19 Şubat 2009

Madrid'de Kriz Reçeteleri

Futbol dünyasında krizden en fazla etkilenen ülke İspanya. Son dönemde parası ödenmeyen takımların protesto haberleri hep bu ülkeden geliyor ya da onların diğerlerinden daha fazla haklarını arıyorlar. Doğal olarak medya da krizde. Marca 2 aydır promosyonlar yapıyor. Gazetenin yanında bedava mont dağıttılar, ucunda mini krampon olan anahtarlıkları 2 euro'dan sattılar. Bu da son kampanya. Santiago Bernabeu anfi+radyo ve kolonlar. Gazeteden 25 kupon biriktiriyor üstüne 9.95 euro veriyorsun. Güzelmiş.

9 yorum:

Rhye dedi ki...

Süper gözüküyor hakikaten,nasıl temin edebiliriz buralardan onu bilemedim,bildiremedim .

Erdal Güngör dedi ki...

Tüm bunlara rağmen israrla MANU'dan C.Ronaldoyu almaya kalkıyorlar,75 milyon avro borç için Santander Bankasının kapısını çalmışlar.

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

Aunque hay que estar atentos a ver qué ocurre con el Valencia. Si la crisis es muy grande. situación financiera de la valencia sigue siendo malo. Quiero ver a los futbolistas como d.silva, Joaquín o Albiol en real Madrid.Valencia jugar al menos 9 españoles. esta es la forma correcta.

4-3-3 es una buena táctica en el fútbol moderno. se puede transformar 4-5-1 o 4-2-3-1.

broker&dealer dedi ki...

Bu konuyla aklıma başka bir şey geldi.Yıllardır yabancı futbolcuların maketlerine imrenerek bakar bizim klüplerin bunlardan neden yapmadığını merak eder dururum.

Bir ara bir firma yapıyordu hatta song hasan sas felan hatırlıyorum ama bir şeye benzemıyordu.

Store lar bu konuda çalışma yapsa heralde herkesin evinde her sene ilk 11 dizili olurdu.ben bir hagi bir metin oktay maketim olsun isterdim en azından.

Dip not: geçenlerde bir alışveriş merkezinde arka raflarda raul maketi buldum.tabii kaçırmadım efsaneyi :)

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

20 years ago. 4-3-3, 4-4-2, 3-5-2. that's all.

now 4-2-3-1, 2-2-2-2-2, 3-3-3-3, 5-6-7-8 , 1-2-5-2-3-8..

what is this ? american football ?

de sanctis. one man against roberto carlos free kick and 4-1 aragones team win gala.

he's still roberto carlos..

ygtylmz dedi ki...

Blogda hemen bir kampanya düzenler Bülent abi . Paraları vereceği banka hesap numarasına yatırırız ve bizde alırız :):)

oralardaniyivurur dedi ki...

Güzelmiş gerçekten

sambalici dedi ki...

real madrid seven bir insan değilim ama güzelmiş bu, imkan olsa alırdım valla.

Fırat Gürsu dedi ki...

aceto'ya teşekkür edildi :)
Öğrenildiği gün, ispanyadaki eş dosta sipariş verildi, geriye sadece henüz başlamamış olmasına dua etmek kaldı.. haydi bakalım..