18 Mayıs 2009

Cannavaro Gelmesin

Ben bu transferi zaten başından beri anlamadım. Juventus kadroyu gençleştiriyor bir taraftan da 36 yaşındaki Cannavaro'yu alıyor. Tek savunmaları, Real Madrid'e sattıkları adamı bedava getirmiş olmaları. Önemli olan taraftarın ne düşündüğü. Cannavaro Inter'den Juventus'a gidişini kolaylaştırabilmek için Moggi'den akıl almış Milano'da arıza çıkarmıştı. 2006'daki skandalın da ardından gemiyi ilk terkedenlerden oldu. Buffon, Nedved, Trezeguet ve Del Piero'nun yaptığı fedekarlığı yapmadı, Serie B'de oynamayı kabul etmedi. Juventus taraftarının pankartı net: "Cannavaro'yu istemiyoruz"

3 yorum:

Liverbird dedi ki...

Cannavaro Real'de üç senedir felaket, bir adam bu kadar mı kötüleşir. Carew'in tek başına rezil edişini unutmam. Juventus zaten kötü olan defansını bir de bunu alarak iyice fiyasko yapmak istiyor herhalde.

AbSurDMaN dedi ki...

Arkadaş hangi şartlarda gittiğini biliyorsun, tepki alacağını bile bile bu yaşta ne demeye dönüyorsun anlamadım ki ? Jübilen bile yapılmaz burda yapılsa da taraftar gelmez o derece.

Erkin Soydaş dedi ki...

napoli'ye gideceğini açıklamamış mıydı real madrid'de sözleşmesi bitince, yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum?