11 Nisan 2008

Cosmin Contra

Getafe-Bayern Munih rövanşı bir maç değil drama. Anlat(a)madım, özetini izlemek yeterli. Ben herşeyi başlatan adamı anlatayım: Allianz Arena'da Bayern Munich 1-0 öndeydi. Son dakikada golü attı ve maçı 1-1'e taşıdı. Rövanşta De La Red daha 5. dakikada atıldı. Bayern Munich, 10 kişi kalan Getafe'ye bir gol atıp turu geçse nesi ilginç olurdu ki? Yine o çıktı sahneye, Kahn'ın tepesine çiviledi topu: Cosmin Contra, Alaves'den sonra bir başka İspanyol mucizesine imza atacaktı belki de Getafe ile final oynayıp. Olmadı. Fatih Terim'e Milan'a geldiği sezonun tranferiydi. Serie A'da tutunamadı. Kaç Romen futbolcu tutunabildi ki bu ligde?(Mutu hariç) Sonra Atletico Madrid, West B. Albion derken ülkesinde buldu kendini. Bitti derken Getafe ile yeniden doğdu.

5 yorum:

Ugo Fantozzi dedi ki...

acil okuna, ronaldinho milan'da:
http://www.elmundodeportivo.es/
http://www.marca.com/

Adsız dedi ki...

mutu dısında chivu'yu da es geçmek olmaz.

aşkın dedi ki...

4-2 lik Milan İnter maçında durumu 2-1 yapan golüne benzer bir gol Kahn a attığı.O maçta sinyor Terim kendisini sonradan oyuna almış oyuna alındığının hemen ertesinde bahsini ettiğim golü atmıştı.Nasıl soğukkanlıydı golü atarken; topu biraz sürüp 90a füzeyi yollarken

orkun dedi ki...

Şimdi seyrettim özetini. Valla yarı finale kalan takımlara seyrettirmemek lazım bu maçı, adamlarda Bayern'a karşı oynayacak güç kalmaz.

Hüseyin dedi ki...

onu izlerken çok zevk alıyorum ayaklarına çok hakim ve çok iyi bir oyuncu.Rumenler bunu nasıl başarıyor anlamıyorum.Doğuştan yetenekliler heralde.