17 Eylül 2008

200 Promil


18 yorum:

pvdElectro dedi ki...

Aceto iş başında...
Biz beklemedeyiz abi.. :)

Adsız dedi ki...

Bu abi Lampard mı ya?..Eğer oysa Lampard+200pr=Rober Hatemo

hagi dedi ki...

"jerardınki de gol mü be!ben âlâsını atarım. çekilin öpüjem."

Adsız dedi ki...

eh guiza bunun yanında süt çocuğu kalır

Adsız dedi ki...

araba mercedes onu anladıkta, lampard depoyu fulleme sürekli nede olsa mourinho'ya abin yok artık

Ezequiel dedi ki...

Rolling Stones adamı çarpar...

EDDIE dedi ki...

ama arabayı o sürmüyor, takdir ettim eeheh.

orkun dedi ki...

@ezequiel;

Kesinlikle :)

Adsız dedi ki...

Sen bu pozla yakalanacak adam mıydın Lampard abim...

Adsız dedi ki...

Iceceksin yoksa bu premier lig'in cilesi cekilmez beah..!

Cenky dedi ki...

Bu herif haftada 190 bin Euro kazanıyor, devamlı gece kulüpleri çıkışında küfelik resmediliyor. Bana haftalık 10 bin versinler kulüp binasından çıkmam :D

cankalender dedi ki...

Buradan tüm klüp başkanlarına sesleniyorum, cenky'e 10.000 verip paranızı sokağa atmayın.

1000 lira/dolar/euro fit olurum.

Saygılarımla.

Adsız dedi ki...

Adam akıllı kaza yapsa kaptıracak ehliyeti...:D Herhalde Gerrard attı da ben nasıl atamadım dedi...

mondo trasho dedi ki...

yuvarlanan kaya lampard!
"bi bırakmadınız ki inter'e gideyim. içeliiim"

fataliyev dedi ki...

@sandor;

500 EUR+sigorta+yemek+yol' a bağlarız bu işi :]

Murat dedi ki...

t-shirt çok güzelmiş ama eheh.

Unknown dedi ki...

Mourınhoyu ozlemıstır..

yoz dedi ki...

adam direk "gel opujem" bakisi atmis valla