13 Aralık 2009

Nihat'ın Unuttuğu

Türkiye'ye adım attığı günden bu yana Nihat'ın unuttuğu sanırım budur. Kendini kime ispatlamaya çalışıyorsun ve neden bu kadar zorluyorsun Nihat? Bu listedeki Nihat sen değil misin? Bunu başarmış adam, bu ülkede bir gol atınca mı rahatlayacak?
La Liga 2002-2003 Gol Krallığı
Roy Makaay 29 Deportivo de La Coruna
Ronaldo 23 Real Madrid
Nihat Kahveci 23 Real Sociedad
Darko Kovacevic 20 Real Sociedad
Patrick Kluivert 19 Barcelona
Raul 16 Real Madrid
(2007-2008 sezonunda Nihat 18 gol attı ve Güiza'nın 27 golle kral olduğu sezonu Raul ile birlikte 5. sırada tamamladı.)

13 yorum:

aşkın dedi ki...

- Bırak artık Jack

http://z.about.com/d/lost/1/0/w/2/-/-/Jack-and-Christian.jpg

Burak Eren dedi ki...

Performans olarak baktığımda çok iyi maçlar çıkarmasına rağmen son vuruşlarda istediğini yapamıyor. Ben bunu biraz şanssızlığa bağlıyorum ama Nihat'a da belli bir süre vermek lazım. Son yıllarını hep sakatlıklarla geçirmiş ve sezon başında hazırlık kamplarında çok iyi hazırlanamamış bir futbolcunun böyle olması doğal. Geçtiğimiz sezon Emre Belözoğlu örneğini aklınıza getirirseniz durumun anlaşılırlığı ortaya çıkıyor.

Buna ek olarak cidden Nihat'ın kendini ispatlamaya ihtiyacı yok. Bu şans dediğim olayı da kendini kasmasına bağlıyorum. İnanılmaz gerdin ve patlama derdinde. Sürekli yuhlanmasıda cabası.

Bellamy. dedi ki...

iyiydi bu akşam çok eleştirilmesine rağmen. ilk yarıda kalecinin şansıydı topunu çıkarabilmesi. ayakları biraz güçsüz gibi çalışması ve hırsını devam ettirmesi lazım. olacak gibi.

quanch dedi ki...

ben nihatın gol atmasında değilim ya bana öyle geliyor ki istediğim katkıyı yapamıyor nihat yaa neyse herşeyinle seni seviyorum nihat kardeşim sonuç olarak herkesi çok zorlayan bir Manisaya puan kaybettik o kadar da mühim değil:))

SirEvo dedi ki...

Zaman mı verilmesi lazım?
Yok artık ya?
Devre arasına girdik, ne zamanı ya?
Takımın gol yollarındaki en beceriksiz adamı!

F.N. dedi ki...

bu nihatla beliktaş daha çok puan kaybeder..egoistlik tavan yapmış gördüğü yerden vuruyor.10vurdugundan biri etkili ancak.bugun son dakikada attığı frikikte facia.

Dabenti dedi ki...

Nihat Avrupa'da neyse o Nihat. Bugün maçın özetine baktım, Nihat bir ara orta sahada takımı öne çıkaran pası atıyordu. Bu sırada önünde 5-6 tane BJK'li varken üstelik. Yani Nihat'ın nerede oynadığı belli değil, zaten BJK'de kimsenin nerede oynadığı belli değil.

Sistemsizlik içinde sistem oyuncularını kaybedersiniz, tıpkı BJK gibi, tıpkı Milli Takım gibi. Sistemine, taktiğine uymuyorsa niye alıyorsun arkadaş ben onu anlamıyorum.

Aynı konuda varan-2 de Tabata.

Adsız dedi ki...

nihat ispanyadayken hep ne diyordu? "burası türkiye gibi değil burada(ispanyada) çok mutluyum, huzurluyum"

o'na ispanyadaki gibi bir ortam lazım
burada huzurlu değil
bu adam stres altında ve böyle giderse başarılı olamaz

ben nihatın türkiyeye dönerek büyük hata yaptığını düşünüyorum
parası güzel de
bu parayı alan türk olunca göze batıyor ve bu parayı alan adam türk olunca türkün gözünden anlıyor memnuniyetsizliği
nihat bu yüzden rahatsız huzursuz çünkü insan evladı

insanının gözüne baktığında yabancı kaldığı bir yerde oynamalı nihat o zaman kafasını sağa sola değil sadece futbola veriyor...

ramon sanchez pizjuan dedi ki...

yılda 4 milyon € kazanıp 20 kusur macta 1 gol atıyor ve sebebını turkıye'de mutlu olmadıgına baglıyorsa ne denır bılmıyorm.

eskı nıhat gıtmıs, olmuş.
bencıl nıhat, kahramanlık gıysısını gıymeyı ısteyen nıhat, yeteneklerı kaybolmus bır nıhat gelmıs turkıye'ye.

eskı askları unutup.
yenı sevgılıler bulmalıyız,
eskısı gıbı asık olmak ıcın

nebuchadnezzar dedi ki...

bence de arkadaş kendini zorluyor... hırsının kuranı oluyor... ispatlasın kendini ama böle olmaz ki... taraftar bıktı... biraz daha akıllı oynamalı bence...

ACY dedi ki...

şimdi bi guiza bi nihat örneklerina bakınca diyorum acaba ispanya ligi mi çok tırtta bu adamlar orda gol şov yapıp bizim ligde madara oluyorlar sonra korkuyorum yarın öbürgün forlan gelir o da rezil olur die =))

Kartal Bafiler dedi ki...

İkinci yarı bir patlama bekliyorum kendisinden,Hatta kritik anlarda kritik gollerle şampiyonluk taşlarını döşeyecektir kendisi.

felix mourinho dedi ki...

valla nihat'ın unuttuğu olsa olsa "gol"dür.

uç bir örnek ama yıllardır real madrid'e santraforlar gelir. ama raul; "ben şu sene gol kralı oldum, takımın avrupa'da en çok gol atan adamıyım, rekorların ismiyim, bişey ispat etmeme gerek yok be müdür, taraftar da bana aşık, kaptanım ayrıca, 7'yi de vermiyorum kimseye, dünya geldi bir ben kaldım burada hala, adım raul madrid diye anılıyor, kasmasam da olur" demiyor. hala aynı hırsla oynuyor, atıyor, kendisini benzema'ya da higuain'e de karşı ispat etmeye çalışıyor. camp nou'da barça'ya gol atabilir diye akla gelen tek isim olarak kalıyor şu real'de.

yıllık 8 trilyon alan bir adam, bana golcü olduğunu ispatlayacak. gerekirse kafa vurmak için kaşını patlatacak, burnunu kıracak, ayağını olmayan yere sokacak. hırsta yapacak. 16 haftada tek golü rakibe çarpıp giren bir gol olmayacak.

yıllık 8 trilyon alıp mutlu değilim ayağına yatmasın. mesleği futbolculuk olacak, kendi dilinde, kendi ülkesinde, nihat olduğu yerde ona ispanya'da kimsenin bakmadığı zamanda forma verilecek ve de bu ispanya'da aldığı paradan daha fazla olacak. hem de 1 sene topa vuramamışken. ve mutlu olmayacak. baskıya karşı gelemeyecek. ohh. dünya kafasını rahatlatmak için memleketine dönerken, bizimkisi memleketinde strese giriyor.

kusura bakmasın ama rıdvan dilmen'in dediği gibi "öyle şu halimle ben de oynarım güntekin"