7 Aralık 2008

Barçalarken

Barcelona gerçekten asap bozucu. Ligin zirvesine oynayan bütün takımları ezip geçiyorlar. Geçen hafta Sevilla deplasmanında güle oynaya 3 atıp döndüler. Dün gece Valencia'ya 4 gol. Eto'o yoktu. Henry, Arsenal günlerindeki gibiydi, hat-trick ile bitirdi maçı. Villarreal ilk yarım saatte sahasında Getafe'den 3 yedi. Bu maçı 3-3'e getirmek üstelik son haftaların en formada takımı karşısında büyük iştir. Atletico Madrid Aguero-Forlan AŞ ile yine otomatiğe bağladı. Real Madrid bu akşam Sevilla ile oynuyor. Puan farkı 9. Haftaya Camp Nou'ya 6 puan farkla gidebilmeleri için hakem iteklemesi olacak mı merak ediyorum. 13 Aralık'ta dananın kuyruğu kopacak. Atletico Madrid'e 6, Sevilla'ya 3, Valencia'a 4 atan Barça, orta sahasında koşan adamı kalmayan Real Madrid'e kaça atar acaba?

11 yorum:

Bellamy. dedi ki...

spormax yüzünden premier lig izleyemiyorum, süper lig desen neresinden tutsan elinde kalıyor. bu sene barça olmasa futbola aç kalacaktım, teşekkürler guardiola, teşekkürler barça.

Adsız dedi ki...

'ezmek' kelimesinin hakkını verdi barça, hani 6 attığı maçları falan da izledim ama o maçlarda bile rakip bu kadar ezilmemişti ya, yazık emery'ye villa'ya, ayrıca cidden fransızdan arsenal günlerindeki gibi bir performans, henry'nin hat-trick yapmasını özlediğimi farkettim. etoo mümkünse haftaya da oynamasın henry yeter madrid'e (bkz 2006 arsenal-madrid maçları) :D bi de dün messi sadece yürüdü yani del horno var diye mi artık bilemiyorum, bi de o gaza bassaydı zaten cidden ayıp olurdu :D

H. İbrahim Andiç dedi ki...

salı günü shaktar macına dogal oldugu üzere messi yi çıkarmaz heralde guardiola. valencia'ya ortada sıçan oynattılar resmen. O sinirle ya xavi'nin ya messi'nin ayagını eline verirler diyodum. Pep 2sini de oyundan çıkardı Allahtan. haftaya cümbüş var o zamn, en çokda avrupanın en formda 2lisi dani alves + messi'ye karsı marcelo'nun halini merak ediyorum :)

angelus1345 dedi ki...

Bojan Krkic'in 4. golde yaptığı asiste de ayrıca hayran kaldım.Resmen Henry'nin hattrick yapması için bir hediyeydi..
Bu yaşta olgunluk hapı mı içiriyorlar bu çocuklara nedir..

brkcn1027 dedi ki...

Real'e de 4 atarız :)

4-1 maç sonucudur :) Mac sonunda söyledi dersiniz..

Genel Sekreter Vak dedi ki...

1-0,2-1 gibi skorlara sevinmeyi düşünmüyorum :)

teritori dedi ki...

Ramon;
i saw you are shaking in one's shoes.
jejejeje

n0s dedi ki...

sevgili balsamic senden barcanın gençlerini tanıtacak bir yazı bekliyorum böylesi bir araştırma konusunu yazsan yazsan sen yazarsın, ligde 14 maçta 44 gol atmış ve 10 bile degil sadece 9 gol yemiş bir takım -şampiyonlar ligini saymıyorum bile-, belki tarih yazacaklar. bu konu el classico oncesi barca medyası madrid medyasından daha iyi gitmez miydi?

BT dedi ki...

@n0s
zaman zaman barça nın gençleri hakkında yazdığım olmuştur blog arşivinde vardır. gazetedeki iş yoğunluğu yüzünden blogda böyle araştırmalara çoğu zaman vakit kalmıyor. mazeretim budur.

Hayatımız Futbol dedi ki...

Henry kendini buluyor yavaş yavaş ve o kendini buldukça Barça daha çok rakip ezecektir.

serdark dedi ki...

henry ile bojan in sarilisini gordum 4. golden sonra..bu kadar icten olur be abi..resmen kiskandim..kendime kizdim..soyle super topcu olup asisti ben yapaydim henry abime, sonra gidip sarilsaydim fln :D teyy teyyy...