11 Ağustos 2007

Golü yedik yakmayacak mıyız sigarayı?

Serie B takımı lan bunlar dersen olacağı bu işte. Juventus, Roma'yı çok fena çarptı bu akşam. RAI Uno şifresiz verip hayır duası aldı. 2-0 öne geçip 5-2 verdiler maçı Juventus'a, Totti ve dadaşlar. Bu da demektir ki Juve'den bu sezon bir cacık olmaz diyen ben dahil zatlar birer bardak soğuk su içelim. Juventus'un yeni forma reklamı New Holland: Fiat grubunun, traktör, iş makinesi vs... Öğleden sonra Fox'un Premier Lig yayına diyecek birşey bulamıyorum. X spikerler diye not düşmüştüm, haklı çıkmaz istemezdim. Bırak spikeri, ses-görüntü senkronunu bile halledemediler. Tuncay -ki dün gece kulakları bol bol çınlamıştır İkitelli'de-, iyi başladı lige de takımından bir cacık olur mu; o zor işte. Spikerlerin Avrupa'da oynayan Türk futbolcuların maçlarını anlatırken takındıkları tavır ise ayrı bir yazı konusu, burada harcamayayım. Aston Villa-Liverpool maçı nefisti. Torres için seyrettim maçı ama yine dayıoğlu bitirdi işi. Maç 80'den sonra 1-1 olmuş, önce frikiği aldı Gerrard, sonra sol doksana manyak taktı. Maçı anlatan "Voronin sürpriz transfer" diyor, ben 6 ay önce biliyordum; adım Rafa Benitez mi peki? Aston Villa'nın stadı da bu arada "no smoking" statmış. Golü yemişiz yakmayacak mıyız yani sigarayı? Az Alkmaar Inter'i fena dağıtmış hazırlık maçında, dörtlük yapmışlar. O. Lyon'a da daha 2. haftadan çaktılar. Yeter artık başkası şampiyon olsun.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Şimdi bu new-holland CNH grubunun (Case-New Holland)bir markası.
Sahibide malum İtalyan Agnelli ailesi.
new-holland grubu özellikle iş makinaları için vermiştir bu reklamı.
daha önce fiat markası ile üretim yapıyordu.
tabi pek kaliteli ürünler olmadığından,ufak bir pazarlama hamlesi ile new-holland olarak "yepyeni,taptaze" ürün olarak pazara soktular.
Pek tavsiye edilmez,bu da ufak bir not.