12 Temmuz 2009

Barça

Barcelona sezonu 3 kupayla kapatmış olmanın rahatlığıyla transferde sessiz. Kendilerinden emin duruyor ve Real Madrid'le dalgalarını geçmeye devam ediyorlar. David Villa ve Keirrison yolda. Eto'o topun ağzında. En önemli haber elbette ki kaleci Valdes'in sözleşmesini uzatmış olması (!)

18 yorum:

cortez85 dedi ki...

¿Dónde están cesc, ibrahimovik y villa? jejeje.

Villa se quedará en Valencia. barcelonistas, a llorar con tu madre...ke bien empiezan los dos "grandes",
¡¡¡ HALA MADRID ! ! !

cortez85 dedi ki...

to los catalanes sois unos cabrones k partios veis pa desir k no es penalti dais asco cules

KB41 dedi ki...

Bugünkü Uğur Meleke'nin yazısı okumaya değer..

ermansire dedi ki...

üçüncü resimde de kaka vardı onu kestin galiba abi, o zaman işte çok anlamlı oluyor...

Schumy dedi ki...

Barca' nın sonu umarım Gerets' in şampiyon olduktan sonraki senesi gibi olur. Nasılsa kadro yeterli diye duvara çakılırlar inşallah.

HALA MADRID :D

Clean Shit dedi ki...

o bu diil de ronaldoya çizdikleri o tişört nedir ya kavgada yapılmaz =)))

sokrates dedi ki...

barcalılar haklı istersen yenilmez armada ol yıldız kümesi oluştur .şampiyon belli

Kieran dedi ki...

valdes'İn sözleşme uzatması sanıldığından daha önemlidir.son yıllardaki performansı yıldız kalecilerden hiçte aşağıda değildir.ama onun kaderi de heralde adının valdes olması veya katalan olması.barsa niye kaleye yıldız almıyo deniliyor.ihtiyacı yok ki niye alsın.şu an gayet iyi oynuyor cech,reina gibi kritik hatalar yapmıyor bu sezon casillastan daha iyi bir sezon geçirdi.

Hrngndz dedi ki...

keirrison reelde de FM2009 daki kadar iyiyse barcada başarılı olur :)

joe kleine dedi ki...

¿Dónde están cesc, ibrahimovik y villa? jejeje.

Burada arkadaş cesc mesc yalan dötümü alır ancak onlar demek istiyor. Bir de gülüyor tabi ispanyolca.

Villa se quedará en Valencia. barcelonistas, a llorar con tu madre...ke bien empiezan los dos "grandes",
¡¡¡ HALA MADRID ! ! !

Burada ise villa yı alsınlar gelsin bir de beni alsınlar bak hala madrid'liyim diyor kendileri.

to los catalanes sois unos cabrones k partios veis pa desir k no es penalti dais asco cules

Bir de eklemiş beleş penaltılar olmasaydı katalanlar olmazdı diyor.

Yani ben bunu anladım saksıya fesleğen gibi oturturum manasına da gelebilir.

aşkın dedi ki...

O sümsük Fabregas gelip Xavi'nin yerinde oynadığı an Barcelona olduğu gibi çöker.Farkında zaten başka yerde yapamayacağını habire Barcelonaya giderim diyip duruyor.
Adam olsaydı Barcelonadan kaçmaz oyununu geliştirir bir Xavi olurdu.Kaçıp gitti şimdiki oyunuyla ne kokar ne bulaşır bir sümsük oldu.
Tek umudum Florentino Perez'di, alıp kurtarır Barcelona'yı diyordum.Gelecek maalesef, izleyin kepazeliği..

cortez85 dedi ki...

El madrid fue referencia, mejor club del siglo XX .. hoy dia el modelo a copiar por todos es el fcb... Florentino se lo ve venir y a tirado de deuda para que el barcelona el proximo mes de mayo no profanemos tierra santa... veremos si puede.

LAPORTA=laPUTA

Un saludo

cul de ball sac dedi ki...

barcelona'nın fabregas'ı neden istediğini anlamıyorum, anlayan varsa söylesin. gavurların "overrated" diye bir lafı var ya, tam uyuyor o fabregas'a.

solomon dedi ki...

real xabi alonso ve arbeloa yı alıp defansı ve ortayı güçlendirsin yeter.. ribery falan lazım değil.. villa nın da valencia da kalacağını sanıyorum.

bu arada ilginç bir şey söylemek istiyorrum alakasız ama. geçen fm oynuyordum juventusu aldım. poulsen'i satılık yaptım. inanmayacaksınız ama chelsea hamburg bir de fenerbahçe teklif yaptı. hamburgun ki bonservisin altıydı kabul etmedim chelsea 6.5 milyon verdi oyundaki bonservisi oydu kabul ettim. fener 8 milyon verdi onu da kabul ettim. ve poulsen feneri reddedip chelsea ye gitti :) aynen böyle

vakilinchuk dedi ki...

@aşkın,

fabregas kaçmadı yahu,adamı barça verdi van brockhorst'un bonservisi karşılığında yanlış hatırlamıyorsam.şu aşamada gelirse xavi'den ziyade iniesta'nın yerine oynar,iniesta'da sola çekilir.senin kadar olumsuz düşünmüyorum,çok iyi bir oyuncu ama tabii bir xavi,hatta iniesta değil şu an.uzun vadede xavi'nin yerine getirilsin bence,malum adam 30'u buldu...

villa gelecek gibi,bence eto'o yu aratmaz.eto'o gider,villa hariç klübeye yönelik 2-3 takviye yapılırsa yeterde artar bile.

valdes'in kalması kötü oldu,ama ne yapalım.dünyanın parasını alıyor birde,katalan ayağına elde tuttukları yetmiyormuş gibi paralarıda döküyorlar.bazı kavramlara sövesim geldi şimdi ya,yeri değil...

Ylmz dedi ki...

real sistem oturtabilecek mi ?

cerkez1905 dedi ki...

barçaya iyi diyen adamla futbol tartışmam arkadaş..kaç top gelmiş kaçını kurtarmışş ki..casillasla da karşılaştırma yapan arkadaş yedikleri gole değil kaleciler çıkartıkları ile kıyaslanır bunu öğrenmesi gerek...valdez iyi değil ballı kaleci sınıfındadır..gerçekte idare ediyo olabilir ama ps de ağzımıza ediyo yanii :))))

barçaya kaleci istiyoruzzzzz

aşkın dedi ki...

Bu sümsük kaçmak istediği için Barcelona 2,25 m sterlin ve V Bronckhorst karşılığında vermek zorunda kaldı.Yani talep eden ve üstüne para veren Barcelona değil Arsenal.Hayır, futbolculuğu yok bari karakter olsa.Madem geri dönecek kadar seviyorsun kulübü, el kadar bebeyken niye terk ediyorsun? Zaten o çirkef lige gitti çirkefliği de öğrendi, Hull City maçı var.
Valdes'e gelince, yıllık 5 milyon euro alacak, takımın başarılarına göre yıllık 2 milyon bonus da alabilir.Tamam, yavaş yavaş iyi kaleci oluyor ama yaktığı maçlar nedeniyle önümüzdeki yıl takım yine üçleme yapsa bile hiç bonus prim verilmemesi taraftarıyım.
5 milyon buna yeter de artardı.
Sebastian Frey ne kısmetsiz adamdır arkadaş..