11 Aralık 2008

Juventus vs. Milan?

12 yorum:

martin dedi ki...

umarım berabere biter ve inter aradaki farkı daha da açar!1-1 bence en uygunu olur!

Köfteci dedi ki...

Zor mac olacak.Gattuso'ya uzuldum ama bizim icin iyi oldu.Orta sahada ustunlugu alirlarsa isimiz zor olur.Sheva yi oynatacagini sanmiyorum son macta yuhalandiktan sonra.Insallah yaniliyorumdur ama berabere gibi.

Temur dedi ki...

Gattuso aranacak bir adam lakin Kaka ve Pirlo'ya bakar Milan'ın işi. Del Piero'da bir zahmet bize gol atmasın.

jose dedi ki...

1-1 biter

thunderbird dedi ki...

bu mactan 3 puan cikmaz

ix dedi ki...

Bence yenişemezler.

ssim dedi ki...

del piero son sözü söyler.

Confeng dedi ki...

bu kez oy vermiyorum, gönlüm milanımdan yana ama gattusomuz yok...

Adsız dedi ki...

del piero ve giovincoyu milan defansı durduramaz gibime geliyor aynı şekilde juve defansı da kaka ve pato yu durduramaz :) ronaldinhodan çekinmiyorum nedved e de güvenmiyorum :/
Juventusa oy verdim umarım öyle olur. Ama maçın sonunu kestirmek çok güç.

Cem Kalay dedi ki...

Çoğunluk juve diyor ama derbilerde klasikleşen sonuç belli olmaz tabiri ile milanıma güveniyorum...

ynwa dedi ki...

favori beraberlik plase juve.

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Juve alacaktır 2-1 şeklinde bir skorla...