3 Kasım 2008

Arsenal vs Fenerbahçe?

45 yorum:

erdemkursat dedi ki...

evet itiraf ediyorum ki fener kazanır diyenlerden birisi de benim, ama bi takımı sevmek t böyle bi şey objektif tarafsız vs bi yere kadar.

Unknown dedi ki...

banko 1
banko üst

YK dedi ki...

Arsenal her türlü alır bu maçı. Fenerbahçe'de o ışığı göremiyorum :)

Fatih dedi ki...

haha, cevabi belli zaten de neden rencide ediyoruz fb'li dostlari.

fener kazansin, evimi yakarim, cocugumu keserim.

GırgbiЯ ! dedi ki...

görünen köy, kılavuz vs. vs.

jose dedi ki...

Fenerbahce su goruntusuyle kazanırsa Avrupada yılın surprızı olur bana gore

FK dedi ki...

blogu takip edenlerin bu zamana kadar yapılan anketlerdeki başarı oranı nedir merak ettim. anketler hakkında bir postta bilgi olarak verilse fena olmaz gibi.
bu arada maçı da arsenal alır. skor tahmini de yapalım tam olsun. biraz uçuk bi tahmin olacak ama 4-3 diyorum.

fyckreth® dedi ki...

Bende fener kazanira gitti elim, gonlumden siddetle isaretlemek geldi ama yapamadim en azindan beraberlik dedim.. Ahhh be ahh
isyanlardayim kardesim!

Batistuta dedi ki...

bu sitede yapılan anketlerin doğruluk oranlarını da hesaplasak süper olacak aslında, çünkü gerçekten yüksek bir oran doğru...

erssre dedi ki...

soru mu bu da...
kendi evinde 5 yemiş fener, hadi yedek kadro çıktı arsenal diyelim, deplasmanda yiyecekleri minimum 3 tür.. üzgünüm leyla

Unknown dedi ki...

@fatih

biraz aşırı uçlardasın sanırım.. futbol ilginç oyun, haybeye yakma evi falan...

debug dedi ki...

Bir Fenerbahçeli olarak "Fenerbahçe Kazanır" demeye gitmedi elim, hatta beraberliğe bile gidemedi. Onları işaretleyen arkadaşları canı gönülden kutluyorum. Bu çarşambayı yaşamadan perşembeye geçebilmeyi çok isterdim...

Beta Karoten dedi ki...

Bu da soru mu şimdi =)

Fethi dedi ki...

bence fener bu maçtan puan alır.

Unknown dedi ki...

an itibariyle 102 kişi fener kazanır demiş.

soru hangi takımlısınız olarak anlaşılmış sanırım, açıklık getirmek mi lazım ne :)

Dünyaları Koşuyorum dedi ki...

Bana da nedense Fb puan alıcakmış gibi geliyo ama yine de oyumu Arsenale verdim :)

varol döken dedi ki...

o da soru mu, bu da takım mı, öbürü de bilmem ne mi? burada evini yakan, isyanlara gelen arkadaşlar eminim ahmet çakar'a bikini giy diye yüzlerce mesaj atmıştır!

devlet istatistik enstitüsü kadroları bu kesin 3, en az 5, :% 82 arsenalci arkadaşları bekliyor!!!

bizse sakin sakin maçı bekliyoruz, neden olmasın diyerek...

Fethi dedi ki...

@mor
galatasaraylıyım ama fener kazanır şıkkını seçtim.

bence bu siteyi takip eden arkadaşlar içinde bu derecede fanatikler olduğunu sanmıyorum.


evet bu anket webaslan veya antu gıbı sitelerde yayınlansaydı dediğine %100 katılırdım ama bu ankette durum farklı bana kalırsa...

ygtylmz dedi ki...

İşimiz çok zor tabikide ancak şöyle birşeyde var Fenerbahçenin ne zaman nasıl oyun oynadığı belli değil . Yani bakarsınız Bir hull bir stoke gibi oynar ve kazanır .

delgado dedi ki...

@fatih

böyle yorumlar yakışmıyor. böyle seviyesiz yorumların yayınlanması taraftarı değilim.

arsenal'i seçtim, 2-1 biter gibi geliyor.

gameover dedi ki...

Fener bu maçı kazanırsa, bu yıl yapılmış en büyük sürprizlerden biri olur. Elbette futbol bu, yenme ihtimalleri de var ama oynana futbola göre konuşacaksak, arsenal ezer.

felix mourinho dedi ki...

bir tarafta en son deplasman galibiyetini sparta prag'a almış fenerbahçe, diğer tarafta evinde kazanıp gruptan çıkmayı garantilemek isteyen bir arsenal ki bu takım deplasmanda 5 tane attı..
maçın fener adına iyi tarafı; arsenal man.utd. ile önemli bir maça çıkıyor, adebayor ve walcott yok..
kötü tarafı; hafta sonu galatasaray derbisi var, alex de souza yok, arsenal defans hattı eksiksiz..

arsenal alır bu maçı.. lucho'suz porto'ya 4 atmışlardı.. alex'siz fener daha az yer umarız puan ya da puanlar alır da zor..

iddaa'da ise arsenal'e 1.15, üste 1.30, 4+ - 0'a da 2.40 vermişler..

erssre dedi ki...

yapılan 3-5 yorumlarını fanatik bulan arkadaşlar: Fenerbahçe evinde beş yedi anlayabiliyormusunuz rakamla 5 !? Şimdi deplasmanda 5 atan arsenal kendi evinde mesela 5 yer mi? yiyebilir futbol bu. Ama şimdi ben arsenal 5 yer deyince mi komik oldum, fener 5 yer deyince mi ?? cevabını da siz verin..

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

aregones es basura....
how can a club sign to a man at age of 70 ????

luis is a DONKEY. and not a good trainer. he has only one la liga..

and even i dont remember this.
jejejejejejejejejejejejejejejeje

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

i say 3-0 arsenal. if they dont play against manchester it would be 5-6-7

i think they play with reserve team.

we read about aragones on AS and MARCA...his team going bad as i know....

LUIS DONKEY
LUIS DONKEY
LUIS DONKEY
LUIS DONKEY

FERGUSON CASTANA
FERGUSON CASTANA
FERGUSON CASTANA
FERGUSON CASTANA

thunderbird dedi ki...

7 puanla rahatlamis arsenal, haftasonu iki takiminda cok onemli maclari var. arsenal bu sezon emirates'te yenilebiliyor. kalbimden arsenal, icimden fb geliyo.

blazer dedi ki...

sanırım şöyle diyor. "luis in sadece bir lig şampiyonluğu var. ben bile hatırlamıyorum"...

koskoca fenerbahçe kimlere kalmış..

from grey to black dedi ki...

bence seyirci kazanacak.

Unknown dedi ki...

aragones es basura-> aragones çöpçü demek, benzerlik kafa karıştırmasın :P

ribery11 dedi ki...

fener rahat alır...

Arsenal gençlerle(bu da amma ironik oldu)çıkarsa daha da rahat alır.

Fatih dedi ki...

yorumumun seviyesiz oldugunu dusunen arkadaslar olmus, onlarin takdirleridir, birsey diyemem. ancak yapmis oldugum yorumu neden yaptigim ortada sanirim.

ayrica yorumlarin hangisinin yayinlanacagina sanirim aceto karar veriyor. yayinladigina gore yorumumdaki espriyi gorebilmis. yoksa ne demek evimi yakarim vs, komple kendimi yakarim fener yensin.

nebilim dedi ki...

normal şartlarda bir galatasaraylı olarak fenerin yenildiğini görmek hoşuma gider ancak fenerin kazanma şansının olduğuna inananların sıfıra yakınsaması benim bile zoruma gitti..şampiyonlar liginde ülkemizi temsil eden tek takımın anorthosis veya BATE kadar bile korkulacak yanı kalmamış.. üzücü..

varol döken dedi ki...

3-5 yorumlarını fanatik değil sadece cahilce ve basit buluyorum... en ufak bir bakış, analiz, karşılaştırma, değerlendirme, hesap kitap yok... 5 atar, 5 yer... futbol bilgisi abi 5, 5, 5'ten öteye geçemeyenlerin fanatikten çok komik oluyor nazarımda...

@ramon
u ride this donkey on european championship and been shouted OLEEE!

Emin Sarıal dedi ki...

Fenerbahçe-Galatasaray maçı anketinde "Galatasaray kazanır" diyenlerle, Arsenal-Fenerbahçe maçı anketinde "Fenerbahçe kazanır" diyenler arasında bir fark göremiyorum.

Sohu dedi ki...

En güzelini bizim hanım söyledi...Fener niye gidiyor ki Londra'ya? Zaten yenilmeyecek mi? :)

Kartal Bafiler dedi ki...

Fenerbahçenin şansı çok düşük,ama Arsenal fazla yedek ağırlıklı çıkarsa da en fazla bir beraberlik olur.

Unknown dedi ki...

@debbus:
Fenerbahçe-Galatasaray maçı anketinde "Galatasaray kazanır" diyenlerle, Arsenal-Fenerbahçe maçı anketinde "Fenerbahçe kazanır" diyenler arasındaki farkı görmek lazım.

illa fark görmemek istiyorsanız arsenal-fenerbahçe maçıyla benfica-galatasaray maçını deneyebilirsiniz.

serdark dedi ki...

bir besiktasli olarak, icimde buyuk bir umut var bu mac icin..

Adsız dedi ki...

En kötü zamanında bile takımımdan asla ümidimi kesmedim Arsenal maçında statda izlerken üçüncü golü yediğimizde bile en kötü 3-3 berabere bitiririz diye düşünüyordum.Gaziantepi 3-0 dan 4-3 yenerkende aynı hisleri taşıyordum.Sonuç olarak insan takımı kötüde olsa içinde her zaman bir umut neden olmasın dedirtiyor.Objektif bakmak ve düşünmek istemiyorum.

gokmenoz dedi ki...

Arsenal gençlerle çıkacak, fener kazanır diyenler için ufak bir şey; İlk maçın yaş ortalamasını hatırlasınlar ilk önce.

Daha ne kadar gençlerle çıkacaklar. Arsenal Reserves? Arsenal u18s?

Bir umuttur yaşamak diyeceğim fenerbahçeli arkadaşlara ama rezalet kaçınılmaz olacak yine.

Arka Sıra HANEDANI dedi ki...

arsenal bırakın yedek kadroyu, londra sokaklarından adam toplayarak oynasa bu feneri darmadağın eder; keşke geçen seneki fener olsa da, fener kazanabilir diyebilsek...

antti_sumiala dedi ki...

bakalım futbolu güzel yapan unsurlardan en önemlisi olan sürpriz faktörü londra da ortaya çıkacak mı?

kağıt üstünde, sahada, dışarıda vs vs her yerde arsenal favori.. fakat nice maçlar gördük herkesi ters köşeye yatıran.. bu maç onlardan biris olacak mı?

çok zor.. neredeyse imkansız.. sanıldığı kadar kolay kazanamayacak arsenal fakat taraftarlarına kötü gidişi bir nebze unutturmak için fenerbahce yi yenecektir..

oyum arsenal e gitti..

gurcan dedi ki...

BASEL :0 BARCA : 5
BARCA:1 BASEL :1

FENERBAHCE: 2 ARSENAL :5
ARSENAL:? FENERBAHCE: ?

GERÇİ BİR CL HAFTASINDA OLABİLECEK TÜM SÜPRİZLER SALI AKŞAMIOLDU AMA ÜMİT...

Adsız dedi ki...

Fenerbahçe süpriz yapar kaza ile yenerse yorumlar şimdiden hazır zaten.Arsenal maça paf takımı ile çıktı ondan yenildi.zamanında m.unitedi yendiğimizdede aynı yorumlar vardı.Yalnız yorumlara bakıyorumda bu kadarda olmaz diyorum londra sokaklarından adam toplasan onlar bile feneri yenermiş.Bu yorumlardan sonra fanatik gazetesi okusam daha iyi galiba.

Umur Burak Ayaz dedi ki...

Transfermarkt.de'den baktım da; Sagna, Silvestre, Rosicky, Eboue, Eduardo, Walcott, Adebayor sakat.

Gençler de, abi ne kadar gençlerle çıkacak adamlar?
Adebayor oynamaz, Bendtner oynar.
Walcott oynamaz, Vela oynar.
Rosciky oynamaz, Ramsey oynar.

Şu Arsenal'deki herhangi bir genç ilk 11 çıksın, ben yine tırsarım arkadaş. Fenerbahçe'nin yenmesini umut etmekten başka yapacak bir şey yok.