14 Kasım 2007

Türkiye'nin En İyi
Maç Spikeri Kim?

Türkiye'nin en iyi maç spikeri (tv) kim? Ben adayları belirledim, seçmesi size kalmış. 2007'in son gününe kadar anketi sağ köşede açık tutacağım. En çok oy alan spikere de 2008'in ilk günlerinde blog adına bir şişe Aceto Balsamico yollayacağım. Adaylar arasında bu neden yok, şu neden yok denilebilir. Öncelikle blog anketi 5 seçeneğe imkan tanıyor. Ben kafamdaki en iyileri yazdım. Mutlaka sorulacaktır: Murat Kosova eskisi gibi devamlı futbol anlatmadığından listede yok...
* İsimler alfabetik sıralanmıştır.

36 yorum:

malierdogan dedi ki...

Ben Murat Kosova ve Okay Karacan i tek tutarim bu alemde.. Dedigim gibi Murat artik pek anlatmiyor ama keske anlatsa.. Okay da iyidir.. Guntekin bilgili ama cok cansiz anlatiyor maci.. Bu anketi Okay kazanmazsa ayip olur..

Ne Ertem Sener i yahu, Sabri Ugan olsaydi bari :)

Bu arada bu ilk mesajim, cok iyi yaziyorsun yahu, cok keyifli okumasi seni, sagolasin..

malierdogan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

murat kosova yoksa oyumu ercan taner'den yana kullaniyorum. okay karacan da iyi anlatiyor elbette ama barca fanatikligini bu kadar cok abartmasa, belli etmese keske diyorum..

Adsız dedi ki...

Okay karacan belki hala sesini ayarlayamıyor bazen ciyaklayabiliyor ama ufak anektodlarla, verdiği oyuncu-takım bilgileri, istatistiki rakamlarla maçı izlemeyi zevkli hale getiriyor.

Adsız dedi ki...

mükemmel hizmet. ak koyun kara koyun belli olsun. ama bilgehan demir'in olmayışı büyük eksiklik. şaka bi yana bu bilgehan demir denen insan hakkında birşeyler yazsan da daha geniş kitlelere ulaşsa nefretimiz. yaşama zevkimi elimden aldı. depresyonlardayım.

Adsız dedi ki...

en iyisi değil elbette ki lakin ben ertem şener'in maç anlatmasından, saçmalamasından, uydurduğu ya da dezinforme edildiği anektodlardan inanılmaz keyif alıyorum. güntekin bilgili ama hakikaten de iyi demişler "ruhsuz" anlatıyor. ercan taner'in samimiyet sorunu var. eskisi gibi içten tepkiler vermiyor. okay karacan en bilgilisi ama ertem'in ronaldinho aşkına duyduğum sempatiyi okay'ın malesef barcelona sevgisine ve hatta bilboa'nın politik tavrına getirdiği eleştirilere duyamıyorum.

Adsız dedi ki...

Ben bir de trt radyodan mac dinlemenizi oneririm.. Neler var neler.. Kulaklariniza inanamazsiniz..
Hele Orhan Ayhan gelmis gecmis en buyuk efsanedir, baskasida gecemez onu.. Macin skorunu bir devre yanlis soyleyen baska bir spiker daha var midir, gerisini siz dusunun artik..

mali

Adsız dedi ki...

ilker yasin unutulmuş.hem gol hem penaltı sayılır bu.

oyumuz elbette okay karacana...

Adsız dedi ki...

şimdi buraya bülent karpat dan bahsetmeden geçmen kötü olmuş :) nasıl bir ses tonudur o! veletligiminde champions league in müzigi kalbimin calarken bülent karpat ın ses tonu ve yorumculugu da hafızama kazındı..ada sürekli monaco macları anlatıyordu ya galatasaray ın :)

el-faruk dedi ki...

murat kosova'dan daha iyi spiker mi var yaw?

e yook

Adsız dedi ki...

Akl-i selim bi tifosonun Guntekin Onay olarak cevaplamasi gereken bir soru olmali bu. Tabii unutmadan antipatik Barcelona yandasi Okay yaridan fazla oyu belki de bu yuzden kaybedecek gibi.

Adsız dedi ki...

okay karacan'in bielefeld bile gol attiginda ciglik cigliga bagirmasina uyuz oluyorum. Eskiden boyle degildi, 'Aman ne kadar icsellestirmis yaptigi isi' densin diye boyle yapiyor, dogallik sifir. Alemde Guntekin Onay'i tek gecerim, bu isimler arasinda 'macta anlatirim' diye mac oncesi okuyan degil, gercekten bilen tek isim.

muzoz dedi ki...

Murat Kosovayı tek geçerim listede olmayışına uzuldum.

İşte Premier lig bu diye haykırdığı maçı hala unutamam.

ama o yoksa veliahtı Okay Karacanda hakediyo bu listede bir numarayı

aşkın dedi ki...

Ersin Düzen de olmalıydı bence.
Kosova - Taner ses tonundan, Onay heyecansız anlatımdan gider ve anket; sesi bazen kontrolden çıksa da sempatik abimiz Karacana gider herhalde.
Esasen Ertem Şenerin tam maç spikerlik ses tonu ve anlatımı var ama bu Allah vergisi yeteneği sağ olsun çok iyi heba ediyor.

Adsız dedi ki...

Oyumuz ercan abiye gitti hayırlı olsun :)

Adsız dedi ki...

Melih Şendil'e bu kadar az oy çıkması beni üzüp, yalnız hissettirdi. O çatallı sesinden bi maç dinlemeyi, aradaki sigara içme molalarını o kadar özledim ki. İspanya Ligi, TRT'de de harikaydı valla. Uzun zamandır ortalıkta yok, insanlar tanımıyor mu acaba?..
Melih Şendil 1 numaraysa burası için gönlümde, Okay Karacan'la Güntocum da 1,5 ama Ertem Şener 5 bile değil galiba. İyi espri : )

Adsız dedi ki...

Keşke bi yaptırımı olsa sonucun. Ne bilim bi ders çıkarsa spor servisleri falan. Bıktım artık gına geldi, mislerim gibi güzel Arsenal-ManU maçında bile tam konsantre olamadım çömçik aazlı herifler yüzünden. Kanal A'da Fransa Ligi'ni güzel, bilgili amcalar anlatıyor. yorumcu bile var hatta, onlar da baya bişi biliyor, hoş. 24'de bi amca var ses tonu falan hoşuma gidiyor ama gollerde top kafasına gelmiş gibi bağırıyor, hafif tırsıyorum. Kesik, yüksek ve kaba...
Star'daki en düzgün adam kemik gözlüklü amca gibi. Reytinge oynamıyor en azından. Emre Tilev ölse pek üzülmem.
Bülent Karpat'ı özledim, şaka şaka "eeeeeaaaaaaaaa" söz, Sabri "Uganda"!

Ortega dedi ki...

Kayser'in dedigi gibi Okay Karacan ayni huyu nedeniyle beni de rahatsiz ediyor ama verdigi bilgilerle, hos bir anlatim sunuyor, yapiyor ya da her neyse iste.. Ben reyimi Okay'a verdim.. Askerlik arkadasimdir kendisi, 2 dakikada Okay dedim ama..

Adsız dedi ki...

her seye ragmen "guntekin onay" diyorum ben

Adsız dedi ki...

murat kosova nie yok demiycem sonucta sen isimleri koymussun bizede sadece secmesi kalio ama murat kosovanin gecen sene basketbol dunya sampiyonusunda anlattigi bi litvanya -turkiye maci vardiki sanirim ceyrek finaldi (ikinci kez karsilastigimiz mac) tadi hala damagimda.maca kendisini vermesi gaza gelmesi tek kelimeyle muthis oyum okay karacana gitti ama gonlumun sultani murat kosova

Adsız dedi ki...

fikir vermek haddime degil ama bide aslinda en kotu spikeri oylasan nasil olur cunku cok merak ediorum emre tilev mi birinci olur yoksa bilgehan demir mi:)

Adsız dedi ki...

Güntekin, Okay, Ercan 3'lüsü tartışmasız Türkiye'nin en iyi spikerleri.. Ankette de öne fırlamışlar zaten. En iyisi kim derseniz; kulak tırmalamayan ses tonu, bilgi birikimi, gereksiz detaylara takılmamasıyla Güntekin'dir açık ara..

Adsız dedi ki...

Bu 5 li arasında tabii ki Okay Karacan ile Güntekin Abimiz diğerlerinden 5 adım önde. Amma velakin oyum Okay abimizedir. Keza Güntekin Onay sanki maçtan önce okuyan tek spiker gibi lanse edilmiş. Okay Karacan da en az onun kadar okur. Sidik yarışına benzedi biraz ama .

Trofolo dedi ki...

Güntekin Onay ile Okay Karacan cekisiyor lakin Türkiye'de spikerlik de can cekisiyor o belli oluyor. "70 milyonluk ulke" (hastayim bu tabire) sadece 2 tane spiker sivrilebiliyor. Otekileri gecerken ugradim tadinda spikerler.

Adsız dedi ki...

Trofolo'nun yazdigini gorunce aklima geldi. Arkadas "70milyonluk ulkeden spiker cikmiyorsa, birakalim bu isi". John Motson'u Turk yapalim, o anlatsin maclari bundan kelli..

Mustafa dedi ki...

okay karacan elbette... sadece verdiği bilgiler, samimiyeti değil onu öne çıkaran. güzel bir ara pasında heyecanlanması, "işte bunu izlemek golü izlemek kadar güzel" demesi, yani futbolu gerçekten sevmesi...

orkun dedi ki...

Güntekin Onay bilgi ve yorum kalitesi açısından bir numara bence, diğerleri rakip bile olamaz.

Ercan Taner zaman içinde kendini geliştirdi ama bir türlü ısınamadım herife.

Okay Karacan'ı da ciddiye almama imkan yok, adamı her gördüğümde aklıma (futbolla alakası yok ama) "Bayan Hakkinen" geliyor, aşıktı hatuna.

Adsız dedi ki...

bi ersin düzen vardı ne oldu ona?

ben fenerli güntoyu tek geçerim..

Adsız dedi ki...

TRT spikeri Yalçın Çetin de olabilirdi bu listede daha cok gozonunde olsaydı TRT eski agirliginda veremiyor futbol maclarını artık bence degeri cok anlasilamamis bir adamdir.EURO 2000 İtalya-Fransa finalini efsane anlatmistir,TRT veriyor arasıra...

edgar belgi dedi ki...

sabri ugan adamimdir, bulent karpat felsefesini damarlarinda hisseden, star tv yayinciliginin ak yuzudur bu duayen, sonra da sampiyonlar ligi ozel programina 14 yasinda rockci genc saciyla cikar, s.car adamin agzina.

umutation! dedi ki...

bir haftasonu bilgehan demir'e maruz kalırsanız bütün spikerler en iyi en güzel gelir :D

alex klar dedi ki...

arkadasim bende oyumnu guntekin verdim yalniz guntekin besiktasli, fenerli degil

Adsız dedi ki...

ercan taner diyelim de saf�m�z belli olsun...
ama ne bileyim anket se�ene�i 5'le mi s�n�rl� bilmiyorum... olsayd� ��klar aras�nda ilker yasin'i de d�nebilirdim. "�yi ak�amlar" derken bile sanki birazdan "1-Simovic, 2 �smail, 3-samih" diyecekmi� gibi geliyor halen bana... severim her�eye ra�men...

Adsız dedi ki...

ercan taner demeyin ya, gözünüzü seveyim. üç büyük şakşakçısı, en olmadık yerlerde onlar adına heyecan çıkışları yapan, acaip samimiyetsiz bir anlatış, zamanla kulak tırmalayan bir ses.

Adsız dedi ki...

levent özçelik

Unknown dedi ki...

okay karacan ntv'den istifa etmiş.