9 Aralık 2008

St.Pauli vs. Hamburg

12 yorum:

Adsız dedi ki...

grafik olarak başarılı olabilir ama kardeşlik ve dayanışma adına çok çirkin. hem de solcu olduğunu iddia eden bir taraftar grubundan.

Minero dedi ki...

Çok başarılı bir canlandırma olmuş bence. Ama ben de St.Pauliyi genelevler şehrinin takımı olarak biliyorum. Herta'nın daha yaratıcı bir misilleme yapabilir kanımca :)

Adsız dedi ki...

yaratıcı bi foto, bayıldım.. düşünenin beynine, yapanın eline sağlık..

josemarcelosalas dedi ki...

Enfes...

ertug dedi ki...

bunun bir de olympiakoslusu vardı. güzel calışma

zenci dedi ki...

dogru st pauli barlarin genelevlerin bulundugu semtin takimidir.. ancak tribunleri anarsist bir topluluktur diye biliyorum..

Genel Sekreter Vak dedi ki...

10 numara olmuş.Bakunin'in takımına(!) selam olsun.

gaga dedi ki...

eziklik sendromunun bir ürünü olsa gerek bu fotoğraf...

genelev patronunun ve hapçı-esrarkeş-anarşist ve işşsizlerin takımı anca bu şekilde bir fotoğrafla saldırabilir koskoca Hamburg şehrinin takımına

Alles Hamburg!

Lev Yashin dedi ki...

güzel evlerinizde sıcak sıcak oturun da herşeye de bu kadar ayar verme çabasında olmayın hiç değilse..

Emre Girici dedi ki...

st. pauli gegen rechts! :)

nikolatesla dedi ki...

farklı uzuvlarımla gülüyorum bu solcu zırvalarına.liverpoola da, st. pauli'ye de livorno'ya da nalet olsun. futbolun sağı solu mu olur lan! tutana da tutturanada böyle takımlar, yazıklar olsun

Genel Sekreter Vak dedi ki...

bende bu zihniyete nalet olsun diyorum.sen tutma arkadaşım,tutma güzel kardeşim,tutma.tutan niye batıyor?burda tutmayanlara laf eden olsun o zaman çıkarsın piyasaya konuşursun haklı olarak.yoksa derdiniz ne hemşehrim?bi "respect" yaw!