14 Aralık 2009

Bidonun Adı Felipe Melo!

İtalya'da yılın bidonu için 18 bin oy gelmiş. Bence büyük sürpriz var. Son haftalarda dağılan Juventus'ta taraftar faturayı Melo'ya kesiyordu. Galiba onlar yüklendi oylamaya. Ben listede neden var dedim ama yılın bidonu oldu. Melo'ya da bana da bravo. Türkiye'de yılın bidonu oylamasını kısmetse haftaya ligin ilk yarısı bittiğinde yaparız. Kısa kısa gidersem; Gattuso en sonunda ikna edildi ve Milan ile sözleşmesini 2012'ye kadar uzattı. Gökdeniz'in takım arkadaşı Alejandro Dominguez Valencia'ya transfer oldu. Pepe sezonu kapatınca Real Madrid saldırıya geçti. Listede Lugano da var. Dün Bergamo'da gazeteciye saldıran Mourinho'ya dava açıyorlar.

1 Felipe Melo 22,87% 4.289
2 Quaresma 20,63% 3.868
3 Tiago 9,99% 1.873
4 Dida 9,56% 1.792
5 Mancini 9,39% 1.760
6 Huntelaar 6,84% 1.283
7 Ronaldinho 6,07% 1.139
8 Poulsen 6,06% 1.137
9 Carrizo 4,37% 819
10 Julio Baptista 4,22% 792

23 yorum:

bonano dedi ki...

benim oyum Huntelaara :)

moist dedi ki...

Diego neden girememiş bu listeye? O da bidonu çok istiyor gibiydi...

A sober Kosecki takes it all dedi ki...

TR bidon adaylarım:

1)Elano
2)Nihat
3)Sercan Yıldırım

Ortega dedi ki...

Belki birileri Elano falan yazacaktır ama bidon bellidir. Elinde okla poz versin medyaya :)

sMAnia dedi ki...

türkiyenin bidonu:

1. tabata
2. nihat
3. dos santos
4. zan


birve iki bence kesin vede tartismasiz belki elanoda eklenebilir 5 olarak.

hic biri belli degilse bile tabata kesin

rinogattuso dedi ki...

cristiano ronaldo çakması ricardo quaresma geçen senenin bidonuydu..bu sene de baya zorlamış aslında..ama aceto gibi düşünmüyorm..25 milyon euro ya karşılık yaptıkları daha dorusu yapamadıkları bu alınca alıyosun bidonu..aynı tarzda türkiyeye yaklaşırsak beşiktaştan nihat ipi gögüsler ülkemizde de..ottomendi velezde güzel işler yapıyor gelecek vad ediyor real için iyi bir tercih olabilir

Akif Burak dedi ki...

Valencia ciddi bir ekonomik kriz yaşıyordu.Dominguez gibi adamı iyi almışlar.Bunun bir sonraki aşaması da Villa'yı satmak olabilir heralde.

Clean Shit dedi ki...

2 gol attı diye hakkını yemişler huntelaarın

Gizli Santrfor dedi ki...

Nihat büyük farkla kazanır Türkiye'de..

moist dedi ki...

Yarım sezonda Elano'ya bidonu layık görenler sezon sonunda altın bidona layık olacaklar :)

mre dedi ki...

tiago'ya üzüldüm. altın madalya yakışırdı o kokmaz bulaşmaz adama.

delioglan dedi ki...

huntelaar'a haksizlik edilmesin

http://www.youtube.com/watch?v=XHFN4Ns8l-w&feature=player_embedded#

rinogattuso dedi ki...

bülent abi gattuso nun sözleşme yenilemesi hakkında bişeyler yazarmısın.. arması için yıllardır sahaya yüreğini koyan bir futbolcu o..aslında futbolcu diyip de diğerleriyle bir tutmak bile istemiyorum..bence o bir fenomendir..ne uzaktan klas şutları vardır falsoyla kaleye giden ne de üst üste attığı slalom çalımları ne enfes gollerini izlersiniz onun sık sık..ama bir şey vardır onda diğerlerinde az olan onun yanına yetişemeyecek kadar az olan birşey..hırs mücadele nefret sevgi aşk...ve ismine yapılan haftalardır yapılan saygısızlık bişeyler karalarsan sevinirim bülent abi nacizane ricam..

varol döken dedi ki...

tekrar söylüyorum, 3 metreden koca bidonu bile vuramayacak çılgın ispanyol okçumun elinden ödülünü almaya kalkan olursa çok fena kırarım kalbini...

sonunda herkes hak ettiğini almayacaksa ne biçim bir yer olurdu dünya!

not: nihat ve tabata'yı seçmek isteyen deli gönüllere de saygımız sonsuz ama 14 milyon euro ulan bu! demiştim ama kalbinizi kırarım diye:)

aero dedi ki...

bulent abi,

resimdekiler bidon degil, fici :)

TR'de Guiza'dan ala bidon bulunmaz. tabata, zan, nihat da dusunulerbilir ama guiza bambaska. elano oynatildikca birakin bidon olmayi, balon d'or'u bile alabilir.

Kenan dedi ki...

okcu'ya laf yok, kapasitesinin ustunde gol atti bu sene.

Number 7 dedi ki...

Pepe yerine Lugano. Tekme-yumruk konusunda hiç aratmaz!

Valthord dedi ki...

geçen senenin bidonu açık ara güiza'ydı, o yüzden bu sene zaten kimsenin bir beklentisi yoktu. gs'li arkadaşların içi rahat olsun. ama bu sene elano ve tabata bidonu paylaşırlar. :)

Ghetto Ultras Tribune Group dedi ki...

Geçen senenin bidonu güiza idi ama bu sene istatistiklere bakınca güiza yı listeye almak dahi haksızlık olabilir.Benim adaylarım;
1- Nihat
2- Tabata (Açık ara)
3- Elano
4- Sercan Yıldırım
5- Bülent UYGUN (Bence bu yılın bidonu Hocadır geçen yıldan sonra olan trabnsfer stratejisi ve kaybedişi ile ipi göğüsler açık ara

salamy dedi ki...

All time favorite "alvaro recoba"!

cem dedi ki...

Su Italya'nin bidon adayi Poulsen'i almak icin Fener kendini parcalamisti be. Her iste bi hayir varmis demek ki.

Güiza bence "fahri bidon"dur. Onu yarismaya sokmamak lazim. Bu senenin adaylari arasinda niye Dos Santos adi gecmemis ona sasirdim yalniz. Dos Santos Bidonos

Russell dedi ki...

altın bidon ve elano?

ahaha, ben buna gülüyorum işte yaa..

paytheman dedi ki...

guizayı nasıl kimse yazmamış anlamadım ben mehmet topuz da iyi gider bence :))