18 Mart 2008

Llorando

Prison Break 3. sezonun en keyifli tarafı -Latin- müzikleriydi. 3x13'in finalindeki şarkıyı -Llorando (Ağlarken) buldum ama diğerlerine ulaşamadım. Bilen var da; yollarsa şimdiden teşekkürler. Sezon finalinde çalan şarkı Roy Orbison'un Crying'in İspanyolca versiyonu. Mulholland DR'da Rebeka del Rio seslendirmiş ilk kez. Sözleri de budur:
yo estaba bien
por un tiempo
volviendo a sonreir
luego anoche te vi
tu mano me toco
y el saludo de tu voz
te hable muy bien
tu sin saber
que he estado llorando
por tu amor
llorando por tu amor
luego de tu adios
senti todo mi dolor
sola y llorando
llorando
no es facil de entender
que al verte otra vez
yo estoy llorando
yo que pense que te olvide
pero es verdad, es la verdad
que te quiero aun mas
mucho mas que ayer
dime tu que puedo hacer
no me quieres ya
y siempre estare
llorando por tu amor
llorando por tu amor
tu amor
se llevo
todo mi corazon
y quedo llorando
llorando
llorando
llorando
llorando
llorando
por tu amor

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ekmek carpsin cilgin sarkidir "llorando" Mulholland Drive´i seyrettigimin ertesi günü ne yapip edip buldum netten. Dinler cosarim. Gerci o sarki filmdeki sahneyle cok daha etkiliydi, cok daha vurucuydu, ama evde tekk basimiza kalinca da fena gitmiyor.

ben de siddetle tavsiye ederim..

estoyyyyyyy lloooooraaaaannnndooooo

Adsız dedi ki...

Aceto sendemi prison'cusun ne kadar çok ortak yanımız varmış.

Adsız dedi ki...

Beni de çok etkilemişti seyrederken..
Arşivlerine eklemek isteyenler için download linki;
http://rapidshare.com/files/101409790/Rebekah_del_Rio_-_Llorando__Crying_.mp3