7 Ağustos 2007

Besle Heinze'yi oysun gözünü

Kafa topunda rakip forvetin sırtına çakıp dağıtan 3 defans oyuncusu. Cannavaro büyük profesyoneldir, rakibin sırtına çadır kurar, oyun devam eder, Lugano kalleştir, yaka paça indirir, Heinze sakardır, hem rakibi hem kendini sakatlar. 3.'den devam edeyim. Bu adamın yürekli futboluna her zaman hayran oldum. Manchester United'da Veron fiyaskosu sonrasında iş yapan bir Arjantinli oldu. Ağır sakatlığında ki dizini götürmüştü hakkını vermek lazım Ferguson ve adamları bir dediğini iki etmemişler. Şimdi bir besle kargayı oysun gözünü vakası var ortalıkta. Heinze kulüpten ayrılmak istiyor. Gitmek istediği yer soyunma odasında ana dilin İspanyolca olduğu Liverpool. Man. United da gideceksen git ama bizim ligdeki 3 rakibimize gitme diyor. Bonservisi de 10 milyon euro. Adam iyilişti şimdi topuklama derdinde vakasına bir zamanlar Ronaldo Inter'de imza atmıştı. Moratti 2 sezon iyileşmesini bekledi, Ronaldo ayağa kalktı ve Real Madrid'e gitti.

1 yorum:

Ortega dedi ki...

Bana kalirsa Fergie, eninde sonunda ya da seve seve diyeyim, gitmesine izin verecek.

Nerden mi biliyorum? Hayir, muneccim boku yemedim, sadece bu elemanin Liverpool'umuza gitmesini istiyorum. O kadar iste..Baska bir sey degil.