16 Şubat 2009

Bordeaux vs. Galatasaray?

27 yorum:

barbaros dedi ki...

gidisat cok kotu karamsar olmamak elde degil

azmi dedi ki...

bordo nun hali nicedir. performansı şu günlerde nasıldır bilen bir arkadaş yazarsa çok iyi eder. tamam gs çok kötü durumda ama belki onlarda kötüdür. hem uefa nın havası başka. madem gs li yöneticiler ütopik bir hedef koydular. futbolcular da bu maç daha farklı oynayacaktır..sonuçta lyon değil. fazla ürkmeye gerek yok. rövanşı da var. gs 2-1, 1-0 falan yenilirse iyi sonuç almış olur. turu da burda geçebilir.

FASLI dedi ki...

Fark olur...

azadbeg dedi ki...

karamsarlıkla alakası yok.
durum ortada.
gsnin bordo karşısında bu teknik yönetimle şansı yok.

Tiesto dedi ki...

Avrupa'da farklı oynuyoruz, en azından bugüne kadar böyle oldu. Bu tezin kanıtlanabilmesi için şu an Fransa'nın en formda takımını da elememiz lazım. Eminim en zor kurayı çektik, sakatlıklardan da ayrı çekiyoruz zaten...

Clean Shit dedi ki...

dinlenmiş(!) bir lincoln ve onun gelişini iple çeken bi barosun yanına top oynamaya karar verecek olan arda eklenip arkalarında sağlam bir topal barış ikilisi ve bireysel zamazingolara girmeden oynayan meira servet ikilisi de olursa iki maçı birden bile kazanabilir galatasaray özellikle de yan toplardaki etkinliğini kırması lazım bordonun..

MOURINHO dedi ki...

Galatasaray Avrupada farklı oynar.
Bu seneki Hertha ve Benfica maçları buna örnektir.Ancak Lincoln olmasaydı işin rengi farklı olabilirdi.1-1 iyi sonuçtur yinede.

bonaventure dedi ki...

bordonunda durumu pek iyi değil gronoloble karşısında izledim bizden pek bi farkları yoktu futbol olarak. hiç bi üretkenlikleri yoktu ki tek eksikleri gorguftu. son haftalarda da pek içler acısı değilmiş durumu marsilyadan 4 mü 3 mü ne yemişler. lyondan 6 puan civarında bir farkıda yemişler. ben her türlü avantajlı bir sonuş alırız diyorum. hatta yenersekte pek şaşırmam. ama uğur devam etsin bu şenlik hiç bitmesin diye oyum bordoya;)

Özgür dedi ki...

Arkadaşlar,

Bordeaux büyütüldüğü kadar top oynamıyor. Fransa'da yaşıyorum, maçlarını az çok takip ediyorum. Çarşamba günü maça da gideceğim.

Tamam Galatasaray'da düşüşte lakin Bordeaux'yu bu kadar abartmayın. Fark olur filan yazılmış, gülümsetti gece gece.

3 ihtimalli maç fakat tam kadro çıkıp ileri uç elemanlarından verip alabilirsek yenilmeden döneriz.

|RA| ™ dedi ki...

2-1 Galatasaray maci alir diyerekten cok net bir skor tahmini yapiyorum.Galatasaray ne zaman karsisinda disli bir rakip gorse avrupada kicina neft surulmus boga gibi futbol oynuyor.Antalya macindaki havanin kesinlikle tam tersi olacagina hatta bu macla beraber takimin tekrar kendine gelecegine inancim da sonsuz.bordo bu aralar iyi degil.lyon u yendiler ama onun disindaki maclarda Galatasaray dan pek bir farklari yok performans anlaminda..birde gecen 2 senenin acisini cikarmak lazim..rakibin en tehlikeli adami ise banko "sabri sarioglu" onu durdurabilirse aslanlarimiz mutlaka galip gelirler..;)

my jekyll doesn't hide dedi ki...

beklenti yine çok düşmüş..benfica maçı öncesinde yorumlara benzedi bu.. inşallah maç sonrası yorumlar da benzer..
takımın yine ilk 30 dakika geri yaslanıp kontrollü çıkmasını sonrasında 70'e kadar sazı eline alıp öne geçmesini bekliyorum. son 20 dakikadaki direncimiz turu geçip geçemeyeceğimizi gösterece

Seyfettin Tarantino dedi ki...

TRT-beyaz forma- Avrupa ruhu falan deyip umudu yukarılara bir yere koyuyorum ancak yendiğimiz 3 iyi denilebilecek Avrupa takımından daha atak ve Galatasaray defansına ters gelen hücum adamları var.

2-1 iyidir desek?

seyfettintarantino.blogspot.com

Mor dedi ki...

lincoln+arda+kewell+baros+turuncu forma= 0-2 .

hayde bakalım erler meydane :)

mondo trasho dedi ki...

şansımız sıfırın da altında.
umudum yok. sağ taraf sabri sarıoğlu faktörü nedeniyle elek olur. zaten sivas maçları ve antalya'da yenilen tüm goller buradan. solda hakan balta belirsiz... o oynarsa belki sıfırın biraz üstüne çıkarız.
benim umudum yok, yenilirsek beklediğim bir şey olacak. berabere kalırsak şapa otumaktan büyük memnuniyet duyarım:)

ultracarizma dedi ki...

bordeaux son dört maçta sadece bir galibiyet aldı.onların da performansı düşük.bu yüzden şansımızı sıfırın altında görmüyorum.sanırım kaleci rame yedek soyunacak, valverde oynayabilir.defans oyuncularından chalmé cezalı yerine jurietti'nin oynaması bekleniyor.cavenaghi de son grenoble maçında sakatlanmış ve tedavisi sürüyor.yedek başlayabilirmiş.

MERKEZ BURASI dedi ki...

galatasaray, avrupada farklı oynar edebiyatı da son bulacak! Nede olsa skibbe tarihi tersten yazıyor.

cagliari42 dedi ki...

galatasaray'ın gol yemeyeceğini düşünüyorum. atıp atamayacağı arda'ya bağlı. bordeaux gözde büyütülecek bir takım değil. eminim ki galatasaray'dan çekiniyorlardır.

Sinner dedi ki...

Bordeaux'nun maçlarını yakından takip ediyorum,son maçlarda biraz talihsizlik,biraz kötü performans sergiliyorlar ama,en güzel özellikleri takım oyununu çok güzel oynamaları ve bir de kadronun genç oluşu.Ama sevgili Galatasaray'ımız son haftalardaki perfomansını Bordeaux karşısında sergilemez,futbol bu,belli olmaz,güzel şeyler umalım ve bekleyelim sevgili blogcular.

vakilinchuk dedi ki...

Bir mucize olurda Herr Skibbe Sabri'nin yerine sağbeke Linderoth'u,Meira'nın yerine Emre Güngör'ü oynatmayı akıl ederse,hele hele birde Kewell oynarsa,takımda avrupa havasına girer adam gibi oynarsa,halamın bıyıkları olursa...

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

jean tigana, alain giresse. hansi müller :)

i like bordeaux and st. etienne

c'est un beau roman c'est une belle histoire c'est une romance d'aujourd hui il rentrait chez lui, la haut vers le brouillard elle descendait dans le midi,
le midiiiiiiiiiiiiiii

@aceto i learned french in military academy. your english is bad. but you said you know french. we'll speak french in estambol (if i come)..

my french is not good anymore.but enough..

arnawut dedi ki...

Sağ bekte Linderoth :S Steau maçlarında da orada Linderoth vardı abi, yapmayın. Ayrıca kondüsyon denen şey yok adamda. Miera yerine Emre Güngör düşünülür ama Skibbe vazgeçmeyecektir ondan.
Lincoln adam gibi oynasında gerisi tamam olur zaten :)

vakilinchuk dedi ki...

@arnawut,

Yaw ben bilmezmiyim Linderoth'un sağbekte harcanmasının saçma olduğunu,orada harikalar yaratmayacağını,orta sahada Topal'dan Ayhan'dan daha yararlı olacağını...Ama Steau maçlarında pek sırıtmamıştı değilmi?Hayır mesele o değil,Sabri yahu.Sabri...Başka söze gerek varmı?

varol döken dedi ki...

ne istiyorsunuz şu sabri'den yahu?

BT dedi ki...

@ramon
akıllı ol ( translate pls.)
my english is better than your spanish:)
come to istanbul
we will teach you turkish
"kapılar açılsın çatışmalar başlasın"

capkin dedi ki...

Bordonun son maçlarındaki hali hiç iyi değil..
Son gronoble maçını izledim..Belki gronoble sezonun en çok pozizyona girdiği maçına çıkmıştır..
Bordo'da defans yok gibi..Gs'de yok..Atakları çok iyi,Gs'de Kewell+Lincoln gelirsede öyle..

E ne olcak şimdi ?
Markaj yapan kazanır dostum.

josemarcelosalas dedi ki...

Bordeaux'nun Grenoble maçındaki futbolunu izledim, berbattı. Gourcuff yoktu belki de ondandır. Son 3 maçta iki beraberlik bir mağlubiyet. Galatasaray'ın durumu da pek iç açıcı değil. Berabere bitebilir ama Galatasaray Benfica deplasmanındaki gibi sürpriz bir futbol ortaya koyup maçı da alabilir.

sedath dedi ki...

kewell,lincoln,baros,arda'yı barındıran bir kadroya her takım temkinli çıkmalı.