13 Mayıs 2011

Uygun Seçenek

Soru güzel de; doğru cevap fena:)

12 yorum:

AFO dedi ki...

ArtiZlik gibi anlaşılmasın da İngilizce bilmeyen arkadaşlar için çevirmekte fayda var:

Emiliy: Bence Real Madrid dünyanın en iyi takımı.

Paul: _________ . Barcelona daha iyi.

A)Sana katılıyorum B)Öyle sanıyorum.
C)Katılmıyorum D)Haklısın.

BT dedi ki...

@AFO
Emin ol, sayfada bu çeviriyi ben yapsaydım, alınganlık yapan olacaktı. Böylesi daha iyi oldu. Teşekkür.

lancey dedi ki...

yeni nesil barcelona hayranı olmuş.

kidfromleeds dedi ki...

dunyanin degil ispanyanin en iyi takimi diyor.

emily'i de kim emiliy diye yazdiysa helal olsun

Halim dedi ki...

nike reklami var :)

kidfromleeds dedi ki...

dunyada degil ispanya'da diyor.

bir de emily'i "emiliy" diye yazan elemana helal olsun

görkem dedi ki...

bir de böyle bir şey vardı zamanında. umarım mizah real madrid'e olunca hoşgörü gösterenler buna da gösterebilirler :)

http://1.bp.blogspot.com/_A9SEXIZfIyo/Sfm4l_OyvgI/AAAAAAAAAAc/n1WE7u3KfCg/s320/142206.jpg

QuaresmA dedi ki...

Bu diyaloğun devamında Emiliy reyiz ağzının payını vermiştir liseli Paul'e.

E: De get! Form is temporary, class is permanent.
P: You're right, sorry :/

oKs dedi ki...

Olsun bakalım. Bizde Butragueno, Sanchis, Michel, Hugo Sanches 'li kadronun hatrına Real'li olduk.

Emre dedi ki...

barcelona ispanya'ya ait olmadigi icin(bunu bizzat barcelona'li olanlar dile getiriyor) paul'un cevabi bastan yanlis zaten :)

cerkez1905 dedi ki...

@AFO

artistliğin lüzümu yok :))))

Adsız dedi ki...

yanlis dogru onemli degil. Barcadan gelecek puanda olmaz olsun