2 Aralık 2007

Paris'in Eşekleri

Arjantin'deki eşeklerden Fransa'dakilere geçelim. Paris'in eşeklerine. Paul Le Guen fan club kurulacaktı bir zamanlar neredeyse bizim memlekette. Paris Saint Germain'i yerin dibine batırdı bu adam. "Yüzyıllık kulübü rezil ettin Mösyö Le Guen" derdim Kazım Kanat olsam... Lakin PSG daha 37 yaşında. Son 8 maçında sadece bir kez kazanabildiler. 2 de beraberlik. Cumartesi gecesi ligin yenisi Caen -ki deplasmanda galibiyeti yok- Paris'e geldi. Protesto büyük maç öncesinde. Caen'in tek atağı gol oldu, sezon başında Fotomaç manşetlerinden düşmeyen Pauleta ve arkadaşları topu yine sokamadılar kaleye, 1-0 mağlup oldular. PSG, 18. sırada küme düşme hattında. Tribünü sağlam bir diğer kulüp de zorda. Marsilya'da Erik Gerets, Anfield Road'da fiyakalı galibiyetle başladı ama ligde işler yolunda gitmiyor. Lille deplasmanında 1-1 berabere kaldılar, altlarındaki takımlar kaybedince küme düşme hattının ancak 2 sıra üstünde 16. durumdalar. Marsilya, Şampiyonlar Ligi'nde evinde oynayacağı Liverpool maçını kaybederse Erik Gerets'i yollarlar sanki...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

son 8 maci birak, evinde daha bir mac kazanamadi esoglu esekler.

ısmarlama gezgin dedi ki...

Caen geçen hafta Bordo'yu da 5lemişti, fikstüre bakmadım ama Lyon'u da yenerlerse şampiyon olsunlar bari.

Adsız dedi ki...

st. etienne di$inda sevilcek bi yanini bulamiyorum ben nedense fransa ligi'nin. oldum olasi boyleydi bu bende ama neden bilmiyorum.