31 Ocak 2008

Super Mario

İtalya Kupası'nda Juventus'u yıkan ne Ibrahimovic ne de Crespo oldu. 17 yaşındaki Mario Balotelli kesti biletini Juventus'un. Milano'nun diğer yarısına Pato-mania teşhisinin koyulduğu bugünlerde Inter de Mario'yu futbol piyasasına sürdü. 1990 doğumlu Mario Balotelli bir haymatlos. Gana'lı anne-babadan dünyaya gelen Mario, 2 yaşından itibaren Balotelli ailesine evlatlık olarak verilmiş. 18 yaşını doldurana kadar da İtalyan pasaportu alamıyor. Gana'lı göçmen statüsünde halen. Inter onu 2006 yılında kadrosuna kattı. Altyapıda fırtına gibi esti ve A takımla ilk maçına Aralık 2007'de çıktı. Kupa da bir önceki turda Reggina filelerini de 2 kez havalandırmıştı. 1.89 boyunda ve Juventus'lu Leggrotagglie'yi perişan etti dün gece. Lakabı ise tanıdık. Super Mario. Lakin Jardel gibi tezahürata gitmez soyadı. Su-per Mario Balo-telli.

1 yorum:

bRn dedi ki...

Maçı izleyemedim, gece maç sonuçlarına göz gezdirirken isim karşıma çıkınca aramadan duramadım, bişeyler karaladım.

http://www.mariobalotelli.it/en/videogallery/default.php

http://www.inter.it/aas/partita/mc?L=en&ALEA=321659359&IDPARTITA=3694&SHOW=GOALS

ilk video kendi sitesinden, 2.si Juve v Inter in golleri.

Kerlon ve Balotelli hakkında dün/sabaha karsı bende bişeyler yazmıstım, ronaldo da aklımdaydı tembelliğime gelmese yazımda aynı resmi kullanacaktım. Saygı, sevgi, hayranlık ile takip ettiğim bi blog ile böyle çakışmak da ayrı bi sevindirdi :)