25 Nisan 2009

Valencia vs. Barcelona

Real Madrid medyasında, rakipler Barça'yı zorlamıyor yorumları gelince Guardiola da vermiş cevabı: "Evet bütün rakipler bize maçları hediye ediyor sonra da bütün sezon Real Madrid'i yenebilmek için çalışıyorlar". Bu akşam büyük maç var Mestella'da. Valencia-Barcelona. Yarın da Sevilla-Real Madrid oynuyor. Barça, gelecek hafta Santiago Bernabeu'daki el clasico'nun son düdüğünde şampiyonluk turu atabilir mi? Bu akşam Valencia'yı geçerler ve yarın Real Madrid, Sevilla deplasmanında kaybederlerse, Madrid'e 9 puan farkla gidecekler. Orada kazanmaları halinde puan farkı -averaj da lehlerine- bitime 4 maç kala 12 puana çıkacak. Valencia formda ve amaçsız değil. Sevilla'dan Şampiyonlar Ligi'ne direkt bilet olan 3. sırayı kapmaya çalışıyorlar, en ufak hatalarında da altlarında Villarreal ve Atletico Madrid (Bu defansıyla yatacak yeri yok) 4. sıra için bekliyor. Muhteşem iki hücum hattının şovu olacak bu akşam. Bakalım kimin defansı ve kalecisi ayakta kalacak? Barcelona sezonun ilk yarısında 4-0 kazanmıştı, geçen sezon da Nou Camp'da 6 atmışlardı. Mestella'daki son maç da 3-0 ile Barça'nın. Maçın hakemi Muniz Fernandez ile Barcelona'nın kaybettiği tek maç var. O da sahasında Valencia'ya. Evsahibi takım ise bu hakemle hiç kaybetmemiş. 10 galibiyet, 4 beraberlik. El Clasico öncesi Eto'o, Xavi ve Toure kart cezası sınırında... Real Madrid için Sevilla deplasmanı Juande Ramos yüzünden zorlu olacak. Ona sahte dolar yağdıracakları güzel bir karşılama töreni hazırlıyor Sevilla taraftarı. (Yarın saat 20:00'de.)

22 yorum:

twilost dedi ki...

barça şampiyonluk turunu bernabeu'da atsın isterdim ama bugün valencia'nın kazanması şart ve inanıyorum kazancak=) son 5 maçtır kazanıyor valencia.. sene içinde bi 10-11 maçta 20-25 puan kaybetmeseydi, en azından bi 10 puan daha toplasa idi şu an rahatına bakıyor olacaklardı da.. neyse şampiyonlar ligi bileti ve gelecek para valencia için hayati.. villa&silva hala gitmek istemiyor.. anca o para kalmalarını sağlayabilir.. -bi de kulubün el değiştirmesi-

*RevoLver* dedi ki...

Sahsımda, Aceto Abi'nin içlerinden geçenLerını düşündükten sonra bu macı Barca'nın kazanacagına ınanıyor ! formsuz bi viLLa'nın böylesıne buyuk bı macta fazLa sey yapacagını sanmıyorum

vakilinchuk dedi ki...

Bugün kazanırsak lig büyük ölçüde biter kanımca...

AbSurDMaN dedi ki...

Haydi Valencia tak bir çelme :)

venezia dedi ki...

hani dönüm noktası derler ya bu hafta öyle bi hafta işte la liga'da. 1.ayak bu hafta gerçekleşirse yani barça valencia'yı geçer real'de sevilla'da kaybederse haftaya bernabeuda real'in sırtına 2 kat daha stres binecektir ve bu da barça'nın işini ve şampiyonluk turumuzu madrid de atmayı aynı oranda kolaylaştıracaktır..ancak bunun tam tersi bi durumda yani barça bu 2 maçı kaybedip real'de 2 maçı kazandığı takdirde(barça maçını en az 3 farklı kazanmak şartıyla tabi) ikili averajdan lider olacaklardır.zor bi ihtimal gibi gözüküyo ama bu ihtimali düşünmek bile gıcık ediyo adamı..
neyse kısacası dananın kuyruğu 2 tane bu hafta biri endülüs'te diğeri valencia'da..

Ömer Fatih KOÇ dedi ki...

Adamlar gelene üç, gidene dört, uğrayana beş, bi bakıp çıkacaktım diyene altı attığı için rakiplerinin bir fonksiyonu kalmıyor ne yazık. Oynadığı takım kim olursa olsun artık televizyon başına "acaba barcelona bugün kaç atacak ?" diye oturmaya başladık. Hem Barcelonayı herhangi bir takım zorlasa n'olur ki ? Onlarıda bir tarifeye uydururlar nede olsa.

Real Madrid bu sene önce fikstür sonra robben ve pepe yüzünden böyle oldu. Barcelonaya çarpılan Madride artisleniyor kardeşim.

10 maçlık seri güzeldi lakin el-clasicoya hiç bir madridli bel bağlamasın derim.

bu barcelona valenciayada vurur, şampiyonda olur..

T. Egemen Gul dedi ki...

Ligler genel olarak bu iki hafta icinde cozulecek. Cok onemli ve heyecanli maclar oluyor.

- http://daemnia.mybrute.com

dersini almış da ediyor ezber dedi ki...

@*RevoLver*

villa formsuz(!) derken?!!
son 4 haftada 6 gol atmış bir forvet formsuz öyle mi?! ilahi... :D

devletli dedi ki...

gonzalo higuain şampiyon yap bizi!

(kabul mustafa denizli daha çok uyuyordu)

*RevoLver* dedi ki...

dersini almışta ediyor ezber ; villa tamam ii topçu ama barçanın defansını geçemez real betisin defansı zaten ewlere şenlik 10 kişilik sewillaya penaltıdan attı bu maçta boş alan bulamaz barça klasik olcak ama barçalar

dersini almış da ediyor ezber dedi ki...

yahu adamın 23 golü var, bütün la liga takımlarının savunmaları da mı kötü?! :)
ayrıca, ben barça karşısında coşar filan demedim, sadece senin formsuz demiş olmana binaen cevap verdim. barcelona defansı da düşünülen kadar iyi değil kanaatimce. izleyip göreceğiz. :)

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

AMUNT VALENIA !!!!!!!!

2-1 valencia and tomorrow 3 points. it will finish in bernabeu..

close to comments ? what is going on. everything is because of madonna. THE POPE excommunicated madonna and bulent excommunicated valor doken...

@bulent

convert to catholism and be a catholic. you can be a good pope. you like censor..jeje

*RevoLver* dedi ki...

hak eden kazansın :))

Theo dedi ki...

Bol gollü güzel bir maç izleriz umarım, Etoo'dan da krallığı koruması için goller bekliyoruz.

@ 31 ligas y 11 eurocopas

Yeah, you are right, it'll finish in bernabeu, don't worry (:

cortez85 dedi ki...

0-1 iniesta sensacional
vamos valencia!!!!!!!! puta farsa

cortez85 dedi ki...

golllllllllllllllll

MADRIDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDD

estupido valdess... mierda y tomaaaaaaaa CUCURUCUCUUUUUUU

cortez85 dedi ki...

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOLLL DEL VALENCIAAAAAAAAAAAA CUCURUCUCUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUU

2 2 2 2 2 2

hijo de putas barcelonistasssssss

cortez85 dedi ki...

Penalty y roja a puyol, que ROBOOOOO

Ata " El Guaje" Atay dedi ki...

AMUNT VALENCIA!

@ 31 ligas...

Los Ches no hace nada para los merengues. Nececitamos tres puntos. Real Madrid va a venir al Mestalla. Vamos a ganar este partido también. No te preocupes. jajaja

AMUNT LOS CHES

pi dedi ki...

Bülent ağabey sen bilirsin, Barca'nın yedek kulübesinde kel bir adam var, futbolcuların arasında oturuyor -belki de furbolcudur!!!-. Kimdir necidir bilir misin? FCB'nin sitesinde staff bölümüne baktım ama onların hiçbiri değil. Ivan De La Pena'ya benzeyen bir adam :)) Meraktan öleceğim yahu, nerede oynuyordu bu adam ya da ne özelliği vardı da ben hatırlıyorum bunu)))

cortez85 dedi ki...

2-2 bien
vamos chelsea

*RevoLver* dedi ki...

*RevoLveR* > ''dersını aLmıssta ediyor ezbere'' saygıLar sunar ... wiLLa fos cıktı :))