21 Ağustos 2007

Sadece kortta çığlık atıyormuş!

Maria Sharapova yaratıktır ama aynı zamanda da iyi tenisçidir. Tamam ben deyince olmuyor da; Kournikova gibi yalan değildir ile vereyim debriyajı. Hatun İstanbul'a geldiğinde bizim medyada kızın forehand, backhand'ini, servisini izleyip kritik edecek adam olmadığından cümle alem çığlıklarına takmıştı kafayı. Dakka başı "Maria'nın inlemesi" diye başlıklar atıyorlardı. Neyse kız attı çığlığını, bastı gitti. Maroon 5 diye bir grup varmış, dinlemedim. Neyse bu grubun reisi, kralı diyeyim Adam Levine, bizim Maria'nın eski erkek arkadaşı. Rusya'da Exile diye bir dergiye konuşmuş, ben İtalyanlardan araklıyorum tabii söylediklerini:
"Maria yatakta çok kötüydü, beni büyük hayalkırıklığına uğrattı" demiş. Hızını alamamış ayrıntılamış bir de. "Yatakta hiç hareket etmezdi ve sessizdi." Ayrıldık şimdi böyle mi oldu durumları var bu bir; ulan Adam, adam değilmişsin bu iki. Sen işi bilmiyormuşsun ile seviyeyi düşürmeden Maria hayranlarına bir sonuç çıkartalım: Sadece kortta bağırıyor. Bir sakıncası mı var?
Adam Levine: "Ci sono rimasto malissimo la prima volta che abbiamo fatto l'amore. E' bellissima e come tanti ragazzi sognavo di fare sesso insieme a lei. Ma appena abbiamo cominciato sono rimasto deluso. Se provavo a dire qualcosa lei si arrabbiava, è rimasta ferma e zitta durante ogni rapporto che abbiamo avuto"

Hiç yorum yok: