11 Aralık 2008

Mister Mancini

Mancini'nin durumunu koltuklardaki reklam anlatıyor en güzelinden. Global Relax. Inter'den devam eden sözleşmesinden hesabına para akmaya devam ediyor. İtalyan medyası, Schuster gittikten sonra aynı gün Juande Ramos geldiğinden vatandaşlarını Real Madrid'e pazarlayamadılar. Mancini'nin Avrupa'da çalıştırabileceği kulüp sayısı bir elin parmakları kadar çünkü ağabey 5 milyon euro'dan aşağısına imza atmıyor. Son söylenti Chelsea. Şampiyonlar Ligi'nde son maçlar öncesinde Scolari ağır eleştiriliyordu İngiltere'de. İlk 23 maçındaki galibiyet oranı Abramovich döneminin 3 hocası, Ranieri, Mourinho ve Grant'ın ortalamalarının altında kaldı. Chelsea, ligde 3 büyükten sadece Man. United'den bir puan aldı, Liverpool ve Arsenal'e sahasında yenildi. Bunlar eleştiri silahının barutları. Abramovich zaten parasıyla konuşan, sağı solu belli olmayan bir oligark. Scolari'nin de ağız kokusu çekecek bir tipi yok gibi. Diğer tarafta iki aydır Londra'da özel ders alıp İngilizcesini geliştiren Mancini var. Ben olur demiyorum, bir kenarda dursun bu söylenti...

5 yorum:

jose dedi ki...

olursa bence başarısız olur uzun vaadede.

Hayatımız Futbol dedi ki...

Chelsea'ye gitmez bence
Ramos'lu Tote'den pek bir farkı kalmaz Chelsea'nin o zaman

King1905 dedi ki...

Chelsea boyle bir hata yaparsa bi 10 sene geriye gider...Kim bilir Mancini Chelsea yi ne hale sokar...Ben acikcasi gormek istemiyorum...

del piero dedi ki...

scolaride bize fenere gelse bari... buda bi köşede dursun ;)

Kerem dedi ki...

Aman diyim! Bursaspor'a bile istemem. Gerçi bizim başımızda da Güvenç Kurtar var. Şimdi vazgeçtim. Mancini gelsin Bursaspor'a.