16 Eylül 2008

Guillaume Hoarau

Kezman, Paris Saint Germain formasıyla ilk golünü attı. Penaltıdan. Muhtemelen bir jest yapmışlardır ona hoşgeldin niyetine. Penaltıyı "alan" da Hoarau. Hakemi fena kandırmış. Geçen sezon Fransa 2'nin gol kralıydı. Paris Saint Germain pişiriyordu, bu sezon sofraya koydu. O forma altında ne kadar parlar emin değilim ama bir Carew havası var. Bir başka tarifi de Hakan Şükür tipinde santrfor olsa gerek. 1.90 boyunda ve 24 yaşında. Kayserispor eşleşmesinde kilit adam...

14 yorum:

aksilaz dedi ki...

3 yıldır takip ettiğim bir isim.cok iyi yerlere gelecegine inanıyorum.bi henry olamaz ama ayagını geliştirirse psg den daha buyuk bı takıma gecer.

Adsız dedi ki...

Hoarau çok kaliteli bir isim. Nedense bu adamı hep Beşiktaş'a yakıştırıyorum. Hoarau Nouma tarzı uzun ve güçlü siyahi kimliği ve yeteneği sayesinde taraftarın idolü haline gelirdi bence.
Hayır Beşiktaş'lı değilim, Bursaspor'luyum.

NYG dedi ki...

bariz itiyor gibiydi omuzlarından nantes'lı oyuncu ama bir daha izlemek lazım o zaman...

tknycl dedi ki...

kayseri defansına gol atabilir mi bilmiyorum?bana sanki psg elenecekmiş gibi geliyor..

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

kezman iyi penaltıyı kaçırmamıs :)

Cem Kalay dedi ki...

Onuda atsın artık:))Hoarau'ya gelince adınjı ilk defa duydum,daha dikkatli takip edeceğim bundan sonra...

Adsız dedi ki...

Ben hakem olsam ben de çalardım. Pozisyonda kandırma görmüyorum, savunma oyuncusu net bir şekilde iki eliyle itiyor. En fazla itmeyi biraz "göstermiş" hakeme:)))

http://www.tvgolo.com/football.php?subaction=showfull&id=1221428073&archive=&start_from=&ucat=44&

Adsız dedi ki...

psg'yi sevmem ama her zaman mükemmel formaları oluyor adamların.insanın içi gidiyor valla:D

Adsız dedi ki...

yok yok..
bu adam anca bu kadar..pişik yani.
takıma 6 puan kazandırdı ama çok kazma bi adam..
Kezman'a saç baş yoldutuyor diyenler bu adamı izlesin.. =))

Adsız dedi ki...

İlk bakışta penlatı değl gibi geliyor, aslında 2. bakışta da öyle, ama efans oyuncusunun inanılmaz bir hatası var. Göstere göstere adamın omuzunu yüklenmiş, adam da bunu hissedince topun da kendisinden uzaklaştığını görünce atıvermış kendini. Muhtemeln o attığında adamın eli hala olay yerindeydi ve hakem buna aldandı. Defans oyuncusu da böyle saçma yerlerde oöyle gereksiz hareketler yapmamayı öğrensin

Adsız dedi ki...

Surati zenci, bacagi beyaz insan da ilk defa goruyorum. : )

NoWiTZKi_41 dedi ki...

hehe çağrı iyi yakalamışşın benim de dikkatimi çekti :))

Bi kaç maçını izledim beğendim ben bu adamı.Keşke bizim yöneticilerde yabancı ülkelerin 2.liglerini takip etse de ucuza kaliteli adamları getirebilseler.

jose dedi ki...

Yalan olur..fransada gomısın ustune tanımam.

shadow dedi ki...

Gol kaçırma makinesi...