15 Nisan 2008

Futbol Gezgini Bay E

Cuma akşamı telefonum çaldı. Ses zor geliyor karşıdan. Fonda tribün gürültüsü. Beşiktaş maçı olamaz. "Rapid attı abi" diyor. Kim attı? Rapid attı. Bay E, Viyana'ya gitmişti, maç kovalıyor oralarda. Konserlerle işi olmaz elbette, bizim tayfadan. Zar zor konuştuk, "hadi keyfini çıkar" dedim. Cumartesi gecesi maçtan dönüyorum, yine telefon, bu kez tribün gürültüsü esaslı. Neredesin bu kez, Austria Wien maçı mı dedim? Avusturya liginin fikstürünü ezbere bilecek halim yok ki. Yok abi Torino'da dedi. Pes dedim. Juventus-Milan maçından bildiriyor arkadaş. Döndü, bir kitapçı vitrini ve stad önü tezgahı fotoğrafıyla. Dünyanın her yerinden-2 kez Arjantin-- futbol hatıratı ve koleksiyonum için acı sos getiren bir dostu olması güzel insanın. Bay E'ye rakı ısmarlayacağım, blog şahidim olsun..Gattuso'nun kitabı bu ay piyasaya çıkmış. 134 sayfa. 13 euro

10 yorum:

tknycl dedi ki...

gattuso'nun kitabını okumak isterim...ama benim anlamadığım marco materazzi gibi bir herifin ne diye ve nasıl kitabını yazarlar.olsa olsa stephen king'in gerilim romanları gibi birşeydir herhalde.

Yağız Gönüler dedi ki...

bu kitap neden buralara düşmez, neden türkçeye çevrilmez..

Unknown dedi ki...

kitabın isme ba,gattusonun şifresi,puhaha,çok yaratıcı

roupertOne dedi ki...

aceto kitabı çevirsene...:)

cankalender dedi ki...

@Vincenzo, Madalyona diğer yüzünden bakmak gerek bence.

Bu kitap buralara düşerse kaç kopya satar, kaç kişi okur?

Ucunda bir kâr görülemediği için çevirisi ve Türkçe basımı yapılmıyordur büyük ihtimalle. Tabi ki çevirisi yapıldığı gibi korsanı da çıkacak ve orjinalinden daha çok satacaktır.

BT dedi ki...

@roupertone
çevirdim:)

Ortega dedi ki...

Her seyi devletten beklemeyin kardesim..Siz cevirin biraz da :)

Mucoid dedi ki...

Böyle bir dost herkese lazım..=)

leb dedi ki...

hehe :)

baha dedi ki...

umarim cevrilmis halindeki gibi tepetaklak gitmez gattuso da..