3 Şubat 2009

Blog İdman Yurdu

Blog İdman Yurdu projesinden futbol blogu sahibi arkadaşlar haberdardı. Kuru kuru rss linklerinden takip etmek yerine, editoryal bir ekibin elinin değdiği futbol bloglarına açılan bir kapı Blog İdman Yurdu. Kontratak ekibiyle ortak projemiz. Oyunu seven, düşünen, üretenler için Yargıcı'nın, AKM'nin önü gibi; bir toplanma noktası. Futbol bloglarındaki içeriği takip etmek eminim böyle daha keyifli 0lacaktır. Bakın; "öte yandan" -spor basını klişesi- diyorum şimdi; hiçbir emek karşılıksız kalmamalı. Hayatını yıllardır yazı yazarak -blogdan değil elbette- idame ettiren biri olarak; futbol bloglarına büyük emek harcayan, vakit ayıran dostların da -evet belki bir Ferrari değil(!)- yıllık kombinesini, iki deplasman kaçamağını reklamlardan kazanması en büyük dileğim. İki yıllık süreçte siteye kayıtlı futbol bloglarında üretilen postlar, Blog İdman Yurdu arşivinde mevcut. Blogunu kayıt ettirmek isteyen arkadaşlar sitedeki ilgili bölüme göz atsın. Dernek kurmayacağımıza; Eurovision'a katılmayacağımıza emin olun. Sadece futbol okumak isteyenlere halı gibi bir zemin yarattık... Her türlü önerinizi bekliyoruz...

20 yorum:

PCLioN dedi ki...

Beklemedeydik uzun süredir, zamanı gelmişti. Hem okuyucular hem de blog tutanlar için yararlı bir proje olması en büyük dileğimiz...

Edit notu: Hep nerden çıktı, hem olacak tabii.

korayk dedi ki...

süpper!!!
elinize, aklınıza sağlık!...

Kartal Bafiler dedi ki...

Düşünce mükemmel,Bülent Bey sayenizde futbolda açılım üzerine açılım yaratıyoruz topluca.
Girişimciliğinizi tebrik ederim.

omega dedi ki...

Çok güzel bir düşünce.
Yer imlerindeki yerini aldı BİY
Bu arada Kartal Bafiler'i göremedim.Onu da görmek istiyoruz :)

SAFÆ dedi ki...

Website award goes to...

ornitorenk dedi ki...

merhaba aceto,
gerçekten harika bir proje. hayata geçmesini aylardır bekliyorduk zaten. benim isteğim sitendeki biy banner'ının kodunu blogidmanyurdu'na koyman, böylece isteyen blogger'ın o banner'ı sitesinde yayınlayabilmesi. tekrar teşekkürler.

steven_stiffler dedi ki...

Gerçekten güzel düşünülmüş bir proje...Katılım daha fazla oldukça,daha da güzelleşecektir.

varol döken dedi ki...

@BT
gerçekten ellerine sağlık, ne blogum var ne de futbol blogu yazacak kadar bilgi birikimim ama doğru işi, hakiki emeği alkışlayacak iki elimiz hala var çok şükür (aynı zamanda hem rakı hem şalgam da kavrar bilesin:)

ermansire dedi ki...

iyi fikir ama tasarım üzerine biraz daha kafa yormak gerekiyor bence...

allworldfree dedi ki...

Merhaba

Bu sekilde toparlanmalar okuyucu acısından sevindirici.

Siteyi az önce inceledim. Bir kac elestirim olacak.

1. Sitenin rengi güzel olmus.
2. reklam alan sitelerin en kotu ozelligi reklamın insanın gozune girmesi.
3. sag tarafta yer alan yabancı basın kısmı egreti durmus.Bu belkide benim sitelerde sade durum aramam.

4. arama motoru olursa daha hos olur.

5. sadelik dedim ama bir menunun cok dallanması ayrı bir sıkıntı.

bunların hepsi kisisel dusuncelerim.yoksa Bir cok ses duymak turkiye de cok cok güzel.

ve aceto senin sitenin en cok sevdigim yonu insana sekil olarak cekici gelmesi. belkide beyaz tındandır.

berezilya.com ziyaret ettiysen ne dedigimi daha canlı gorebilirsin.

berezilya.com u yaratan arkadaslarıma kastim yok. sadece ilk onlar aklıma geldi.

sevgi ve saygılarımla

raul #7 dedi ki...

bir mersinli olarak fikir kadar ismi de hoşuma da gitti :)

extensor dedi ki...

Bu işe gönül ve emek vermiş herkese çok teşekkürler.
Sizede ayrıca bu değerli ilginiz için teşekkür ederiz Bülent ağabey.

Temur dedi ki...

Emeği geçenlere teşekkürler.

Serhad dedi ki...

BT bir şey soracağım, sen neden reklam almıyorsun abi? yani bırak türkçe futbol bloglarını, internette okuduğum en iyi bloglardan birini yazıyorsun, bence senin de emeklerin karşılıksız kalmamalı. yani bir sürü bir sürü yanıp sönen reklem değiş tabi ama sağ tarafa bir banner senin de hakkın.

Mustafa dedi ki...

futbloblogları.org gibi destek vereceğimiz banner gibi bi şeyi bloglarımıza koyalım derim. bülent abi öle bi şey olursa çok ii olur.

gkslsrt dedi ki...

çok güzel bir proje, teşekkürler!

Cemo dedi ki...

Bülent Abi, RSS'lere çok teşekkür ediyorum. Başlıklardan siteye sürekli yönlenmek gerçekten zor oluyordu. Emeği geçen arkadaşlara çok teşekkür ederim.

fidelio dedi ki...

çok güzel bir çalışma emeği geçenleri tebrik ederim.

sormak istediğim bir şey var: uzun zamandır blog sayısı 7 sayfa ile sınırlı, alım yapılmıyor mu ? bir de uygun görülmese bile blog sahiplerine geri dönüş yapılıyor mu ?

sanırım benim blog yetersiz görüldü :S

sağlık olsun :)

Cemo dedi ki...

Rss'ler yine sadece başlıklar gelecek şekilde ayarlandı. Bir kaç hafta önce düzeltilmişti, şimdi tekrar eski haline geldi. Lütfen bu haliyle kalmasın.

futbolheyecani dedi ki...

Biz de blog idmanyurduna katılmak istiyoruz mümkün müdür acaba? Daha önce verdiğiniz linke başvurduk ama herhangi bir cevap alamadık.

teşekürler...

www.futbolheyecani.com