20 Eylül 2008

Trezeguet

Başkalarının yapacağı benzetmeyi bizzat kendisi yapmış. David Trezeguet yine sakatlandı. Cam Adamlar Kulübü'nün kurucu üyelerindendir. "Sonumun Ronaldo gibi olmasını istemiyorum" diyor. Amauri'nin transferi sonrasında Del Piero ile birlikte üçü de 11'de sahaya çıkar mı tartışmaları şimdilik rafa kalktı. Trezeguet operasyon sonrası 4 ay futbol oynayamayacak. Sezonun daha ilk 3 haftasında ağır sakatlık haberleri yağmaya başladı. Milan'da Pirlo 2 ay yok. Yük Flamini'nin üzerinde olacak. Newcastle'da Alan Smith 3 ay yok. Napoli'de Lavezzi 1 ay yok.

8 yorum:

os dedi ki...

bir türlü ısınamadığım forvetlerden bu adam.
fransız forvetleri seviyor olmama rağmen, bu adam itici geliyor.
leblebi gibi de gol atıyor hani..

http://img324.imageshack.us/img324/1783/rrr9bm.jpg

Tuner dedi ki...

aceto blog'un saati mi bozuk,enim saatim mi?

Posted by aceto at 23:04

ornitrin dedi ki...

Hiç merak etmesin sonu Ronaldo'ya benzemez çünkü başı benzemiyor! Hikaye farklı. (:

YK dedi ki...

Cam adam diyoruz ama adam son 3 yılda hiç sakatlanmadı...ben mi yanlıs hatırlıyorum acaba?

BT dedi ki...

serie b deki sezonda 1.5 lık bir sakatlığı vardı
bir önceki sezon da sektirdi.

Arka Sıra HANEDANI dedi ki...

cam adam olduğuna katılmıyorum ben de,bu juve çok iyi yolda yanlız,bir diego ve shaun wright takviyesiyle tutulamaz...

zachpaulsen dedi ki...

cam adamlıkta gökhan zan'ı kimse geçemez.

her ne kadar lampard olmasa da bir ronaldo diyemeyiz ona. kariyeri boyunca çok büyük sakatlıklarını hatırlamıyorum

Arka Sıra HANEDANI dedi ki...

gökhan cam...