30 Temmuz 2008

Ortaya Karışık #2

FIFA, Barça'ya resti çekti: Messi'yi Pekin'e yollayın. Barça da TAS'a gidiyor. İşi inada bindirdiler. Şampiyonlar Ligi ön elemesinde onsuz olmak işlerine gelmiyor tabii. Sevilla'dan Chevanton Galatasaaray için yazılmış ama İspanya'da böyle bir haber yok. (Bay İ.U, e-mail atmış: Chevanton beni Benfica'nın hocası Camacho istiyor demiş olabilir mi diyor? Soru: Camacho nerede? Benfica'nın hocası Flores bu arada.) Sevilla bir torba adam sattı, bırakmazlar. Eto'o kendisine teklif yapan takımlara yıllık 10 milyon euro istiyorum diyor. Bu Barça'da kalmak istiyorum demek. Bu akşam NTV Spor naklen veriyor: Villarreal-Liverpool. Haftasonunda da Emirates Cup'ı naklen yayınlayacaklar. Cuma günü Moskova'da Railways Cup başlıyor. Lokomotif Moskova, Milan, Sevilla ve Chelsea. Kanaltürk naklen yayınlıyor.(18:00/20:15). Final Pazar günü 15:30'da. Aurelio'yu alan Real Betis başkanı Lopera hisselerini 10 milyon euro'ya devretti. Boca Juniors Avrupa turnesine geliyor. Atina, Madrid gezecekler. Arshavin için Barça parmağını oynatmayınca Tottenham devrede. Mourinho 2 stoper arıyor. Elinde olan haber etsin. Euro 2012'de Ukrayna'nın evsahipliği devam edecek mi? Karar Eylül'de. FourFourTwo dergisini çıkaran ekip işi bıraktı. Yayın yönetmeni Banu Yelkovan 25 yıllık arkadaşım. Ekibin hepsi harika adamlar. Coşkun Çelik askerde, selam ederim kendisine. Elim gitse yazacağım bu ayrılığa dair ama gitmiyor. 100 Genç Yetenek başlıklı posta "Don Balon" dergisinin adını bilerek "Don Ballon" yazdım, kopyala yapıştırcılar da öyle almışlar. Akşam MTK maçını netten bulursak izleyeceğiz(!) Rövanşı NTV Spor'da. Şimdi Papalina zamanı. Cunda bizi bekliyor. Tatile son 2 gün...

24 yorum:

Adsız dedi ki...

yapma ya! (rıdvan modu)

o kadar haberden sonra Four Four Two yazısı görünce "dahası bu sayıda" gibi bir yazı okuyacağım sandım. çoook kötü oldu ya :( piyasanın en baba spor dergisiydi, inşallah bir da önce birleşirler..

EDDIE dedi ki...

hehe demek artık taktikler geliştiriyorsun copy-paste çilere.

Adsız dedi ki...

Şu MTK maçı çakışmasaydı da renktaşımız Boca'nın hazırlık maçı teklifini reddetmeseydik...

ynwa dedi ki...

chevanton işi asparagas değilse sevilla satabilir derim ben. sonuçta kanoute - luis fabiano - arouna kone ve yeni gelen 20'lik acosta forvet için gayet yeterli gözüküyor. ama galatasaray yerinde olsam almazdım, herif müzmin sakatlar kulübünün daimi üyelerindendir.

inter de varlık içinde yokluk yaşıyor resmen. elinde samuel, cordoba, chivu, materazzi, burdisso, rivas varken stoper aramak ne tuhaf bir şey; ne iyileşmez adamlarmış mübarek.

Adsız dedi ki...

şu ntvspor'u uydudan nasıl izleniyor yav. çok baba maçlar veriyorlar izleyemiyoruz :)

Adsız dedi ki...

şansına ruzgar cok cundada:)

Pasetto dedi ki...

Fuat Akdağ bi yolunu bulsa şu premier league yayın haklarını alsa varya muhteşem olmazı mı?Liverpool-Everton Kosova,Chealski-Manu Ercan Taner,Arsenal-Tottenham Güntekin Onay..Hatırlıyorum Güntekin Onay'ın bi 4-3'lük Arsenal-Tottenham maçını.Fabregas yeni yetme.Gole muhteşem bi ara pası yapmıştı.Güntekinde ben bile tahmin edemezdim oraya atacağını demişti.Harbiden çok güzeldi.Öyle rapçi ronaldinhonun no look'larından değil ben büyük topçu olacağım diyen paslarından bi taneydi.Hadi Fuat abi yap şu işi.

çağlar mercan dedi ki...

yer altı sularının rengini gıda boyası ile kırmızıya boyarlarmış,
suyun yolunu izlemek amaçlı...
don ballon da sanki bu şekilde bir amaca hitap ediyor gibi geldi bana...

Çok başarılı buldum...

Adsız dedi ki...

bu arada izlemek isteyen olursa, mtk maçı onlinetribun.com'dan yayınlanacakmış. en azından öyle yazıyor ne kadar doğru, onu maç saatinde göreceğiz:)

Zoma dedi ki...

FourFourTwo artık çıkmayacak mı? Çıkacaksa yeni kadrosu kimlerden oluşuyor?

omega dedi ki...

onlinetribun.com sitesinde mac yayınlanmayacak sadece linkler veriecek.Ama eğer diğer maclarda yaptığı gibi linkler verirse ne ala.Justintv veya MediaPlayer ile izlemek o kadar da kötü olmaz kanımca.

krAmer dedi ki...

Liverpool - Villarreal maçı bu gece için izlenebilecek bir maç . Keane maç kadrosundaymış . Ayrıca 100 (99 aslında :) genç yetenekten biri olan gösterilen Krisztian Nemeth de kadroda olacakmış , Rafa bu sene değerlendirecek galiba bu macar golcüyü ..

Adsız dedi ki...

cumartesi günü safranbolu'da coşkun çelik'i ziyaret ettik, soranlara selam etti. durumu gayet iyi önce izin yapacak istanbul'da sonra içindeki çocukla ağrı'ya gidecek, meraklılar için...

fourfourtwo ekibine gelince... Kendilerini tebrik edecek bir ortam arıyordum. Bulamadım. Umarım elin gider yazarsın bu kepazeliği Bülent abi..

Medyada yıllar sonra, bir ekip müdürü için topluca istifa etti. Buradan tüm arkadaşlarının hareretle ellerini sıkıyorum.

Başkasının düzgün yaptığı işin içine limon sıkanlara da yazıklar olsun.

bundan sonra dergiyi mustafa sapmaz çıkartacak. o kim mi? ben ne bileyim...

cnbce

Adsız dedi ki...

Bülent abi hava şimdi çok kötü Ayvalık-Cunda civarında.Poyraz sert esiyor.Sahildeki balıkçılarda rakıyı katmerler bu poyraz.Siz en iyisi az arkaya kaçın.Benden tavsiye :))

Bir dost :)

Adsız dedi ki...

en hangi justin tv linkini tıklasam boş beyaz bir explorer ekranı cıkıyor.

yenisi olarak benim ilmedigim birşey mi var?

media player linkli maçlar acıyor halbu ki.

var mı bir dost eli uzatacak?

Adsız dedi ki...

abi google' a "100 genç yetenek" yazdım birtek galatasaray' ın resmi sitesinde 'don balon' diye doğru yazmışlar diğer hepsi(maraton.com, tribundergi.com..) kopyala yapıştır:)

BT dedi ki...

@chu-man-lee
tribundergi.com u ayırmak lazım. orada emeğim vardır...

Adsız dedi ki...

aceto hocam;ukrayna 2012 demişsin de bizim 2010 dünya basketbol şampiyonası da aynı derecede risk de ama nedense hala medya görmezden geliyor.

Adsız dedi ki...

@aceto
ben sadece google da gördüğümü söyledim :( keşke uyasaymışsın :)

aksilaz dedi ki...

ben bu yazıda "papalina" sözüne takıldım.bizim orada(rize) yapılan bir ekmeğin ismidir.aklıma getirdin yine sağolasın.pazar kahvaltısında babaenneme kedi misali sokulur yaptırırım kuzinada.yanında trabezan tereyağı ve ayder balıda olmalı tabi ki.

devletli dedi ki...

hatta vatan'da "arda messi'yi geçti" yazmışlar sıralamaya bakıp(...)

Adsız dedi ki...

Ya bi insan listeye bakıp da o sıralamanın alfabetik yapıldığını anlayamayacak kadar nasıl öküz olabilir. Vatan'ı Arda; Messi, Capel gibi yetenekleri geride bıraktı haberi için tebrik ediyorum.

orkun dedi ki...

FourFourTwo'ya üzüldüm valla. Bu arada, Banu Yelkovan hem muhabbetini hem yazılarını keyif alarak izlediğim çok nadir spor yazarlarından, o yüzden ayrıca üzüldüm.

@aksilaz;
"papalina" ayvalık civarında çıkan mini mini bir balık, hatta sardalya yavrusu filan derler, çıtır çıtır, tadına doyulmaz, şimdiden afiyet olsun aceto...

Adsız dedi ki...

Yarın ön elemede bir Barca çıksa Messi vs Arda kapışması fena olmaz. Tabii Guardiola Sabri'yi sağbekte görüp sol açığa Messi'yi koyarsa zaten maçı başlamadan kaybederiz orası başka. Werder'li Alper Lahm gibi test kanatta da oynayabiliyorsa yarın alalım yoksa Uğur gelene kadar çok sorun yaşayacağız. Bu arada Kewell, Linderoth ve Linc 2.kampa katılmadılar nedir bu sakatlıklardan çektiğimiz anlamadım gitti. Stargazetesi'de Harun Muslu'nun ağzından manşeti koymuş Linc 104.000 Euroluk cezaya karşılığı sakatlandım diyerek verdi diye. Allah bizi bu uydurmacı basından kurtarsın.