5 Kasım 2008

Sevgili Mehmet Ali

İki yıl olacak bu blogu yazmaya başlayalı, ilk postu yazdığım ofiste değilim artık, 1.5 yıl boyunca yazdıklarım için rss'e ihtiyacı yoktu, aynı odada nefes alır, karşılıklı masalarda otururduk. Dergideki her sayfamız için paslaşır, yazdıklarımızı birbirimize okuturduk. Blogun sıkı takipçisiydi, yeni bir post attığımda bak abi derdim. O biriktirerek okumayı severdi. Tarihçiydi, çok şey öğrendim ondan. Beraber çok maç da seyrettik, iş için sabahladık, manşet attık, yazı kırptık. Her seferinde biraz muzipçe "Sevgili Mehmet Ali" diye hitap ederdim. Gülerdi. Nazik adamdı, huyuydu; sevgili Mehmet, sevgili Bülent, sevgili Tarık ile akşamı ederdi. Hani derler ya karıncayı ezmez işte öyle bir adam. Sağlıklı yaşamak onun yaptığıydı. Bizde içki, sigara... Öğle yemeklerinde mutlaka ofis dışına çıkar, zeytinyağlı yer döner, "abi ocakbaşına" dediğimizde uzak dururdu. Sonra ben gittim dergiden de; o odadan da. Telefonum bozuldu bu sabah, sim kart cebimde, gazetede toplantı sonrası Beşiktaş'a indim. Ulaşamamışlar bana eski işyerinden. Döndüğümde bir arkadaş "bu haberi gördün mü?" dedi. Ajansın ekranındaki "Mehmet Ali Gökaçtı'yı kaybettik" satırı ok gibi saplandı yüreğime. 9:45 Kadıköy-Beşiktaş vapurunda kalp krizi geçirmiş. Kurtaramamışlar. Nereye gittin abi ya................

48 yorum:

havyarsızkahvaltı dedi ki...

başınız sağolsun abi

RaRe dedi ki...

başın sağolsun abi...Allah rahmet eylesin...

Ahmet Bozada dedi ki...

başın sağolsun aceto..

şişedibi dedi ki...

başınız sağolsun

Koray dedi ki...

başın sağolsun aceto :(

L.E.N. dedi ki...

Adını dahi duymamıştım merhumun ama empatim kuvvetlidir, Bülent abi. Acını anlayabiliyor ve paylaşıyorum.

Toprağı bol olsun.

YK dedi ki...

Başın sağolsun abi...

delgado dedi ki...

başın sağolsun abi.. allah sana ve sevenlerine sabır versin.

Comertsk dedi ki...

Başınız sağolsun.

Serhat dedi ki...

Başınız sağolsun. Allah geride kalanlara sabır versin.

papaz dedi ki...

başınız sağolsun...

alternativa dedi ki...

Her hafta arar "Selamlar hocam durum nedir, bu hafta ne yapıyoruz" diyip dertleşmeyi başlatırdı.
Daha dün konuştum telefonla.
İki haftadır Beylerbeyi'ni es geçiyordu. Bu hafta da gelmezseniz artık ben dergiye gelirim ama yine de sağlık olsun dedim.
İşleri youğunlaşmıştı biliyorum ama yine de gelecekti bugün. Bastırmıştık da kartını, elimizde hazır bekliyorduk tellerin arkasından bize gülerek gelmesini.
Daha İstanbul rehberliği yapacaktı bana, takımı gruplara götürüp güzel şehirlere gitmenin, Bozüyük maçına gidip Fener'e nasıl yetişirizin derdine düşecektik...

apaç dedi ki...

geçen gün gs tv'de izlemiştim. mehmet abi(şenol) için, kimse merak etmesin, sağlık durumu şu an çok iyi, evinde istirahat ediyor. yakın bir zamanda tekrardan aramızda olacak inşallah diyordu.

çok üzüldüm. hepimizin başı sağ olsun.

McDennis dedi ki...

basin sagoLsun abi...

MaX CadY dedi ki...

abi başın sağolsun. allah sevenlerine sabır versin.

barisabak dedi ki...

abi başın sağolsun.

lancey dedi ki...

başınız sağolsun...

tolga dedi ki...

başınız sağolsun

Blogspor dedi ki...

Başın sağolsun Bülent abi...

del piero dedi ki...

başın sağolsun, allah ailesine sabır versin...

utku dedi ki...

basin sagolsun kardesim

Gadee dedi ki...

Başın sağolsun aceto...

Korsanya dedi ki...

Sevgili Mehmet Ali Bey, mekanın cennet olsun.
Zaten cennetlik bir beyfendiydin.

oralardaniyivurur dedi ki...

Başın sağolsun Aceto..

Genel Sekreter Vak dedi ki...

basiniz sağolsun...

mondo trasho dedi ki...

gs tv'de görüyordum ara sıra.
galatasaray dergisinin o ayki içeriğini anlatıyordu her ay. o lezzetli dergiyi yapan güzel insanlardan biriydi. yüzünden iyilik akıyordu zaten rahmetlinin. toprağı bol olsun.

PENNEARABIATA dedi ki...

Bülentcim başın sağolsun aradım ama telin kapalıydı :(

ALİ OKANCI

bozo dedi ki...

abi başın sağolsun

ranini dedi ki...

başın sağ'olsun...

Philia Network dedi ki...

önemli bir tarihçi çok düzgün bir insandı.

Kısa bir hayat hikayesi için bknz.:
http://www.iletisim.com.tr/iletisim/person.aspx?pid=672

başımız sağolsun

Tuner dedi ki...

Başın sağolsun kaptan...

Noat Samisa dedi ki...

Sevenlerinin başı sağolsun.Allah rahmet eylesin.

untildie dedi ki...

Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin...

pclion dedi ki...

Hepimizin başı sağolsun, çok sevilen bir insandı Mehmet Ali abi. Derginin başında kara bulutlar dolaşıyor bu sıralar...

Unknown dedi ki...

allah rahmet eylesin.iyi adamdı.

King Santillana dedi ki...

Ben şu anda iş icabı Bandırma'da bir otel odasındayım. Saat sabahın altı buçuğu.. Ve Mehmet Ali Gökaçtı'nın vefatını şu anda senin blogundan öğrendim. Öncelikle gerçekten şok oldum ve çok üzüldüm. Çünkü tanışmıştım Mehmet Ali Bey'le. Spor tarihçiliği ortak tutkumuzdu. Bir akşam Fenerbahçe Todori tesislerinde kendisini yemeğe davet etmiş, Alp Bacıoğlu, Müzdat Dağlaroğlu, Mehmet Ali Gökaçtı, Galatasaray Müzesi o dönemki Müdür Yardımcısı Adnan Amca (umarım isimde yanılmıyorumdur) ve ben hep birlikte yemek yemiştik. Çok keyifli bir akşam olmuştu. "1928'lerde bir Fener-Galatasaray maçında......" diye başlayan cümlelere sahip kafama uygun, hobisi bir insanlarla yenmişti çünkü o yemek. Dediğin gibi biz sigaranın biri sönmeden diğerini yakarken, rakıyı fondip fondip dikerken o uzak durmuştu..

Uzatmayayım.. Gerçekten çok üzgünüm. Allah rahmet eylesin.. Nur içinde yatsın...

devletli dedi ki...

başın sağ olsun...

jose dedi ki...

Başın sağolsun Bülent abi

Cenky dedi ki...

Bir değer daha kayboldu gitti, biraz daha yetim kaldı seviyeli spor yayıncılığı takipçileri.

Türk sporseverinin acısı büyük, Glatasaraylıların ki bir kat daha fazla.

Mekanı belli Sevgili Mehmet Ali ağabey'in. Nurlar içinde olacak, hep tatlı bir gülümseme belirecek yüzümüzde adı geçerken.

Adsız dedi ki...

Sırası gelen gidiyor bir şekilde Allah rahmet eylesin

tahir durten dedi ki...

allah sabir versin...

Ortega dedi ki...

Allah rahmet eylesin.

Cthulhu dedi ki...

Aceto, başınız saolsun kardeşim.

Kaan Mert dedi ki...

Bülent abi başın sağolsun

oumar dedi ki...

BAŞIN SAĞOLSUN ABİ...

josemarcelosalas dedi ki...

Abi başın sağolsun... Allahtan rahmet, yakınlarına sabır dilyorum.

domestos dedi ki...

Futbolu, tarihi ve arşivciliği seven herkesin başı sağolsun.

Unknown dedi ki...

başın sağolsun bülent abi.