4 Ekim 2008

Barcelona vs Atletico Madrid

Barcelona vs Atletico Madrid ya da Messi vs Kun Aguero. İki takım da Şampiyonlar Ligi'nde 2'de 2 yaptılar. İkisi de iki genç Arjantinli'nin sırtında yürüyor. Messi'nin 7 maçta 6, Aguero'nun 5 golü var. Messi 1.69 cm, Aguero 1.72. Messi 21, Aguero 20 yaşında... Atletico Madrid'in ligde deplasman performansı pek parlak değildir. Hangisi daha iyi anketleri yapılıyor Messi ve Aguero için lakin bu elma-armut meselesedir. İyi maç olacak, olmalı... Meraklısı Marca'nın Messi ve Aguero için hazırladığı grafiklere göz atsın, daha önce de blogda yer almıştı.

16 yorum:

scugnizzi dedi ki...

ben bu maçı barcelona'nın alacağını düşünüyorum, atletico madrid'in önemli eksikleri varmış. fakat agüero'yu messi'den daha çok seviyorum.

LionelMessy dedi ki...

Ben eksiklerine rağmen Atletico'nun iyi mücadele deceğini düşünüyorum, iyi mğcadele sonucu gölgeleyecek bence, sonuç dışardan izleyenler için o kadar da önemli değil...Maalesef izleyemeyeceğim uydu da ntvsporun şifrelenmesinden dolayı =((

Erdi Arslan dedi ki...

İkisinin de elle attığı goller çok iyi bence :D

Mehmet N. CAN dedi ki...

İkisinden birini seçmek gerekiyorsa ben Aguero'yu seçerdim sanırım. Messi'yi izlemek daha keyifli, ama bu güzel adam sakatlıklarla çok boğuşacak gibi bir hissiyat var içimde, umarım yanılırım.

Konuyla alakasız ama Manu Berbatov yerine biraz daha paraya kıyıp Aguero'yu alsaydı efsane olurdu. Tevez, Ronaldo, Aguero ve yedekteki Rooney :)

Aslında artık oynarmış gibi yapan Eto'nun yerine Aguero da çok şık olurdu. Umarım Diego'nun damadı paraya aldanıp Arabın ya da Rus'un oyuncusu olmaz.

aşkın dedi ki...

Messi'nin gözlerine dikiz, bu maç Barcelona'nın!

kemonen dedi ki...

boyle bir sey var aceto, tembelligimden oturu e-posta gondermedim. hos bir calisma olmus. http://bleacherreport.com/articles/58903-20-more-of-footballs-worst-ever-jerseys

Fethi dedi ki...

atl.madrid'in alması lazım en azından iddaa kuponum için

apaç dedi ki...

aguero'nun yanında esamesi okunmaz messi'nin. aguero'ya direk hakarettir bu. talihsizlik olarak addediyorum.

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

0-0

handjar dedi ki...

atletico da eksikler var ama sonuna kadar mücadeleyi bırakmaz agüero ve arkadaşları.maçı da almaları sürpriz olmamalı.en büyük hayalim agüero atleticoyu şampiyon yapıp görevini tamamladıktan sora liverpool da torres le yan yana oynamasıdır.tadına doyamamıştık bu 2linin:))

siriusjames dedi ki...

Ben Agüero'yu daha çok seviyorum, maçta da Madrid'i tercih ederim. Ama üst bitsin, sonuç farketmez :)

Crow dedi ki...

Neden bu karşılaştırma için elma armut dedin onu anlayamadım abi.

gokmenoz dedi ki...

C.tesi'nin en güzel 90 dakikası olabilir bu karşılaşma. Messi ve Kun'un karşılaştırılması normal, şöyle normal; her iki takıma baktığımızda da geçen haftaların ardından takımı sırtlayanlar bu iki isim. Ayrı bir kıyaslama yapıldığında iki farklı posizyondaki bu oyuncuları değerlendirmek abes oluyor evet.

Aceto abimizin Marca'daki Messi Ve Kun videolarını vermesi leziz oldu. Adamlar negzel yapmışlar öyle ya. Lig tv'de anca "evet hocam pareolar var, onları görelim" diyedursun.

Barça mı Madrid mi derseniz Madrid'in bi çekiciliği var la liga'da nedense. Madrid alsın derim bu maçı ben.

admin dedi ki...

İddiacılar alın size süper tüyo. Ramon 0-0 demiş. Önceki performanslarına bakarak Ramon'un önerisini dikkate alın :)

jose dedi ki...

Tabıkı Lıonel Messı.
Aguero kım ki.

apaç dedi ki...

bir günde kral olmadık,
bür gündee tahttan inmeyiz...