1 Temmuz 2008

Eve Dönüş


8 yorum:

Cenky dedi ki...

Dede'yi tutamasalar da düşseydi, Fener'e de gelemeseydi o yüzden yılın skandalı olurdu herhalde. Bu arada Del Bosque işbaşı yapıyormuş, Dede'nin yolundan gidebilecek mi merak ediyorum, büyük ihaleye girdi, altında kalmaz umarım.

a-town dedi ki...

pilota bak bayragi cikarmis salliyo. pistte giderken havali kornaya da asilmis midir acaba?

bu aragones havaya atilmaktan bi hal oldu, top gibi oynuyolar adamcagizla.

Adsız dedi ki...

mac bittikten sonra dikkati çekmişti sergio ramos beyaz önü resimli bir t-shirt giymişti.sanırım puerta'nın fotografı vardı ama göremedim tam.Sizler görebildiniz mi?

Beercholic dedi ki...

adidas ta reklamını koymuş oraya impossible is nothing diye.. cuk oturmuş ama..

iktisadiajan dedi ki...

iktisadiajan said...
yarı finaller türkiye almanya ve hollanda ispanya
final almanya ispanya
sampiyon ispanya

June 19, 2008 4:36 PM
Şu tahminlerin güzelliğine bakarmısınız.Sadece hol-rus macını bilememişim.6/7 hiç fena degil bence:)
Aceto senin atışlar serbst tam atışlar serbest olmus:)
Haşa saygısızlık etmiyorum.Futbol bilgi ve kültürüne saygımız sonsuz.
Modriç utansın ronaldo utansın robben utansın:)

Adsız dedi ki...

bu ispanyol'Lar iLe itaLyanLar bize cok benziyor.. KutLamaLAri biLe benziyor sanki taksim meydan'da kutLuyorLar.. (:

memduh95 dedi ki...

iniesta da burhan diye bir arkadaş vardı ona acayip benziyor. xavi için de düşünsem bulurum birini çevremden.

Semt Aşığı dedi ki...

@madamerica

Biri deseydiki uçağın camında bayrak sallamış adam diye Türkiye Bayrağımı derdim,bu akdeniz bu kadarmı etkisi altına alır hayret bi şey...

@lennon

O resimdeki futbolcuyu tanımıyorum ama lig radyoda dinledim Sevilya da oynarken çok yakın arkadaşıymış yakın zamanda kalp krizinden ölmüş eğer ölmese muhtemelen sol bekde o oynıyacakmış.Vefa...