16 Nisan 2010

Maicon Ne Vurdu Be Abi!

Güzel futbol yoktu ama heyecanlı akşamdı. Bursa beklenildiği üzere rahat kazandı. Galatasaray yarın Manisa'da kazanırsa haftaya bir final daha olacak Pazar günkü derbinin ardından. Şampiyon kısmeti denen bir şey varsa o da Volkan Şen'in golleridir işte. Topun canı girmek istiyorsa tutamazsın. Bu takımın kart cezalılarından vurgun yemediği sürece bir standartı var. Tut ki 10 üzerinden 6. Ne 4 oluyorlar ne de 9. Üç Büyüklerin de derdi buydu zaten bütün sezon. Derbide, iki golsüz maçın ardından Beşiktaş'ın taş gibi Fenerbahçe savunmasını (Bilica ve Gökhan Gönül'ün durumu önemli) nasıl geçeceği hakkında bir fikrim yok. Şampiyonlar Ligi'nde Salı günü yine kıyamet kopacak. Inter-Barcelona maçını inşallah bu kez futbolsevere bir kez olsun kulak verip yayınlar Star. Öncesinde fikstürü öne çekip bu gece oynattılar Inter'e İtalya derbisini. Juventus bu halde olunca ne derbi ama diyorsun. Emanetçi Zac ile buraya kadar. 10 kişilik Juventus'u bile zor geçti Inter. Pazar günü Roma derbisi bizim derbiyle çakışıyor. Son yarım saatini izlemek mümkün. Lazio elbette ki çelme takmaya çalışacak. Derbiyi Lazio kazanırsa yakarlar Pazar akşamı Roma şehrini. Kapanmadıysa Roma havaalanı da kapanır artık. Hafta sonunda derbi sağanağı var. Yarın öğlen Manchester derbisi kaçmaz elbette. Kapatırken dükkanı; Maicon da ne vurdu be abi! Kırmızı kart gören Sissoko'ya Maicon ne diyor?

22 yorum:

ultrAslan-ultrAslan dedi ki...

ne güzel bir karedir be bizde de mümkün mü!Sanmam bizimkiler karşı takımdan birilerini attırmak için daha çok çabalıyorlar :(

Daçe dedi ki...

bence dil atıyor.

Ace Ace dedi ki...

hemde ne vurdu ya...

Alakasız bir şekilde kafede goz ucuyla gorduk. Gormemızle beraber 40 yıllık ınterlı gıbı zıpladık:D

nusret dedi ki...

"Benim golümden sonra senin kırmızı kartın konuşulmaz.Hadi iyisin :)"

sembolist dedi ki...

İnter-Barcelona maçı konsunda umtusuzm,Star yayınlamaycak.:((

BuRaK dedi ki...

"bırak bu işleri sana göre değil" diyordur.

yada "kurt kocayınca köpeklerin maskarası olur" diyordur.
köpek inter
kurt juve

bu maçı heycanla bekledim ama serie a can çekişmeye devam. real ve barçanın defoluları burda yıldız.

olurolur dedi ki...

ben yayıncı kuruluşun kulak vereceğini sanmıyorum isteklere. Zaten yayınladıkları bir maçı da uefa kuralları gereği yayınlamak zorunda oldukları için yayınlıyorlar. Protesto maillerine de utanmadan demogojik ve otomatik cevap yolluyorlar

Anilcan dedi ki...

kırmızıdan sonra bi süre sissoko oyundan çıkmaya niyetlenmedi hatta kırmızı kart görmesine neden olacak faul kullanılırken savunma yapmak için ceza sahasına yönelirken maicon yanına doğru yürüyodu o sırada ortaya çıktı sanırım bu kare, hadi bi çık da topumuzu oynayalım diyo olablr.

Cartalete dedi ki...

"Yol yakınken tekstil işine gir" diyordur bence...

Resmen derbiyi sabote etti gördüğü kırmızıyla. Juventus silik oynamıyordu, 2 dakikada 2 şut attılar rakip kaleye daha maçın başında.

10 kişi kalmanın yanında "Del Piero'suz" da kalmış oldu Juve... İleride topa basacak tek adamdı. Bence Diego çıkmalıydı...

ozdal aydemir dedi ki...

"-Konuştuğumuz gibi."

Majesty dedi ki...

Real ve Barca'nın defoluları nedir yahu? Bu kadar da basit değil futbol. İtalya ligi düşüşte, bunun da birçok sebebi var.

Ali Cahit dedi ki...

bence üzerine sümkürüyor gibi, bir burun deliğini tıkamış, bir yandan da kesiyor herifi görüyor mu acaba diye. ewwww :)

benden bu kadar dedi ki...

abi aslında olayları özet geçiyorsun ama öyle bir anlatıyorsun ki insanın iştahı kabarıyor yahu. ellerine sağlık..

Action Man dedi ki...

Bence caktirmadan omzuna sumkuruyor.

bombe_ekran dedi ki...

Inter-Barcelona macını star yayınlamayacak.Yine futbolsmart.Boşa ümitlenmeyelim

ebirinci61 dedi ki...

Maicon:' Ortamı ayarla gölü atıp hemen geliyorum, çaktırma kardeşim.' demiştir.
Bu arada Maicon'a Geniş aileden Mürsel atıfı : Saydır Maicon hoopp.

delioglan dedi ki...

pazar derbide ev sahibi takim galip gelirse, gs'in ilk iki sansi bitiyor. o zaman bursa maçi final yerine formalite olur anca..

maicon'a gelince, muhtemelen iki seyden birini soyledi :
a) arkamda duran babayigitleri görüyon gu ?
b) baskan moratti takimini on kisi birakan rakip elemanlara adambasi 100 bin lira çek yaziyor. maç sonrasi gel yanima isteyelim beraber. beni unutmazsin ama dimi

Gökhan dedi ki...

"Afferin, konuştuğumuz gibi."

bkz: şike

TA dedi ki...

maykon ne çaktı be abi olması lazım:)

korkuncbirsey dedi ki...

Appiah'ın Schalke 04'e attığı golü andırmıyor mu biraz?

özment dedi ki...

BT'ye soruyorum...

Bursa beklenildiği üzere rahat kazandı.

Ne demek istedin acaba?

BT dedi ki...

@özment
Basit bir soru olmuş. Bursa kağıt üzerinde favoriydi ve kazandı. G.Antep in deplasman, Bursa nın iç saha performansı ortada.