26 Nisan 2008

Erikkson'un Öğrencileri

Geçen hafta River Plate'in namağlıup ünvanına son veren Rosario Central, Estudiantes deplasmanında dağıldı. Lider 3-1 kazandı maçı. Ligin zirvesindeki iki takımın da hocası eski Lazio'lu. Estudiantes'i Roberto Sensini'ye bırakan ve River Plate'in başına geçen Diego Simeone. Roberto Mancini ile birlikte hepsi Sven Goran Erikkson'un öğrencileri. Demek ki zamanında ders notlarını iyi tutmuşlar. Clausura 2008'da son 8 hafta. Mayıs'ın ilk haftasında Boca Juniors-River Plate derbisi var.

3 yorum:

kutay dedi ki...

marcello salas vardı bir de, süper kupa finalide man utd'ye gol atmıştı...

Adsız dedi ki...

17.00 Sunderland - Middlesbrough (Fox) Bu kez de bu maçta bez bebek çıktı..Allahtan Chelsea-Manchester maçını kurtardık.:)Düştüğümüz şu hallere bakın yaa..

Adsız dedi ki...

sensini'yi ilk olarak hafızam beni yanıltmıyorsa parma'da oynarken seyretmiştim. o zamanlar crespo da oradaydı. saçları kazıtırdı. benim takıntım mıdır yoksa herkeste var mıdır, nedir artık tam olarak bilemiyorum ama sahada bir futbolcuyu gördüğüm zaman acaba bundan ileride hoca olur mu diye hep düşünürüm. schuster tuttu, hagi tuttu, baquero yarım tuttu, guardiola tutacak umarım, rijkaard tutmadı (ki ben ondan amsterdam gecelerinin adamı olmasını beklerdim [ki olmadı da değil aslında]), ancelotti tuttu. ağabey laudrup tutuyor (hem de hagi'den iyi tutuyor). popescu'dan beklerdim lakin o kendini ali cengiz'e verdi. vialli, mancini tuttu.

isterim ki aceto bir poll açsın. mesela günümüzün aktif futbolcularından hangisinde menajer olacak potansiyel var. kriterleri de o belirlesin. atıyorum 30 yaşının üzerindeki aktiflerden seçelim.

canım sıkılmış benim. kendime eğlence arıyorum.