30 Haziran 2008

Deco Chelsea'de #2

Blog arşivinden baktım. 13 Haziran'da yazıp tartışmışız Deco Chelsea'de başlığını. Transfer 17 gün sonra resmileşti. Bu transfer döneminde rakamların ayarı yok demiştim. İşte bir örnek daha. 10 milyon euro ödeyecek Chelsea Barcelona'ya. Bu biraz da Barça'nın gözden çıkarmasından dolayı düşen bir fiyat olmalı. Euro 2008'de bence Portekiz'in en iyisiydi. Chelsea, Portekiz milli takımını toptan alsa da herkes rahatlasa. Önce Bosingwa ardından Scolari şimdi de Deco. Lampard Inter'de diye başlık atan sitelerde var memlekette. Lampard İtalya'da tatilde sadece. Deco'nun gelmesi tetikleyecektir bu transferi. Okuduğumda inanamadığım haber ise Arsen Wenger'in Adebayor'un gitmesi halinde Obafemi Martins'e talip olması. Fransız kısa devre yaptı galiba... Vieri taraftarın protestosuna rağmen Atalanta'ya döndü. Görüldüğü üzere keyfi yerinde. De Rossi Roma ile sözleşme yeniledi ve 7.2 milyon euro/yıllık kaptı. Mista ise Atletico Madrid'den kaçıp Deportivo La Coruna'ya imzayı attı...

14 yorum:

Adsız dedi ki...

7.2 milyon € bir yallık kazanç mı???

UğU® dedi ki...

Bence deco oyun tarzıyla daha çok man utd'a yakışırdı. umarım chelsea'nin harcadığı yıldız oyunculardan olmaz ne kadar önemli bir oyuncu olduğunu rijkaard, deco nun performansı artdığı zaman takımında performansı'nın artdığını açıklıyarak gösterdi zaten.

Adsız dedi ki...

de rossi neymiş de haberimiz yok, 7.2 m. euro ohaa.. o zaman totti de roma nın kazancının %50 sine mi oynuyoo acep

Emre K. dedi ki...

chelsea küçük portekiz olma yolunda ilerliyor bakalım başka kimleri alcaklar..

muhder dedi ki...

wenger almaz martinsi muhtemelen. adebayor kalacağını açıkladı son olarak bir pazarlama taktiği olsa da. satılması halinde ismini cismini bilmediğimiz bir fransız sömürüsü ülkelerden bir adam bulup getirir wenger.

dr feelgood dedi ki...

vieri'nin keyfi çok gıcır bak kıskandım :)

de rossi 7.2 milyon euro etmez yıllık. o kadar alıyorsa totti kapalının kombinesini komple cebe indiriyordur.

Adsız dedi ki...

deco'nun bu kadar ucuza gitmesinin sebeblerinden birisi belki de kontratının son senesinde olmasıdır. 1 sene sonra bedavaya gideceğine 10 milyon euro'ya satmış barca.

Adsız dedi ki...

chelsea'nin bu portekizleşme sürecinin ellerinde patlaması çok muhtemel gibi geliyor bana, gerçi kilit mevkilerde gene sağlam adamlar var ama gene de ters geliyor bana bu portekiz ekolü gerçi ne zaman bir takımdan ümidimi kessem tam tersi yönde patlama yapıyor, bakalım ne olucak. Bu sene premier lig biraz güç kaybetti gibi, şampiyonlar liginde ülkeler açısından daha dengeli bir sezon izlememiz büyük olasılık.

SkyCaptain dedi ki...

alakasız olacak ama vieri'nin yanındaki yengeyi tanıyan var mı? :))

Unknown dedi ki...

portekizliler derken,ricardo queresma da inter e zıplamış,yalnız söylenen rakam da beni zıplattı,35 milyon artı pele bonservis olarak verilmiş deniliyor,söyliycek söz bulamıyorum.arda yabancı statüsünde olmasa gs nin bu piyasada bi 15 milyon kaldırması gerekir ama bilemiyorum.

peralta dedi ki...

abi sen demiştin ya ronaldo'yu niye gönderdi barcelona diye. aha adebayor. böyle golcü neden yollanıor ki?

soy ozan dedi ki...

deco kesinlikle premier lig oyuncusu degil..
ciddi olarak dise dis mucadelenin sergilendigi bir ligde anca ya yedek olur ya da sakat..
bir rio ferdinandin bir gerard in hircinligi ile un yapmis daha nice futbolcunin oynadigi bir ligde(burdan saygi ile Roy Keane i aniyorum) deco gibi bi tifili ne hale getirirler..
bir man utd taraftari olarak bu transfere cok sevindim..
vieri enteresan adam.. Gencligimde hayrandim.. Hatta ilk orjinal formam inter formasiydi ve arkadasinda vieri yaziodu.. yani sokakta top oynarken diger cocuklar viallayim ben andreas mollerim diye bagrirken ben vieri die anirarak top oynuyodum.. ama sonra bir gun bir roportajinda "cricketi cok seviyorum.. futboldan kazandigim parayi cricketten kazanacagimi bilsem bi dk daha futbol oynamam" diyerek ne kadar paragoz oldugunu gosterince benim gozumde vierinin degeri 0landi.. o yuzden cok umru degil vieri nin halktan gordugu tepkiler.. giyindigi formadan daha cok aldigi parayi dusunen birindende atalantaya hayir gelicegini sanmiorm..
ayni zihniyete sahip emrenin de fenere bi faydasi olmayacaktir..

Adsız dedi ki...

Vieri'nin yanındaki hatun Melissa Satta

http://www.svenskafans.com/image/1/44598.jpg

http://www.corriere.it/gallery/Spettacoli/2006/06_Giugno/melissa/2/Vieri-Satta-34.jpg

http://www.tendenzeonline.info/images/news/20080415_134025_9B54B5C7.jpg

,)

Free Siyaset dedi ki...

7.2 iddialı bir rakam olmuş...