26 Nisan 2009

Barcelona vs. Chelsea?

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Herkes tersini söylecek ama Chelsea gibi kapanan ve topu bekleyen bir takıma karşı iyi iş yapar bence Barca ve Barcalar :) Chelse her ne kadar dünyanın en iyi savunma yapan takımlarından biri olsa da...

Unknown dedi ki...

http://torinolu.blogspot.com/2009/04/en-guzel-mac-belki-de-daha-gelmedi.html

MustafaAGCA dedi ki...

Valencia maçında Iniesta ve Messi ikilisinin attığı golü düşünürsek Barçanın kapanan takımlara karşı zorlanacağı fikrini bir kenara bırakmamız gerekir. Bence Barcanın asıl zorlanacağı yer Chelsea'nin ceza sahası çevresi değil orta sahası olacaktır. Çok güçlü oyunculardan oluşan bir orta sahaya sahipler.Iniesta-Xavi-Toure üçlüsünün topu Messi ve Henry'e aktarmasını engellerlerse Barçanın oyun ezberi bozulabilir.

Sir Douglas McGiven dedi ki...

guardiola karşısında avram grant'ın chelsea'sinin olmadığını iyice beller ve ona göre hazırlanırsa kazanma şansı 'olabilir'

hiddink, yalancı çıkarma beni...

Fethi dedi ki...

saat 9da stadın onundeydim,2 saate yakın kuyrukta bekledim ama sıra gelmeden biletleri bitirdi barça taraftarı.
sımdı soruyorum bu maç evde izlenir mi?
acımız büyük

Büyük Kaptan dedi ki...

ben direk guus hiddink faktörü diyorum.. bu adam gittiği her takımda beklenenin ötesinde başarılı oluyor.. psv, güney kore, avustralya ve rusya.. liverpool karşısında da böyle bir süprize imza attı, özellikle ilk maçta.. kendisi sezon sonunda chelsea'den ayrılacağını söylüyor, eğer başka bir kulüp çalıştırmak istiyorsa tekrar fenerbahçeye gelmesini çok isterim.. aziz başkana buradan mesajımdır..

Gala's dedi ki...

barca rahat alır.

Unknown dedi ki...

malouda, essien... barça ayakta duramaz... ronaldo neden messiden iyi? çünkü ronaldo düşmüyor... messi kötü ispanyol defanslarını rahat aşıyor ama futbolda bütün bölgelerde dayanıklı olmak lazım... güçlü defansa karşı adam geçemeyen devamlı düşen isyan eden yıldızlar topluluğu ispanyol takımlar... geçen sene de 3 premier'li vardı son 4'te bu sefer barça manu ile oynama şansı bile bulamayacak ki o zaman da messi yürümüştü sahada hatta... ibrahimoviçe de yıldız diyorlardı ama interi geçmek hiç zor olmadı formsuz bile olsa manu için... ben asıl liverpool barça istiyordum realden sonra barçayı da 4leyelim... raul'la torresi karşılaştıranları utandırdığımız gibi messicileri de utandıralım ama olmadı... seneye artık...

Adsız dedi ki...

lionel messi- guus hiddink macı olur.

Empyrium dedi ki...

Üç gün daha sürse herhalde gol olmayacaktı.

Beraberlik vermiş 218 kişiden biri bendim :)

Büyük Kaptan dedi ki...

@empyrium

biri de bendim :)

drogba, marquezin ikram ettiği topu valdes'in tam göğsüne nişanlayarak yine kalitesini ortaya koydu..
fiziği ve zencilere has atletik yapısı olmasa premier ligi bile rüyasında görürdü bu adam..