15 Temmuz 2009

Radamel Falcao Porto'da

Adamın bir kere güzel ismi var. Bu isme sahip adam kötü futbolcu olur mu? Radamel Falcao. Porto transfer şovu yapmaya başladı. River Plate'in yıldızlarını toplamaya başladı. Eski River Plate'li Belluschi'yi Olympiakos'tan almışlardı. Bu kez Kolombiyalı geliyor. 1.5 yıl önce bu adam için 12 milyon euro fiyat biçiyorlardı. Bonservisinin %60'ına 4 milyon euro ödemişler. Sudan ucuz gibi duruyor. Lisandro Lopez ve Lucho Gonzalez'i 42 milyon euroya satan Porto bu iki adamı 10 milyon euroya kapattı. Falcao da Kaka'nın başını çektiği İsa'nın Atletleri üyesi.

8 yorum:

Spooky dedi ki...

fifa "I belong to Jesus" tshirtlerinden rahatsızmış, yasaklamayı düşünüyormuş diye bir şeyler okudum

Jordi Metal dedi ki...

Bence Porto harika transfer yaptı. Bu adamıda en az 15 milyona okuturlar.

Alkan Gültekin dedi ki...

Falcao Porto'da ne kadar başarılı olur bilemem ama çok iyi transfer olduğu kesin. Bunu 2 sene sonra inanılmaz bir fiyata satacaklarını hepimiz çok iyi biliyoruz çünkü.

butregenyo dedi ki...

2 sene sonra %60'ını min. 10'a satarlar..gerçekten ismi de güzel..bu falcao ismi brezilya'da çok yaygın zaten..futsal efsanesi falcao en meşhuru..

http://galacticosera.blogspot.com/2009/07/falcao.html

zachpaulsen dedi ki...

porto işini bilir. her yıl 2-3 kilit adam satıp şampiyonlar liginde çeyrek yapıyorlar. Geçen sene az daha finale çıkacaklardı. bu işin sırrı nedir hakikaten?

benim merak ettiğim son 10 senedir deli gibi kazandıkları bonservisleri ne yapıyorlar anlamıyorum.

raul #7 dedi ki...

98deki o müthiş golünden sonra bi arkadaş "benim de adım Roberto Carlos olsa ben de topa öle vururum"a benzemiş bu iş :) güsel ad evet falcao

Sakarya dedi ki...

Fm'den de tanıyoruz bu arkadaşı
Hele Higuain Real'e gitmeden önce River'da döktürüyordu Falcao'yla ..

venezia dedi ki...

ee ne kaldı geriye !! yakında diego buonanotte de geçer herhalde atlantiği.