18 Nisan 2008

Urban Football

Harika...
Video: Urban Football

23 yorum:

Zoma dedi ki...

Muhteşem tek kelimeyle. :)

biggins dedi ki...

Tek kelimeyle müthiş. :)
İş yerinde salak salak gülerken, neye güldüğümü merak edenlerinde gelip izlemesiyle millet dağıldı resmen...

dinazor dedi ki...

Paris'in delisi mi bu?
Süper hakikatten...

Flying Dutchman dedi ki...

Duraktaki tabelaya vurduktan sonraki koşmasında dağıldım. Toparlanamadım hala

devletli dedi ki...

oha süpermiş...

Unknown dedi ki...

Şahsen çocuğu çok yetenekli buldum Sergen gibi ayak var maşallah.

petit dedi ki...

Abi de Sneijder havası var :)

roupertOne dedi ki...

Bisikletliyi iyi indirdi ama... :)

roupertOne dedi ki...

top oynayasım geldi, dışarı çıkıp bi kaç şut mu atsam???

tofi dedi ki...

bazilarina dikkatli bakinca biraz montaj gibi geldi bana, sergen de yari sahadan basket atmisti, ronaldinho ve ronaldo da üst diregi vuruyorlardi boyuna ilgili arkadaslar gormustür:)

Adsız dedi ki...

mükemmel!

tahir durten dedi ki...

bu herif turkiye'de kafada oynar...

Adsız dedi ki...

Bu filmin bazı çekimlerinde birden fazla top kullanılmıştır. Bilginize

Ortega dedi ki...

Adam, sürekli hayalini kurduğum şeyi yapmış ya..Feci özendim :)

Deniz dedi ki...

Önce çok güldüm. Sonra da biraz düşündüm:
Çok başarılı bir virütik reklam olduğuna karar verdim!

Elemanın kıyafeti bile reklama uygun seçilmiş. Pantalonun kısa olması, ayakkabıya vurguyu arttırıyor.
Genelde sarı Nike ile oynarken, 2 yerde beyaz Nike da rol almış. Hatta Amerikan futbolu kalesine çektiği 1 sayılık vuruşda, kamera yere yakın kullanılarak ayakkabı daha net ortaya konmuş.

Daha da kıllanıcak olursam, ismin elemanın isminin Remi olması 4 harf ve Nike ile bağlantılı diyebilirim.
Bilinçaltını hedefleyen bir isim. M nin N olarak ve R nin K olarak algılanabilirliği bunu destekliyor.

En çok göz önünde olan toplar zaten Nike.

Film hilesi olduğunu sanmıyorum. Sonuçta 20-30 ya da 100 vuruş denemesi yapan her futbolcu direği vurabilir.

Ancak Seine Nehri'ndeki teknenin üzerinde zıplayan topdaki kurgu çok net. Vurulan topla, zıplayan top aynı değil. Zıplayan sonradan atılarak çekilmiş.

Bütün bu fikirlerden yola çıkarak finaldeki en iyi 2 sahnenin kurmaca olduğunu tahmin ediyorum. Bisikletli ve polis sahneleri.

Bütün bunlar seyredip keyif almaya engel değildir tabi ki. Ben de birkaç kişiye forwardladım.
Reklam amacına ulaşıyor yani.
Hatta gidip Nike da alabilirsiniz isterseniz.

Beercholic dedi ki...

süper süper süper..

Adsız dedi ki...

biz küçüklüğümüzde bahri abinin marangozhanesinin kapısından içeri topu attığımızda küfür edip topu patlatırdı , neden buralarda olamadığımızı daha iyi anlıyorum artık.

mert dedi ki...

bana da urban football amatör ruh sokak futbolu falan gibi gönüllerde yatan mesajların altında reklam kaygısı varmış gibi geldi baya. gözüme battı nike'lar çünkü. belki de fazla fesatımdır çünkü gözüm tansaştan alınma top, lig veya lescon marka krampon aradı.

NYG dedi ki...

cetvel nuri efsanesi paris'te.. muhteşem bir video...

Adsız dedi ki...

olayın direk nike reklamı olduğu bariz fakat nike okadarda tutucu değildir zira daha önce kendi sitesine yollanan freestyle kliplerde çoğu zaman başka markalarda görülüyodu fakat olayın güzelliğine münhasır o klipler hiç kesilmedi, adidasıda çıktı pumasıda..

videoda en son polisin andaval koşuş çok iyi :)))

millonario dedi ki...

Remi Gaillard bu videonun başrol oyuncusu ve Fransa'da bir fenomen. Youtube'da ismini aratın ve saatlerce gülün.

Adsız dedi ki...

Bir arkadaş fazla komplo kurmuş. Remi montpellierli bir fransız çok manyak videoları var mesela mcdrivedan nasıl bedava menu alınır gibi ya da park edilmez yerde duran polis arabasına ceza kesmeye kalkması gibi. Buna jackass a la française diyebiliriz =)
sitesi de unutmadan ww.nimportequi.com

Adsız dedi ki...

Semi-pro futbolculugu biraktiktan sonra iki sene issiz takilip, simdi ayda 20bin euro kazanan bir vatandas...Remidir ne yapsa yeridir gibi turkcedeki bir sozumuzu bu montpellier li kardesimize uyarlarsakta sempatik hale getirebiliriz belki mesaji..
videolari
http://www.nimportequi.com/videos-remi_video.html

papa bile olmayi becermistir