29 Eylül 2008

Serie A'ya Hoşgeldin Mourinho

MILAN-INTER 1-0 (79 bin seyirci/1.930 milyon euro)
Gol: Ronaldinho (M) al 37' p.t.
Milan (4-3-2-1): Abbiati; Zambrotta, Maldini, Kaladze, Jankulovski; Gattuso (Bonera dal 43' s.t.), Seedorf, Ambrosini; Kakà, Ronaldinho (Shevchenko dal 39' s.t.); Pato (Flamini dal 28' st). (Dida, Cardacio, Antonini, Emerson). All: Ancelotti
Inter (4-3-3): Julio Cesar; Maicon, Burdisso, Materazzi (Cruz dal 14' s. t.), Chivu; Vieira (Stankovic dal 35' s.t.), Cambiasso, Zanetti; Mancini (Adriano dal 14' st), Ibrahimovic, Quaresma. (Toldo, Cordoba, Rivas, Balotelli). All. Mourinho.

38 yorum:

sannti dedi ki...

Ronaldinho'nun şu 90'ı gördüğü golü, Mourinho'nun megolomanyak bakış açısını tabii ki değiştirmeyecek ama, umarım ona bi ders olmuştur. En azından artık ne kadar özel olduğunu sorgulamaya başlar. Bugün maçı izledi bence. Sadece oyuncu değiştirdi, her zaman yaptığı etkili taktik hamleleri yapmadı, ya da yaptı da işe yaramadı.

jose dedi ki...

Sadece skor olarak Mılan kazandı.
Şampiyon hala belli.

SAFÆ dedi ki...

Güzel maçtı R10'nun gol cok klas pozisyonuda kendi hazırladı inter etkisizdi..Maldini çok ii savunma yaptı milan biraz daha paslı oynayabilir bence...

Riggs dedi ki...

Josenin su alemde en nefret ettigi topcu Ronaldinhodur muhtemelen. Her yerde her turlu cakiyor adama...

pi dedi ki...

@safae

Milan daha ne kadar paslı oynasın hocam? Pozisyona girmekten, kaleye çekmektense pas yapmayı tercih ediyorlar zaten.

Maça gelince, bana göre Milan'ın hakkıydı, Ronaldinho'da coşacak gibime geliyor zaman geçtikçe, Sheva'da haftaya on birde başlar, formayı da bir daha bırakmaz. Gattuso, Ambrosini çok iyiydi, Kaka her zamanki gibi harika, maçın yıldızı ise bana göre Seedorf'tur.

İnter de çok ama çok iyi bir takım bu arada... Milan ve Roma'yı severim ben ama İnter'i ligin favorisi olarak görüyorum.

vts dedi ki...

2.yarıda Seedorf Quaresma'yı iyi dolaştırdı peşinde.Ancak faulle durdurabildi Portekizli.
Sheva sonradan girip çok istekli oynadı,mükemmel de bi vuruş yaptı ama gol olmadı.
Maçın sonlarına doğru Stankovic'in yaptığı hareket bariz kırmızı karttı.Sarı hafif geldi o pozisyona.
Nihayetinde hak eden kazandı.Konuşmakla kazanılmıyor böyle maçlar Mourinho Efendi.

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

moruinho me sorprendió. su 4-3-3 (como en el Chelsea) continúa. Zanetti-Cambiasso-Viera y Quaresma-Zlatan-Mancini. pero mourinho después de que el gol no controlar el juego. es más importante de Milán. pero milán es basura.

atlético: 0
sevilla : 1 jejejjejejexaxaxax

Cuantos añós lleva en el Atleti De las Cuevas? pregunto eh? que ni idea xaxaxaxaxa

atleticos pateticos.

RaRe dedi ki...

milan hocası gerçekten etkisiz ve özel değil...patoya nasıl sabreder bi adam...
ayrıca stankovic atılabilirdi kakaya attığı tekmeden dolayı...
bir de mourinho hemen hakemlere yüklenecektir...

erssre dedi ki...

abi mourinho iyi hoş da şu galatasarayı yazmayacak mısın artık hakkaten?

Emre K. dedi ki...

bugün mourinho eski mourinho değildi portoda chelseade yerinde durmazdı sürekli taktik verirdi ama bugün tam tersiydi 90 dk boyunca maçı izledi.Hiçbirşey yapmadı bu ona iyi bir ders olmuştur..

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

la semana próxima, 5 de octubre

barcelona(FARSA)-atletico madrid (PATETICO)

Espero que aplastar a sí mismos.

ORGULLO MADRIDISTA ANTI CULES y PATETICOS...

Quad & AbSurDMaN dedi ki...

Yahu ben ömrü hayatım boyunca bu kadar kasap ve kasap olduğu kadar ahmak bir futbolcu daha görmedim."Kesin yine kırmızı kart görür" dedim kulübeye çekilince yanıldığımı düşündüm ama o yine yaptı yapacağını ve yedi kırmızıyı.Inter'deki tek italyanın Materazzi olması ne acı...

Unknown dedi ki...

Mourinho çok manasız adamlar oynatıyor. Mancini lahmacuncusu allahlık zaten. İtalya'da gene götürür işi ama şampiyonlar ligi için ortalama adamların takımdan temizlenmesi lazım.

Bellamy. dedi ki...

Serie A'ya hoşgeldin Ronaldinho :)

Fethi dedi ki...

Serie A Puan Durumu

Sıra Takım O G B M P
1 Lazio 5 4 0 1 12


aceto biliyorum lazio'yu sevmiyorsun ama bu sene cok can yakar bu takım...

Adsız dedi ki...

(79 bin seyirci/1.930 milyon euro)

Ben de buraya takıldım. Kombineli olanlarıda mı hesaba katıyorlar? Ya da cafe/forma satışı..Hepsi dahil mi?

matiasemilio dedi ki...

ikinci yarının son çeyreğindeki bi pozisyonda ercan taner chivu demesi gerekirken materazzi dedi ve şöyle devam etti:materazzi de oyundan alındıktan sonra kırmızı kart gördü ve...
komikti iyi kıvırdı:)

onoore dedi ki...

inter her zaman milana karşı kaybetmeye mahkum..

çagdas dedi ki...

Ağzını falan kapatmaya uğraşmasın, doğum gününde alıverelim şunlardan bir tane.

Oraya buraya laf yetiştirmeyi bırakır belki.

Furion dedi ki...

Mourinho Inter'e çok yakıştı. Materazzi ve Ibrahimovic'le birlikte Serie A'nın en kıl üçlüsü oldular. Bir gol de Sheva atsa daha bir ayarlı maç olacaktı ama olsun. Skor da yakıştı.

Çetin Cem dedi ki...

"ronaldinho mourinho'yu sever" demeliyiz bence :) en güzel golünü, en inanılmaz performanslarından bir ikisini chelsea maçlarında sergilemişti bundan 3-4 yıl önce..

Murat Emre Kervancılar dedi ki...

saçları taramakla olmuyor bu işler.

wjker1982 dedi ki...

Yani Italyan lar kusura bakmasinlar ama,kalite olarak Fb-gs fb-bjk bjk-gs maclarindan daha kaliteli degildi,ben beklerdim ki duzgun bir mac izleyelim,ara sira kale onunde corba olan pozisyonlar disinda duzgun bir pozisyon olmadi.

yoney dedi ki...

Kartların maçın önüne geçtiği, Inter'in inanılmaz etkisiz olduğu bir maçtı. Mourinho'ya kapak olsun...

aşkın dedi ki...

Dün maçı izlerken uzun süredir farkına vardığım ama adını koyamadığım bir gerçeği anladım.
İnter kadrosu sadece vasat üstü bir kadro, o kadar.Dünyanın en iyi ilk 11'ine hangi İnterli oyuncuyu alırdınız?
İnter defansında bir Rio Ferdinand var mı? Orta sahasında Lampard - Gerrard - Messi ayarında topçu var mı?
Forvet hattı ismi büyük ama dünya umurunda olmayan oyunculardan oluşuyor.
Aslında başlık ''Serie A'' değil ''İnter'e hoş geldin Mourinho'' olmalıydı.Yıllardır piyasası olan aklı başında hiçbir futbolcunun gitmediği bir takımda Moratti'nin toparladıklarıyla işi zor Jose'nin.Herşeye rağmen neden Balotelli'yi değil de Cruz'u oynattığını anlayamadım.
Yıllık 10 milyonu bu yüzden verdiler Jose'ye, Mancini yatından kıs kıs gülüyordur..

RaKeT dedi ki...

analzın copy paste olmasının nedeni tercihin galatasaray-konya macı olması olarak algıladım.umarım gs ile de ilgili bişeyler okuruz yakın zamanda.
en azından kewell'ın hatrına

Aydın dedi ki...

@ askın
Uzun süredir bu kadar saçma bi yorum okumamıştım, tebrikler !
Dünyanın en iyi forveti = Ibrahimovic , en iyi sağ beki = Maicon, en iyi kanat oyuncularından biri Quaresma, en iyi defans oyuncuları arasında her zaman sayılabilecek Cordoba, Chivu, ve mükemmel DMC ler Vieira, Cambiasso gibi oyuncuların olduğu kadroyu beğenmiyorsan daha ne diyelim sana...Evet Inter'de Gerard yok, peki Liverpool'da Ibrahimovic, Maicon var mı !!!
Şimdi sen Torres falan da dersin, neyse...

Adsız dedi ki...

Inter dünyanın en iyi kadrolarından birine sahip isimlere bakarsak.Ama bu PES değil işin içinde psikolojide var :)

Hatta Henry'ye mi birisine sormuşlardı PES'te en iyi takım hangisi diye cevabı:"Tabi ki Inter :)"

pi dedi ki...

ben inter'in ortalama bir kadroya sahip olduğuna inanmıyorum. bence takır takır top oynayıp rakiplerini darmadağın edebilecek bir takım. dünkü Milan'ın verdiği mücadeleyi her takım verebilir mi acaba? Bunu düşünmek lazım. İnter'de x,y,z ayarında topçu yok diyorsunuz da, her takımda da Milan da olduğu gibi oyuncular yok.

Kaldı ki İnter de alabilirdi maçı, o karambollerde bir ıskaya bakardı her şey.

Milan kazandığı için mutluyum, Materazzi de bir toz olsun şu sahalardan, Zidane olayından beri uyuzluğum var kendisine...

Quad & AbSurDMaN dedi ki...

Bir ara Gattuso Mourinho'yu yiyecek sandım dedim aha kan çıkacak :) Meğersem sayko herif kendi antrenörüne çemkirmiş,Allahın manyağı :D Garip ve gereksiz bir diyalog idi ama yine de seviyoruz Gennaro'yu :P

ynwa dedi ki...

@aydın

quaresma naptı da dünyanın en iyi kanat oyuncularından biri oldu, barca'da dikiş tutturamamıs, porto'da kendi halinde takılmış bir adam. hala kendini büyük bir takımda ispatlayamamış şu an içinde bir kapalı kutudan başka bir şey değil inter için. mükemmel önlibero dediğin vieira, arsenal'deki performansının onda birini sergileyemiyor. resmen bitik görüntüde. mancini desen inter neden aldı, hala anlamış değilim. cambiasso dışında inter'in ortasahası vasatı dahi aşamaz diğer devlere kıyasla. evet forveti gerçekten muazzam bol alternatifli, defansı da sağlam maicon bence de dünyanın en iyi sağbeki, kalecileri de çok iyi ancak bu oyun ortasahayla oynanıyor ve inter'in ortasahası gerçekten çok vasat.

jose dedi ki...

Interde lıder eksıklıgı var sorun orta saha degıl.Deco Chelsea yerıne eskı dostu Mourınhonun pesınden gıtseydı hepınız bugun burda susardınız Interın o.sahası yeterlı/yetersız tartısmasında.Interde Lıder yok.

Sinan Yılmaz dedi ki...

Milan kazanır demiştim.
Size de oluyormu bilmiyorum ama ben Milan'ı her zaman Galatasaray'a İnter'i ise her zaman Fenerbahçe'ye benzetmişimdir. Bu yüzden oldum olası şu laçka kodrolar 40 kişilik a takımlar süzünden interi hiç sevmem

Milan kültürünü ise her zaman Galatasaray kültürüyle birbirine benzetmişimdir.
Milan'a yeni transfer olan futbolcuya oryantasyon uygulandığını duymuştum ben. ilk olarakta müzeleri gezdirmekten başlarlarmış. vayy beee

SAFÆ dedi ki...

@pi

milan pas yapsın derken ortasaha da degil rakip sahada demek istedim sürekli ceza sahasında ya pato yada kaka tek kaliyodu ortasaha cok iyiler seedorf kaka r10

emrah dedi ki...

interin kadrosu yetersiz bana göre.quaresma, ibra, adriano, birazda chivu dışında yıldız denebilecek oyuncuları yok. avrupada da sonu hüsran olur bence.

Fitah Tencur dedi ki...

Milan'ı bilemem de Inter hakikatten Fenerbahçe'nin İtalya'daki muadili denebilir ya da vice versa..

HaCiTo dedi ki...

Milan'daki oryantasyon olayı doğrudur, ilk üç ay çok ağır bir dil eğitimi olur, üstüne de dokuz ay daha devam eder. Ayrıca kulübün içini de gezdirirler, kupalar, eski büyük futbolcular vs..

Bu arada uzun zamandır bu kadar gülmemiştim. Maicon, dünyanın en iyi sağ beki öyle mi?! Yok Artık LeBron James vardı noldu ona?!

kizildeniz dedi ki...

maci canli izledim rovansi cok rahat alir inter..milan ilk 3 haftaninn verdigi tutuklugu atmak icin bir gazla aldi maci..yoksa inter daha baskılı oynadı..kırmızı kart olmasaydı sonuc da boyle olmazı..