3 Aralık 2008

İsa'nın Atletleri

30 yorum:

tolga dedi ki...

alex, deivid, lincoln de aynı tarikatın üyeleri

gorcanabi dedi ki...

Adı Portekiz olmayan bir ülkede, kişinin Portekizce okuduğu incile bu denli bağlanması hep ilginç gelmiştir bana.

MARADONADONI dedi ki...

Time dergisi her fırsatta İsa'ya olan bağlılığını çekinmeden dile getirdiği için dünyayı etkileyen 100isim listesine almıştı. Ayrıca İsa'nın Sporcuları Derneği'nin de üyesi.

josemarcelosalas dedi ki...

Cafu'nun da sıkı bir üye olduğunu biliyorum bu birliğe. Ama adını göklere çıkaran şüphesiz Kaka oldu. Aldığı ödülleri kiliseler'de sergiletmesi falansa cabası. Ayrı seviyorum bu adamı.

Deniz dedi ki...

Brezilyalı ve futbolcu olup da üye olmayan var mı ki? :)

Adsız dedi ki...

brezilya, futbol, oradaki hayata ve futbola bakışı merak eden herkese (eğer okumadılarsa tabii)alex bellos' un "futebol brezilya tarzı yaşam" kitabını tavsiye ederim..muhteşem gerçekten...hem çok güldüm hem de şaşkınlıktan dilimi yutacaktım kitabı okurken...

aykan dedi ki...

anca yukarıya bakıyor. olm aşağıya bak da feyz al biraz.

Jambonneau Sale dedi ki...

Kaka yıllık gelirinin bir kısmını bu tarikata bağışlıyor.

edgar belgi dedi ki...

kaka'yi cok severdim ta ki bu din islerini gozumuze gozumuze sokmaya baslayana dek. cok yakisiksiz.

MARADONADONI dedi ki...

@aykan

manisalı mısın?

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

they're not catholics. they only showmen. jesus christ, saints, church and the pope are enough to be a good catholic.

god created light, they created a piece of shit. jejejejejej

opus dei is jewish....

Anahtar dedi ki...

Kaka müslüman olmamış mıydı? yoksa bu haber asparagas mı ya da fotoğraf mı eski? ://

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

shame on you kaka.
you belong to money. not jesus
your pope is berlusconi.

ex-pope gave independence for these religious orders. they are not catholic. like a protestant infidel oranges. young catholics don't follow the way of jesus. very sad.

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

they don't go to cathedral in holy christmas. they go to israel or new york.

new york=jew york

TORQUEMADAAAAAAAAAAAAAAA

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

kaka confess in san siro. not in church. jejejejejeje

Temur dedi ki...

Ramon'da Real'i tersleyene direk çamur. Kaka size gelseydi adamı Aziz ilan ederdin be Hacı. Bu arada Prates'te Kaka gibi bir tarikata üye idi. Gerçi maskot yapmışlardır onu herhalde.

ilkay dedi ki...

real madrid is belong to money. not footbal.

jejejejeje

PiRLi Kahlov dedi ki...

@ ANAHTAR

ahahahah ben bu kadar komik bir haber duymamıştım... Hatta kaka verdiği demeçi de türkçe vermiş demiş ki Fener beni alsın diye türkçe bile öğrendim :)

emil dedi ki...

bi gün birisi "GOD IS NOT GREAT" diye çıkaracak formanın altından, onu bekliyorum. hiç değilse böyle şovmenlere karşı "jesus was a terrorist". herhalde ancak o zaman bu tür soytarılıklar ciddi olarak engllenmeye çalışılır.

edgar belgi dedi ki...

well religion is irrevelant to the truth, so lets put it that way.

maria lopez garcia dedi ki...

Lincoln uye mi? Ben bu tarikata uye olanlarin oyle gece hayatindan filan uzak durup duzenli aile hayatini benimsedikelrini okumustum. Bilemem tabi de Lincoln'u pek koyamadım oraya.

aykan dedi ki...

@futbolpazari.blogspot.com

yok değilim, hayırdır?

jeankier dedi ki...

güzel kardeşim neden benim gözüme sokuyorsun cisıs' ını.. git evinde, kilisende ne yapıyorsan yap, bu senin tanrı' n ile arandaki birşey değil mi, ya da oyle olmalı değil mi? ben bildim şimdi kaka cisıs' ını çok seviyormuş, e n'oldu? aferin yıldızlı pekiyi sana. futbolu bırakınca papaz olacağım demişti, sabırla bekliyorum ben de şimdi futbolu bırakmasını, hadi bakalım anya vs konya..

toolgun dedi ki...

futbol sahasında din, siyaset vb herşeyin propagandasını yanlış buluyorum. Kaka bence eski zamanlarda ki misyonerlerin yoksul yerlerde yapmaya çalıştığını futbol sahalarında yapmaya çalışıyor.

saha dışında diğer İsa'nın atletleri üyeleriyle istediklerini yapaiblir, üye olmaya hatta hristiyanlığa çağrı yapabilirler, ama futbol sahasında yanlış.

Juan y Fer dedi ki...

Hello,
many brazilian players are "Atletas de Cristo"-even I think that one member is the spanish star Juan Carlos Valerón-.
Regards,
http://saqueneutral.blogspot.com/
(a blog about sport in English and Español)

manastin dedi ki...

Yalnız Ramon kendisine gösterilen sempatiyi, her başlığa Jew-Yahudi hakaretini serpiştirerek kötüye kullanmaya, işin suyunu çıkarmaya başladı. Yavaştan bir müdahale talep ediyorum. (Ramon, translate this in Babelfish yoksa alacam ayağımın altına).

anilgazi dedi ki...

futbol ve hristiyanlık deyince beni aklıma carlos roa gelir daha ziyade. o da ayrı bir hikaye efsane trajedi.

yoney dedi ki...

Dini inancını, üye olduğu tarikatı insanların gözüne sokması gerçekten kimi zaman rahatsız edici olabiliyor. Hani bu adam bu özelliği nedeniyle sempatik bulununca, Hakan Şükür'ün ne günahı vardı diyor insan, ister istemez...

Azgard dedi ki...

İsa yı Allah ın önüne koyan bir dini hangi beyinsiz kabul eder bu kadar kafa topuna çıkarsanız olacağı bu...

Maç içinde her hareketten sonra 6538 kere haç çıkaran bu adamlara deliriyorum..

k. dedi ki...

Adamin dini imani para olsa Milan'i satar Real'e giderdi diyesi geliyor insanin su Ramon'a sonra birak adam eglensin diyesi geliyor. Birakiyoruz, eglensin.