2 Aralık 2007

Bizim Raul'un Şerefine

Juventus taraftarını San Siro'ya almadılar ama Del Piero oyuna girerken yükselen tezahürat neydi peki? Ranieri sıyırmadığından kaptanı yedek bırakıp çıktı Milan'ın karşısına. Serie A'nın en kötü iç saha performansı Milan'a ait. Şaka gibi ama sezon başından beri taraftarı önünde 3 puan alamadı bu takım. 4 beraberlik 2 mağlubiyet. Üstelik hafta ortası Şampiyonlar Ligi oynamışlar, Juve yan gelmiş yatmış. Geçen hafta da Palermo'ya manita-5- yapmış. 0-0 bitti ama güzel maç oldu, kimileri sevmez böyle Serie A'da 0-0 biten maçları ama ben severim, mücadelesi, kurgusu zevk verdi. Hakem de sıçtı maçın ağzına. Gilardino'nun kesilen bir atağı var ofsaytla, yalan. Bir de arkadan şortuna asıldılar, o da penaltıydı vermedi kara donlu. Buffon her zaman bir numaramdır, bir de o pek dişi saç bandını takmasa. Yakışıyor mu erkeğe. En az 3 pozisyonda aslanlar gibi durdu kalede. Pirlo'nun frikiği mesela. Nedved 35 yaşında, hala fare gibi her deliğe giriyor çıkıyor, eşek gibi koşuyor biz hala yıldızların burada top oynamasını bekliyoruz. Milan'da bu kadronun sonu gelmiştir kardeşim. Turgay Şeren'in İngazi'si, Seedorf, Kaladze, Gilardino ve Serginho'dan baydı artık. Milano'dan bu kadar, Madrid'e bir ara zapladım. Casillas'ın 400. maçı. Raul frikikten çaktı golü, en son ne zaman frikikten atmıştı? Ya da atmış mıydı? Bizim evdeki Raul'un da bugün doğumgünüydü, 5 yaşına girdi. O pastasını kesti ve erken yattı, golü göremedi. Barselona derbisinde Barça erken atınca ki Milano'da maç bitmemişti döndüğümde 40'dı seyredilmez dedim 2. yarı ama seviyoruz futbol işte. Okay Karacan anlatsaydı maçı "Barselona derbisine hoş geldiniz" der diye girerdi yayına. 2. yarıda Espanyol atsın istiyorum, gol geliyorum dedi ve geldi. O.Lyon maçı sonrası Barça da haşat olmuş. 2. yarının başında bir Espanyol taraftarının elindeki kartonda "kara koyun" Ronaldinho göndermesi vardı ki bu arkadaş son yarım saatte oyuna girdi. Espanyol attıktan sonra geriye yaslanınca Messi sağdan içeri kat ettiği ataklarla boğdu biraz rakibi ama olmayınca olmuyor. Tamudo sevdiğimiz bir kardeşimizdir. Red Label viski de. Mesut yorum bırakmış: Maradona'nın filmi vizyona girdi, yazmayacak mısın diye? 27 Mart 2007'de 2 Maradona filmi başlığıyla yazmışım. Emir Kusturica'nın belgeselinden hala bir haber yok...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

*Del Piero girerken yükselen sese bi anlam veremedim bende
*Seedorf rahat oynar daha milan'da ama diğerleri gerçekten yeter
*Forvetlerin hızları,çabuklukları azaldıkça serbest vuruş kullanma oranları,becerileri mi artıyor ne?
*Tamudo'yu Real alsın eheu,Messi topa vurmayı bilmiyor

firat selcuk dedi ki...

ben bulamadım öyle bir istatistik ancak takımların yaş ortalamasını merak ediyorum 5 büyük ligde.. milan'dan yaşlısı var mıdır diye..

pato gibi 5-10 tanesini daha almaları lazım ki yaş ortalaması da oyun kalitesi de standart hale gelsin.. gerçi böyle de iyi italya, bir de interi birisi yaşlandırsa veya indirse, tadından yenmez sanki..

Adsız dedi ki...

buffon gibi adama herşey yakışır abi. uzun zamandır bir juventus maçı izlememiştim, nedved inden buffon una özlemişiz. son olarakta bu nedved 40 yaşında dahi iş yapar diye bir iddiada atayım ortaya:)

cmzrfdl dedi ki...

küçük raul'un doğum gününü kutluyorum. yakışıklıya ailesi ile birlikte nice güzel yıllara diyorum. kendisi her iki adaşı gibi birgün ağları havalandırır umarım. yalnız golleri diğer adaşının ezeli rakibine atsın. barça'ya atılan gollerden bize fayda yok.

diego dedi ki...

JrRaul nice yıllara....
Milano'da yasayan cok sayıda Juventus taraftarı var ve Del Piero dogal olarak gözlerinde cok büyük bir idol alkıslamaları bu yuzdendi...Dun aksam "Verde" diye adlandırılan -yesil tribunde- sayıları bir hayli fazlaydı...

cogito dedi ki...

Gereksiz bir bilgi ama iliştireyim sadece; Kusturica'nın Maradona belgeselinin müziklerini Manu Chao yapmış.Roll dergisindeki röpotajında öyle diyordu.

Adsız dedi ki...

Haklısın abi benim hatam, demiştim yaa ben mi atladım acaba diye (:
Bu arada raul junior unda doğum gününü kutlarım. Sağlıklı, mutlu bir hayatı olur inşallah.