uygun ve erkan arseven dışarda kalmıştı.2002de metin aktaş,sihan haspolatlı,serhat akın,tayfun korkut dışardaydı.2000de kim kalmıştı hatırlayamadım.hatırlayan varsa yazarsa sevinirim bende :)

BT dedi ki...

tamam beyler, vurmayın:) hakan balta yı unuttuk; ilk tuna hatırlattı ekledim..

nwbrn dedi ki...

dün spikerle mehmet demirkol kazımın nesini övdüler anlayamadım, tam bir halı saha topçusu.

revenant dedi ki...

hamiti koymussun 11 e de yetisecek mi peki?
bence mevlut kazım ve ibrahim kas gitsin.mevlut cok negatif bir oyuncu hic begenmedim,keza kazımdan da bisi olmaz,ibrahim kas da bu seviyenin oyuncusu degil gibi.

ayrıca herkes yıldıray ı atlıyor.bu takım yıldıray uzerine kurulmalıydı emre belozoglu uzerine degil.bu yuzden basarı gelmiyor.ille de bi yerlere geleceksek bu formda bir yıldırayla olur.formda bir yıldırayda oynayarak olur.o sebepten oynamalı ve takıma liderlik etmeli.milli takımı bile haketmeyen emrenin yerine ona sans verilmeli..

Riggs dedi ki...

Bu topu grup maclarinda da oynarsak biz eve kim donerse donsun sanslidir.

pascal dedi ki...

zaten gökhan gönül ayrıldı kamptan.geriye gidecek 2 kişi kalmıyor mu?bence biri kazım olur diğerinin de ayhan olmasını temenni ederim

L dedi ki...

abi gideceklere katılıyorum da, semih 11 oynarsa olmaz bea. valla.
hamit sağbek oynayacak gibi ki, bu iyi haber. ama orta'nın bu belirsiz halinde hamit'i ortaya koyup, sabri'ye güvenmek var bir de. bu sıkar işte...

hadesperado dedi ki...

çağırılan absürd kadroya ve hani şu yorum patlaması yaşanan "kadroların ilk açıklandığı" posta bakılırsa: fatih terim, müfit erkasap, oğuz çetiner

Kcan dedi ki...

bence kazım, gökhan zan ve yıldıray gitmeliler.

Adsız dedi ki...

gidecek üç isimden önce bence sabri ilk 11 de sahaya çıkar onu söylemek istiyorum.. gökhan sakatlandı madem onun tarzına yakın, hızlı bir oyuncu oynatacağım mantığı ile sabri yi sahaya sürecektir sinyor terim..

kazım ı ben de beğenmiyorum ama bu adamda şeytan tüyü var galiba.. oyun sıkışırsa sonradan oyuna girer bişeyler yapar gibi geliyor.. ayrıca fatih terim in favori oyuncularından biri olacak gibi duruyor. kadrodan gitmez bence..

mevlüt, ayhan kesin gider diyorum..

servet in sakatlığının geçtiğini düşünerek defanstan bir kişi ayrılır ve o kişi de emre aşık olur diyorum..

ayrıca emre aşık fatih terim in vazgeçilmezlerinden birisi derseniz maalesef emre güngör ayrılır derim..

yani 3. ayrılık defans bölgesinde yaşanacak.. sinyor fatih emrelerden birisini kenara alacak.. tabii ki bence..

wasted times dedi ki...

uğur boral istanbul'a dönecekler arasında ilk sırada..yanında da muhtemelen ayhanla mevlüt olacak..

Adsız dedi ki...

açıkcası ben pek/hiç ümitli değilim. senin de yazdığın gibi, takımda sistem yok henüz. daha ne oynadığımız ne oynayacağımız belli değil. ayrıca sistemden öte, biri bu takımın oyun karakteri ya da özelliği nedir, söyleyebilir mi? bir aralar agresifliğimiz vardı, o da şimdi kavgacılığa dönmüş durumda. birilerinin gelip gitmesi meselesi değil yani.

Adsız dedi ki...

ewt hoca anlamdığım sebeple uğura hiç şans vermedi ayhanıda tutmuyo zaten mevlütüde kendi egosu için çağırdı bu 3 isim döner

the_absolute dedi ki...

uruguay kotu takim degil. bir portekiz degil kabul ama cabuk organize oluyorlar ve birbirlerini iyi buluyorlar toplu oyunda.

bizimkiler ise savruktu. defans gobegi ozellikle. ilk 11'de emre gungor ve servet olmali gozukuyor...

milli takim pivotsuz oynayayim diyor ama pas yaparak rakibi yormali bu seneki fenerbahce'nin avrupa taktigini bu takim yapabilir mi emin degilim.
ileride semih ya da karan ile gerisinde arda, nihat ofansi ile '4 3 2 1' iyi olabilirdi. olamayacak ama.

Puskas dedi ki...

Kazım ilk maçın en iyilerinden biriydi ve takımda adam eksiltebilen nadir oyunculardan.Oyuna sonradan girip faydalı olabilir o yüzden kalmalı bence.Uğur Boral'da Hakan Balta'nın yedeği olarak alındı geri dönmesi süpriz olur.
Benim adaylarım Emre Aşık - Ayhan ve Mevlüt. (Gökhan Zan'da orada olmamalı ama elimiz mahkum.Servet'in bir an önce iyileşmesi lazım yoksa işimiz zor)

Liverbird dedi ki...

Ben olsam Ayhan'ı kesinlikle göndermem, Galatasaray orta sahasının sezon başındaki ve sezonun son 5 haftadaki iyi performansının en önemli adamı Ayhan'dır bana göre. Sola koy, ortaya koy, olmadı önliberoya koy her yerde oynar. Ayhan gideceğine Tümer'in gitmesi daha mantıklı bence ama Terim de Tümer'i göndermez öyle bir durum var.

Adsız dedi ki...

horace'ın yorumuna katılıyorum. ayhan bu sezon olgunluğunun çok üst döneminde mehmet topal'ın yerine tercih edilip aurelio'yla çift dmc oynatılması lazım, hatta biraz seedorf rolü üstlendirilebilir.

semih'in milli takım oyuncusu olduğuna inanmıyorum keza aceto'nun kazım yorumuna kesinlikle katılıyorum; bu kadar kötü bi adamın milli takımda varlığı bir utançtır, ama diğer oyuncular için değil bence fatih terim için. çünkü serdar özkan ve mehmet topuz bu kadar formdayken hiç bir özelliği bulunmayan kazım ve torpilli emre belözoğlu'nun takımda olması felaket.

uruguay maçında rüştü iyi göründü ama en zayıf halkamız kale ve defans göbeği. gidecekler ibrahim kaş, emre belözoğlu ve kazım olmalı. ha kabak mevlüt'le topal'ın başında falan patlar olacağı o olur...

Adsız dedi ki...

servet yetişirse bir stoper yollancak büyük ihtimal ibrahim kaş olur ama terim sürpriz yapıp emre güngörü de yollayabilir.zira ilk isim olarak aklında olmadığını kadroyu açıklarken gösterdi.

orta sahadan ayhan gidici gözüküyor ama topalı çıkartırsa da şaşmamalı.kazım denenen sisteme göre kesinlikle çıkarılmaz.terim baya güveniyor bence kazıma.ikinci yarılarda büyük ihtimalle kullanmak isteyecek onu.

üçüncü isim ise kesin olarak mevlüt.bu kadar formda karan varken zaten çağrılmış olması bile gereksizdi.

jose dedi ki...

ayhan gitmemeli oyunda top yapmamiz gerektiginde sahada ayhan tam aradigimiz adam ayhan kagit uzerinde gitmeli gozukuyor ama takima katkisi cok fazla oyuzden ayhan kalmali birde 3 adam gidecek bu arada aceto hata yapmissin sanirim ayhan kazim mevlut demissin ama zaten gokhan gonul ayriliyor kaliyor geriye iki kasi bu kazim ve mevlut olur

Adsız dedi ki...

bakiyorum - herkez ayni fikirde - gonderilmesi gerekenler vs. terim'in gonderecekleri, zaten ilk basta da cagrilmasi gerekenler vs. cagrilanlar olmustu - sonuc: terim egosu vs. mantik = 2 - 0

BT dedi ki...

@mourinho
kadro 26 kişi açıklandı. emre güngör ilave edildi. Gökhan Gönül haricinde 3 kişi geri dönecek.
Gidecek isimler benim tahminim. temennim değil. terim'in tümer ve kaş dan vazgeçeceğini sanmıyorum...

Adsız dedi ki...

emre güngör'le ayhan'ın gidici olduğu belli gibi de üçüncü kişi sürpriz olabilir bence, gökdeniz kadro dışı kalabilir misal...

untildie dedi ki...

Ben şahsen 2000 ve 2002 turnuvalarından önce seçilen aday kadroları asla içime sindirememiştim. O dönemin en formda takımı Galatasaray dan yeteri kadar oyuncu çağrılmıyor veya turnuva maçlarında bu oyuncular üzerine ilk onbirler kurulmuyordu. Şahsi kanaatim iki turnuvada da çok rahat final maçlarını görebilirdik. O zaman dünya kupasında ki yarı finali başarı olarak nitelendirmiyorum.
Gelelim günümüze. O zamanların yanlışlığını görüyormusun diye sorsanız cevabım "hayır" olacaktır. Yani kadro seçiminde 1-2 oyuncu haricinde fazla bir hatası yok sinyor Terim ve yardımcılarının. Çünkü ortada "formda" "sağlam" "tecrübeli" vb. nitelikte "Türk" oyuncu en fazla bu kadar. Alex Türk değilde bizmi çağırmadık?
Gönderilecekler kim olur derseniz bence sağlam-tecrübesizler gider. Sağlam olmayanlar; G.Zan, Servet, E.Belözoğlu, Hamit Altıntop, tecrübesizler; İ.Kaş, M.Topal, Mevlüt. Lütfedipte bana sorsalar G.Zan, Emre Belözoğlu ve Tümer i gönderirdim.
Not: Aceto 15 günde ManU gibi nasıl olacaklar demişsin. En azından sen onlara benzetmişsin ben hiç birşeye benzetedemedim. Acaba F.Terim bunca zamandır menejerlik oyunlarındamı takım kurup onları biçimlendirmiş?
İnşallah turnuvada göze hoş gelen mücadeleci bir oyun sergileriz. Bu şartlarda daha fazlasını beklemek...

L dedi ki...

zaten vazgeçmemeli de abi tümer'den. biliyorsunuz yani.

Adsız dedi ki...

ben aceto nun kadrosuna bir sim hariç katılıyorum. o da emre yerine yıldıray. yani Rüştü, Hamit, Servet, Emre G., Hakan Balta, Tuncay, yıldıray,Aurelio, Arda, Nihat, Semih.

lütfen semihe biraz güvenelim bence. şu andaki kadroya göre oynaması gerek. nihatın yanında r.sociedad taki kovaçeviç gibi biri lazım. hakan şükür ya da ümit olmadığına göre en iyisi semihtir.
nihat-halil derseniz schalkede kuranyi target oynuyor halil onun yancısı yani.(yancıdan başka laf bulamadım kusura bakmayın).

ama en önemli sorunumuz ne oynadığımız/oynayacağımız belli deil.
ümidim yok şahsen. sonuncu olursak "yandım anam su getirin" demeyelim.

Adsız dedi ki...

-jonathan richman and the modern marvels-



fatih terim ilk defa değişik bir şey yapıyor.geçen turnuvalara kıyasla bu sefer rakibe bakan değil , rakibe kendi oyununu kabullendiren bir milli takım yaratmaya çalışıyor gibi burada yapılacak bana göre 30üstü 3 oyuncuyu yollamak mesela emre aşık.elde 1
ikincisi bir sürü sistem var da oyuncu karakteri olaraktan birbirine benzeyen -hucumcu oyuncu,defansif oyuncu-tuncay-tümer-kazım-arda-gökdeniz arasından birini yollayacak gibi hoca bana kalırsa tümer olmalı ama büyük ihtimal kazım gider.zaten tümer i kadroda tutmayı düşünmese çağırmazdı da diye tahmin ediyorum.
bir de tabi 4-3-3 e göre tek santrafor arkasında 2 tane açık tabir oyuncu oynatacağı için mevlüt-halil-semih üçlüsünden biri gider orada favorim semih terim de büyük ihtimal onu gönderir.

LalenAstrum dedi ki...

Gitmesi gereken: Kazım,Mevlüt,Zan
Gidecek: Mevlüt,Ayhan,Güngör

Adsız dedi ki...

Terim'in huyudur adam yaratmaya calismak, Tamas'tan da birsey yaratmaya calismisti..Sociedad macini heba etmisti..Kazim'da bu kategoriden yararlaniyor.
Su ManU sistemi ise yaramiyacagindan,tek forvet duzeninde Terim'i kurtaricak tek adam Karan olurdu..Boga gibi bogusurdu orada..Mevlut icin biraz erken oldu turnuva.
Terim hep sempatik ilimli gozukmeye calisiyor kameralara ama kendisini tekrar anlatmasina gerek yok, bunun icin efor sarfetmesin takima konsantre olsun..Su an icin grup sonunculugu gozukuyor..
Gidecek tahminimde Mevlut,Kazim,Ayhan ama gitmesi gereken Kazim,Tumer,Halil..
Mevlut'ten kapanip kontraya dondugumuzde yararlanabiliriz..Halil'den ise yararlanmak guc..Gobekte servet emre gungor oynamaz ise cok acik veririz...Terim kendi kesfetmedigi oyunculara isinamadigindan Gungor'u de muhtemelen pek tutmaz..Gidenlerde Gungor suprizi de yapabilir..

Anelka dedi ki...

Kim gider kestiremiyorum da, Kazım gibi en az 5 oyuncunun bulunduğu bir lige sahipsek şanslıyız demek geliyor içimden...

Adsız dedi ki...

Eğer grup sonuncusu olursak seyreyleyin gümbürtüyü bu kadroyla.Allah korusun inşallah şampiyon oluruz :)

Adsız dedi ki...

Bu turnuvada en büyük kozumuz Nihat'ın tek forvet oynamaması gerektiginin herkes farkında, o halde yanına kuvvetli bir forvet gerekir ki Nihat daha rahat oynasın daha verimli olsun.Bu durumda benim aklıma 2 isim geliyor.Umit Karan ve Mehmet Yıldız.Kadroda var mı bu iki isim ? Hayır.Peki kim var kadroda ? Sadece Beşiktaş maçında (İ.Üzülmez ve B.Mercimek'e karşı) hayatının maçını oynayan ve Chelsea maçında gol atan tam bir halı saha topçusu olan ve türkçe bilmeyen bir "Kazım Kazım".Bütün sene o kötü Newcastle'da bile kadroya giremeyen Emre Belözoglu.Devri kapanmış bir Tümer Metin.Ayrıca kimsenin dikkatini cekmemis olabilir ama Aykut Ercetin o turnuvada olmayı Rustu'den de Tolga'dan da daha fazla haketti.Sana soyleyecegim baska bir sey yok "Sinyor Terim".He son olarak everything is something happened.

Adsız dedi ki...

arkadaslar klupculuk yapmayın allah askına, bu takımda bir kişi tumeri görmezmi, futbolun ilk kuralı defansın gobegıne capraz top atmayın derler, bu tumer onu yaptıgı gibi birde yavas,gucsuz onun için kazım kazım kalsın. Arkasından yolla mevlutu bu işte burda bitsin. Ayhan akman avrupa kupası tecrubesı olan bir işim..

fataliyev dedi ki...

ayhan, kazım ve gökhan zan derim ben de. hatta gökhan türkiye'ye hiç uğramasın, doooğru rusya'ya falan gitsin.

bu arada milli takımdan zerre ümidim yoktu. son maçtan sonra "aman abi averaj takımı olmayalım da.." dedim. benim tahminim grupta 1 puan alır ve sonuncu oluruz.

Adsız dedi ki...

Herkes Kazım'ın gidecegini dusunuyor. Bence Kazım kalacaktır. Oyle gorunuyor ki Fatih Terim de ona cok guvenıyor. Avrupa maclarındakı performansına bakılırsa fena degildi. Kadrodan cıkarsa bisey diyemem ama kalırsa da niye kaldı demeyede pek hakkım yok gibi geliyor.
Kadrodan çıkarılacak bir diger isimler ise Gökhan Zan ve Ayhan olacak gibi.
Tumer de kadro fazlası gibi Fatih Terim onuda tutacak gibi duruyor.
Gökhan Gönül'ün kadrodan cıkması ise bizimi için hiç iyi olmadı

wjker1982 dedi ki...

volkan-sabri,emre gungor,servet,balta-hamit,aurelio,emre b.-arda-tuncay,nihat

Dobrowski dedi ki...

fatih hocanın işleri garip olduğu için herşeyi yapbilir. çoğunluk kazım demiş bence kazım kalacak takımda. Ben olsam Tümer'i dakka tutmam ama terim tutkuyla bağlı elemana bilmem neden.
Halil'i çıkarabilir. Uğur Boralı valla terim garip adam gökdeniz'i bile çıkarabilir.

tofi dedi ki...

şu hakan balta ve emre güngörde ne buluyorsunuz anlamıyorum, soyadi balta kendisi teknik ama cok agir, son mac orasi koridor oldu, emre güngor de ilk mac felaket hatalar yapti, bu avrupa arenasinda affetmezler bunlari, mehmet topal oyunu tek yönuyle oynuyor, iyi bir selcuk lazimdi. Her seye ragmen tek forvet oynamaliyiz, bize 2 forvet lux gibi, ama bu tek forvet kesinlikle nihat olmamali, arda da 60 dk lik oyuncu bence, ama 60 dk icinde cok iyi işler yapiyor, volkanin da yan toplari beni cok korkuttu, adam 10 dk arayla kılıç kalkan oynuyor sanki, o nasil topa çıkmak!

Adsız dedi ki...

Nesi iyi bu E.Gungor`un anlamis degilim. Eger Servet E.Gungor olursa defansin gobegi simdiden hoscakal Euro2008. Gorduk uluslararasi maclarini bu ikilinin. Bu ikili cok super ligimizin cok superleri olsa bile!
Gidecekler ise E.Gungor, Ayhan ve Kazimdir, kanimca.
Fikret

tknycl dedi ki...

gökhan zan-mevlüt-uğur boral gider...

tknycl dedi ki...

konuyla alakasız ama milli takımımıza forvet gönderemesek de sağolsun hakan balta 1 arda 2 linderoth 3 golleri sıraladılar..

kutay dedi ki...

mehmet topuz ne düşünüyor acaba, ya da ümit karan. hakikaten ayıptır kazım'ı oynatmak.

ayhan ve mevlüt kesin bence. kazım'ı bilmiyorum açıkçası iki maça da 11'de başladı.

murty & berşan dedi ki...

bana kalırsa gökhan zan başından beri hatalı bir tercihti. üstelik sakat da. bu yüzden, iyileşirse, servet ve yanında iki emre'den birisi oynamalı.orta saha fatih terim'in kafasında aurelio, emre, arda, tuncay olarak şekillenecektir kanımca. tümer ve gökdeniz'in oyuna sonradan girdikleri zaman bir şeylere etki edebildiklerini daha önce çok kez gördük. bu bağlamda onlar da gönderilmeyecektir. en zayıf halka ayhan gibi gözüküyor. uğur boral'ın adı bile geçmedi. ancak o da hakan'ın tek alternatifi olduğu için şanslı. kazım'ın da çok heyecanlı ve etkisiz futbol oynadığını, terim'in de bunu gördüğünü düşünüyorum.

bence gidecek olan üçlü: ayhan, kazım, gökhan olacaktır. olmalıdır.

bir de oynadığımız futbola kısaca yorum yapıp noktalamak isterim. bence uruguay maçının ilk yarısı sahada umut verici bir futbol vardı. o ilk on birden birkaç futbolcuyu çıkarıp (kazım, gökhan, yıldıray) yerine alınacaklar ile (tuncay, servet, aurelio) milli takım güzel bir 4-2-3-1 ile mücadele edebilir. hoş çalımlar, güzel ara pasları gördük. ancak bir haftada takımın birbiriyle anlaşması mümkün olacak mı çok merak ediyorum doğrusu.

Adsız dedi ki...

her mevkiden bir kisi gidecegini tahmin ediyorum. Defanstan i.kas gitmezse yuh derim. hem sagbekte hem stoperde 3. alternatif olur ki gerek yok. Ortasahadan yildiray/ayhan'dan biri gider. Hucumdan da mevlut gider.

ugur

Ezequiel dedi ki...

E.Aşık, Servet, Zan, E.Güngör, bu 4 stoperden biri fazla, Servet iyileştiyse Zan gider bence. Diğer adaylarım Kaş ve Kazım, ama Terim Kazımı yollamaz diye düşünüyorum. Kazımı yeniden yaratma çabasına girecektir. O zaman Ayhan diğer adayım.

scapula dedi ki...

Ayhan, Uğur Boral ve Semih diyorum.

Uğur kalsın, solda alternatif olsun derse de Emre Aşık'ı yollayabilir.

Mevlüt, Kazım, Uğur, Semih, Gökhan Zan ve Tolga'nın hepsi gitse keşke. Gerek yok. Kazım belki işe yarayabilir, bir ihtimal...

Unknown dedi ki...

Şutlanacaklar: G.Zan-K.kazım Mevlüt.

ilk turu geçmek için şutlanması gerekenler: M.topal-E.belözoğlu-Emre Aşık

Tuncay'ın hala ne oynadığını anlamadım ben?? Uruguay'ın sol kanat oyuncusu Sabri'yi darmadağın etti ki o kanatta Ronaldo oynarsa cinayet olur.

Orta sahada Ayhan ile Aurelio banko oynamalı fakat Ayhan 90dk.yı çıkaramaz gibi duruyor.

Yıldıray - tuncay - K.kazım-tümer-arda-gökdeniz hep aynı tip oyuncular. Aslında çok geniş gibi gözüken fakat bana göre çok dar kadromuz var. Bir ara f.terim bu üstte bahsettiğim aynı tip adamların hepsini sahaya sürdü. Zaten Uruguay maçı da bu nedenle kaybedildi.

Uruguay maçında kanatlarımız SOS sinyali verdi. Portekiz kanatları en güçlü takımlardan biri. Portekizin bizi rahat yeneceğini düşünüyorum. Bizim İsviçre'yi mutlaka ama mutlaka yenmemiz gerekiyor.

Not: Diego Forlan sahada olsaydı o kale önündeki pozisyonları affetmezdi.

Adsız dedi ki...

Gökhan Gönül belli oldu zaten, İbrahim Kaş, Tümer giderse hiç itirazım olmaz.

Ayhan Emre'nin yedeği olur, Kazım ballı günündeyse oyunu değiştiren adam olabilir, Mevlüt hakkında henüz bir fikir oluşmadı bende ama zaten forvet sayımız az o yüzden kalır gibi geliyor, uğur boral sevilla maçlarındaki gibi oynarsa portekize karşı diye de bir ümidim var...

giray dedi ki...

15 gunde man.utd olunmuyor çok doğru..
bence ayhan kazım ve ibrahim kaş gider

Adsız dedi ki...

Emre Gungor, Ayhan, Mehmet Topal doner

Adsız dedi ki...

temennimiz kazım sabri ve topal'ın gitmesidir. üçü de milli takım kalitesinde değiller.

Beercholic dedi ki...

Arkadaşlar yorumlarınızı okudukça kimsenin ilk maçı ciddi ciddi izlemediğine tanıklık getirdim, ilk maçın yıldızı kesinlikle kazım dı, uruguay maçında iyi oynamadı ama o maçta kim iyi oynadı ki? Kazım bence % 100 kadroda kalır, Fatih Terim'in ona güvendiğini ve yollamayacağını hissediyorum, ender oyuncu eksiltenlerin başında geliyor, Kazım, iyi orta açıyor ve şut çekiyor. Ayrıca sağ kanatta alternatif de yok pek fazla, yani bir tek gökdeniz i görüyorum ben alternatif olarak, asıl tartışılması gereken kazım ın ilk 11 mi yedek mi olacağıdır bence.. ayrıca anelka yazmış üstlerde sonuna kadar katılıyorum..

bana göre gitmesi gereken 3 lü: Mevlüt, Emre aşık ve Ayhan

Flying Dutchman dedi ki...

Ben de baştan beri "Kazım zaten gidecek" desem de Terim'in her konuşmada üzerinde durması ve ısrarla oynatmasını takımda kalacağına yoruyorum.

Ayhan çok belli oldu herkes için. Tek forvette ısrar edeceğimize göre Halil'in de gitmesini bekliyorum. Mevlüt de olabilir ama bana Halil daha yakın gibi duruyor. Sanırım defans hattından da Emre Aşık veya Gökhan Zan'dan birisi dönecek ki şu an ben Aşık'ın gitmesini tercih ederim. Bu tür "artık bu turnuva benim son şansım" gazıyla gelen yaşı geçginler acaip işler yapabiliyorlar. Alpay tecrübemiz var İsviçre play-off'unda. Ne kadar hata yapsa da Gökhan Zan'ın kalması iyi olur gibi.

Adsız dedi ki...

tahminim: emre güngör, ayhan akman, mevlüt erding

temennim: ibrahim kaş, kazım kazım, mevlüt erding

11'im: volkan; hamit, emre güngör, servet çetin, emre bölezoğlu; gökdeniz, topal, aurelio, arda; semih, nihat

s.t

maria lopez garcia dedi ki...

herkes kazimin gidecegini dusunuyor anelka'ya arti 1 benden
kesinlikle gitmez ki bence Ayhan gibi o da gitmemeli
neden herkesin bu kadar kotu bir Yildiray'a tahammul edilmesi gerektigini dusundugune de sasirmiyor degilim

Adsız dedi ki...

Gökhan Zan, Ayhan Akman ve Mevlüt Erding gidecek kanımca. Kalede Rüştü'yü görme ihtimalimiz daha yüksek. Defansta Gökhan Gönül'ün sakatlığı Terim'i çok sıkıntıya soktu. Hamit, Aurelio ve Emreli ortasaha mecburen bozulcak. Servet'in yanında kimin oynayacağı çok önemli değil. Çünkü hiçbirisi güven vermiyor. Koca ülke bir kaliteli stoper yetiştiremiyoruz. Hücum hattımız büyük ihtimalle Nihat, Arda ve Tuncay'dan oluşur. Kazım, Tümer, Semih sonradan girip skoru değiştirebilir. Semih o bölgenin en iyisi bence. Kadıköydeki tüm maçlarda izledim. Hakkında yorum yapan arkadaşlar büyük ihtimalle izlememişler. Fikir sahibi olmak isteyenler attığı gollerin videolarını izlesinler. Kafa, ayak farketmiyor pek. Adam gerçekten iyi golcü. Ben olsam Semih, Nihat ikilisi ile başlardım. Semih'in top tutma beceriside hızlı ortasaha oyuncularımızla ve Nihatla verkaçlar yaparak gol bulmamıza büyük katkı sağlar. Ayrıca çok eleştirilen Emre Belözoğlu(Tarkan Tevetoğlu bir bu iki. yok muydu güzel bir soyadı yahu!) çok kaliteli ve yetenekli bir oyuncu, top ayağına çok yakışıyor. Kendine iyi baksa, sakatlanıp durmasa şimdi çok daha üst düzey takımlarda oynuyor olurdu. Birazda hakemle, rakiple değil kendi oyunuyla uğraşsa. Sergenden sonra Emre'de harcanıp gidecek bu kafayla giderse. Allah o yeteneği daha düzgün değerlendirebilecek adamlara verseydi, çok büyük yıldız olurlardı kesinlikle.
Turnuvada gruptan çıkarmıyız kstirmek güç. Orada herkes başka oynuycak. Hazırlık maçları ölçü olmuyor. Biraz şans, birazda mücadele(biraz dediğim baya çok:)), herşey olabilir. Danimarka ve Yunanistan mucizelerinden sonra şampiyonluk bile ihtimal dahilinde. Takımı desteklemek yenilse bile alkışlamak lazım. Yeterki sahada iyi mücadele etsinler, efendi gibi toplarını oynasınlar. Yalnız ülkemin gururunu incitmesinler elin Ronaldosuna karşı.

varol döken dedi ki...

ya yıllarca ülkede orta yapmayı bilen adam yok demedik mi, topu dağlara taşlara dolmabahcede çay bardaklarına yollayan arkadaşlara küfretmedik mi? peki şimdi orta yapmanın ne olduğunu bilen bir adama neden bu kadar karşıyız? kazım'ı beğenmiyorum ben de çok ama en azından bir farkı var. yukarıdaki bir arkadaş çok doğru yazmış, acayip dar bir kadromuz var. ümit karan niye gelsin dedik, tarzı farklıydı çünkü... gökhan gönül gibi... ümit gelmedi, gökhan gitti eee birbirine benzeyen 20 tane adam... şimdi bu takımdan kazım mı gitsin yani? gitmesinnn, kalsın, 50de girsin 70de girsin ama kalsın...

hakan şükür'ü çağırıp geri yollasın, komik olur:)

gidecekler tahminim: emre aşık, ayhan akman (araları sorunlu, bence eziyet olsun diye bilerek çağırdı), mevlüt erdinç

gidecekler temennim: emre aşık, tümer, mevlüt

ilk 11 isteğim: rüştü, sabri, balta, servet, gökhan zan, nihat, tuncay, aurelio, emre, yıldıray, halil

sonradan girecekler: kazım, arda, semih (yalnız ben fatih terim olsam basarım bana küfrü, sonradan girecekleri bile belirlemişler ben niye duruyorum o zaman takımın başında diye:)))

eenbierje dedi ki...

bu arada insan uğur uçar'ın sakatlığına yanmadan edemiyor. adam sağlıklı olsa şu an milli takımda ilk 11 oynuyordu. ben genel olarak defansif pozisyonlardaki kadro sıkıntımıza hayret ediyorum. gerçekten de uğur boral, sabri bek olarak kadroya girecek kalitede adamlar değiller. keza bana göre hala emre aşık'a, daha dün ankaragücü'nde yedek kalan emre güngör'e bel bağlanması üzücü.

son düşünceme göre gidenler emre aşık, yıldıray, mevlüt olur.

Adsız dedi ki...

Müfit Erkasap'ın dediğine göre , kadrodan çıkan evlatlarımız , Türkiye'ye dönmeyecekler , yine takımla birlikte kalacaklar.

Bence en onurlu hareketi seneler önce "Tayfun Korkut" yapmıştı.

Adsız dedi ki...

Defansta ne olursa olsun oynamasi gereken adam Servet olduguna gore, defanstan gidecek adamin Servet e partner arayarak secilecegini dusunuyorum, Terim de Emre Gungor u yarim sezon Servet ile oynadigi icin gondermez gibi geliyor, Leverkusen faciasi hala akillarda olmasina ragmen..Emre Asik/Gungor den bu sewiye futbol oynayip randiman vermelerini beklememiz cok aci gercekten..Gokhan Zan in ise ne menem bi adam oldugu Inonu deki Fenerbahce macinda olamayacak kadar aciga cikmisti Alex tepesinden kafayi vururken, guwenimi tamamen kaybettim ona..Hala anlayamiyorum bu kadroda Toraman ve Umit Karan nasil olmaz..
Neyse gonderilecekler icin tahminlerim (tercihlerim) Emre Asik, Mevlut ve Ayhan..

Adsız dedi ki...

ayhan- mevlüt- emre asık gider derim ben ....
gökhan gönül ise çok büyük şanssızlık.hani takımında onun gibi fedakarlık gösteren birkaç futbolcu daha olsa bişey denmez ama gökhan a gerçekten yazık oldu.bu vitrini 2 sene sonra aynı formda tekrar yakalar inşallah...

Adsız dedi ki...

gökhan zan futbolcu değil. Kalasın teki. Tipik Fatih terim saçmalamasının bir ürünü.

tümer, emre aşık, colin kazım, mevlüt, yıldıray gibi bir dolu gereksiz adam kadroda ama mehmet topuz, mehmet yıldız, ümit karan, fatih tekke yok. Hakkaten bravo fatih hoca.

bu kadrodan çıkabilecek en iyi diziliş;
rüştü-servet-emre güngör-hamit-hakan balta-emre-aurellio-arda-tuncay-nihat

dusendeli dedi ki...

Kanaatimce defanstan, orta sahadan ve hücum hattından birer adam gidecektir. Savunmadan eğer sakatlığı geçmeyecekse Servet'i; o oynayacak duruma gelecekse İbrahim Kaş ya da Emre Güngör'ü çıkartacaktır kadrodan. Orta sahadan Ayhan, Yıldıray, Tümer'den birisi kadrodan çıkar. Forvetten de Halil- Mevlüt ikilisinden birisi.

Kazım, bu takımda fundamentali en yüksek oyuncu. Açıkcası orta yapmayı bilen tek oyuncu da diyebiliriz. Muhtemelen Fatih Terim tarafından da ilk onbirde düşünülecek. Keza Mehmet Topal da gerçekten bu sezon ortaya koyduğu performansla göz doldurdu. Uruguay maçında da benim en beğendiğim oyuncuydu. Fatih Terim muhtemelen onu da ilk onbirde düşünecektir.

Muhtemelen Terim'in kafasındaki onbir şuan şu şekildedir:

Rüştü
Sabri-Servet-Gökhan-Hakan B.
Mehmet Topal-Aurelio-Emre B.
Kazım-Arda
Nihat

Yani 4-5-1 gibi ancak Kazım ve Arda kanatlardan hücum ağırlıklı oynayacaktır.

molosztash dedi ki...

İbrahim Kaş, Yıldıray ve Halil gitti. İyi de ettiler bence...

Bence Kazım'ın Almanya'ya gitmesiyle hakarete uğrayan beş topçu anketine başlamanın tam zamanıdır:
Ümit Karan
Mehmet Topuz
Serdar Özkan
Gökhan Ünal

Beşinciyi bulamadım tam....

tknycl dedi ki...

bir tane bile tutturan yok helal olsun :]

ShadoW dedi ki...

yildiray,halil, ibrahim kas ... yavs be fatih terim... yavas...

yorkut dedi ki...

okudum okudum tüm yorumlara baktım bir kisi bile tahmin edememis. iste Fatih Hoca farki burda:)))))

Halil, İ. Kas, Yildiray...

gülermisin aglarmisin.

aceto yayinlarmisin bilmem ama popo opmeyenler kadro disi kalmis bence baska aciklamasi olamaz herhalde..

ibrahim toraman, yildiray, halil guzel opememis fatih hocayi, emreyi kendilerine ornek alsinlar. hangi emre dersen ikisinide:))

Adsız dedi ki...

aceto'nun bir yazıyla değerlendireceğine eminim ama gözümüz aydın: yıldıray, ibrahim kaş ve halil altıntop gidenler oldular.

Puskas dedi ki...

Terim hepimizi ters köşeye yatırdı :)
İbrahim Kaş
Halil Altıntop
Yıldıray Baştürk

maria lopez garcia dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.