11 Aralık 2008

Barça vs. Real Madrid #5

Bu hareketin adı İspanya'da -sözkonusu futbol olunca- "Manita". İspanya başbakanı tabii burada selam veriyor ama son demecine de uygun bir fotoğraf olmuş. Zapatero -ki Katalan değildir-Barcelona taraftarı. Barcelona-Real Madrid maçı için tahmini: "5-1 yeneriz". Zapatero bir de Real Madrid defansına çakmış lafı. 3. ligde oynayan Cultural Leonesa'nin defansı bile Real Madrid'den iyi demiş. Bizde bu tahmini başbakan yapsa kıyamet kopar, ee orada da kopuyor...
Ultras Başbakanlar

14 yorum:

Riggs dedi ki...

HArbi sitkim siyrildi su fark muhabbetinden, Real cakar doner Madride. Bu kadar atmasyon, oynanmamis mac ustune bu kadar hikaye yazilmaz. 5 olur 10 olur . Tabi olur. Ben ki Real Madrid'i hic sevmem, odamda sinire kestim su asagilama senfonisi yuzunden, Raul ve esrafi ne alemdedir merak ediyorum. Nou Camp da bisey patlayacak ama etrafa Real sacilmayacak. Bu kadar da eminim. Yuru Real!

Ps: Sozum sana degil Aceto, mac oncesi olusan su sacma sapan tavira. Yerlisine yabancisina.

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Allaah...Ramon ne der buna acep...

Kral Carlos Madrid taraftarı ama.Yaşasın demokrasi!

Vakilinchuk-ki Katalan değildir-Barcelona 3-1 alacak diyor.

ornitrin dedi ki...

Yazının "5" numaralı başlığa denk gelmesi bir tesadüf mü?

BT dedi ki...

@ornitrin
sen yazınca farkettiğime göre tesadüf...
@riggs
ben alınmadım zaten üstüme:)

ornitrin dedi ki...

@BT

Güzel tesadüf olmuş o zaman(bence) (:

insivible dedi ki...

real madrid macina karaborsadan bilet alip girmeyi dusunuyorum. fazla bileti olup da satmak isteyen varsa haber versin. si alguien tiene una billete de repuesto para el partido, escribeme por favor. malum belki katalan arkadaslarimiz da takip ediyodur blogu. bi de bayram munasebetiyle de simdi karaborsanin krali turklerdir.

mac tahminine gelince barcelona nin uzerinde buyuk baski var, erken bir gol bulursa farkli biter. real madrid daha avantajli maca rahat cikiyo. bence ilk golu barca atar, real karsilik verir, barca 2.ciyi atar ve 2=1 kazanir.

martin dedi ki...

kanımca çok fazla ciddiye alınmaması gereken bir adamdır zapatero.. ramon'a sorarsanız size onun ispanya'nın en salak başbakanı ünvanına sahip olduğunu söyleyecektir..(aman yanlış anlaşılmasın benim yakıştırmam değil, genel kanı bu yönde)

barSELOna dedi ki...

ahaha fanatik barcalı az bile deöiş
www.fcbarcelonaturkiye.com

Adsız dedi ki...

Barçalılar gerçekten kaşınıyor. Derbilerde böle şeyler ters teper, çok gördük yani.
Tecrübeli taraftar konuşuyor bu konuda =)

yorgunforvet dedi ki...

Ben oldum olası, siyasilerin, yok milli takımı tutuyorum, yok iyi oynayan kazansın dostluk kazansın edebiyatını sevmemişimdir,
çıksın desin ki, fener bu sene bu hocayla şampiyon olmaz, vereyim oyumu bi fenerli olarak !
( son anda vazgeçedebililrim niye şampiyon olmayalım yaw )

gameover dedi ki...

2 haftadır bu maç yüzünden kendimi Real li gibi hissetmeye başladım.
Maç daha oynanmadan bu kadar artisleşmenin anlamı yok. Raul yarın ders verecek bence.

delgado dedi ki...

"Başka takım da ona yakışmazdı zaten"

alemsin aceto valla :D

redfox93 dedi ki...

Aceto Bey "Ultras Basbakanlar" Yazisindaki Ilk 2 cümlede ne demek istemissiniz pek kestiremedim.biraz açar misiniz ?Saygilar

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Ne başbakandan,ne tuttuğu takımdan zerre hazederim.Lakin bu tavır hoş değil be abi...