5 Kasım 2008

Benfica vs Galatasaray?

15 yorum:

FK dedi ki...

1 puan cok iyidir bu mac icin.

ama zor...!!

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

1-1 contra el basilea jajajajaja
tonto barça toooooooonnnnnntttttttto

bravo gerrard ATLETICOS OS ACOMPAÑO EN EL SINTIMIENTO....¡¡¡HALA MADRID !!!!

comeros una mierdaaa atletiiiiiiiiiiiiiiiii

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

benfica and aceto's team. i dont know galatarayas. but benfica good team. reyes. spanish left winger. we love reyes. he was a key player in 2007 championship. robben is better than reyes but i prefer reyes for real madrid.
benfica is good at home. also di maria, aimar...

luis figo > henry

jose dedi ki...

1 puan iyi sonuç

barisabak dedi ki...

en iyi ihtimalle bir puan. fener maçı benim için daha önemli. olympiakos galibiyeti şu an için yeterli görünüyor uefa grubunda.

Adsız dedi ki...

% 47 benfica % 20 gs kazanır sonucu var şu anda.Acaba bu % 47 içindekilerin ne kadarı fb li ne kadarı gs li.Ne kadar objektif bakılırsa bakılsın anketler de tuttuğun takım neyse ona göre oy kullanılıyor gibi.Ben benfica kazanır dedim gs iç sahada iyi ama deplasmanlarda çok gol yemeye müsait bir takım.Bu arada benficanın da durumu hakkında hiç bir fikrim yok.Beraberlik alırsa iyi olur

nebilim dedi ki...

galatasaray geride bekler ve kontratak ararsa kazanır. zira benfica'nın bu galibiyete ihtiyacı var. 20-30 dk kontrollü oynarsak 2 farklı bir galibiyet gelebilir. ilk dakikalarda yenilen bir gol ise hatırlamak istemediğimiz bir sonuca götürebilir bizi..

tknycl dedi ki...

galatasaray'ın kazanmasını isteyen (galatasaraylılar da dahil) bi tane allahın kulunu göremedim!?
şaka gibi..

Fethi dedi ki...

benficanın kadrosu taş gibi,gercı bızımde altta kalır yanımız yok ama takım olamadık daha.

Ortega dedi ki...

K@dir,

Arsenal-Fenerbahçe maçı için kim oy vermişse, Benfica-Galatasaray maçı için oy veren kitle de aynı işte. Ona göre hesap et.

erssre dedi ki...

her sonuç çıkabilir hiç şaşırmam. beraberliğe bastım bizimkilerin aklı fener maçında.

NoWiTZKi_41 dedi ki...

Bence tam Baros'luk maç.Eğer sahada olursa ve de takım olarak akıllıca oynarsak 3 puanla döneriz diyorum. Tabii erken bir(yada daha fazla) gol yememiz düşüncelerimin tam tersini oluşturacağı için inşallah yemeyiz diyorum.

Cem Kalay dedi ki...

Valla %50nin 25 fbli kanımca gslilerin çoğu beraberlik diyor.Bende beraberlik diyenlerdenim.

dusendeli dedi ki...

Günün anlam ve önemine yakışır şekilde Benfica'dan farklı bir galibiyet bekliyorum :)

Emir dedi ki...

Galatasaray banko kazanır..