23 Ağustos 2007

Akşama yemeğe bekleme beni

9 Temmuz 2006 Pazar akşamı. Foto ya Berlin'de ya da Düsseldorf'da çekilmiş . İtalyan milli takımı Duisburg yakınlarında Landhaus Milser otelde kamp yapmıştı 40 gün. Yolumuz düştü bir zaman sonra, İtalyan patronu hasta Inter'li, oturduk mu 3 saatten aşağı konuşmuyoruz, artık ne Ronaldo'nun verilmeyen penaltısı kaldı, ne Baggio'nun Galatasaray'a gelmekten vazgeçmesi; ne de Oddo'nun takımın berberi olduğu. Materrazi'nin Zidane'a söylediklerini çok önceden de biliyordum ama Bay T'den teyid etmiştim o sohbetlerden birinde. Ona göre Cannavaro topçu değildir mesela, -haklısın demedim elbette- "Juventus dışında bir takımda oynasa Serie A'da 5-6 kırmızı görürdü" der. Neyse Lippi'ye döneyim; o gece otele dönüyor takım, arka bahçede bir gölet var, eğlence başlıyor. Lippi suda, iten kim? Elbette ki Gattuso...

1 yorum:

Engin Gürses dedi ki...

Materrazi'nin Zidane'a söylediklerini çok önceden de biliyordum ama Bay T'den teyid etmiştim o sohbetlerden birinde.

abi ne demiş ??? şu konu tam muallakta kaldı kaç zamandır ...