15 Ağustos 2009

Milan'ın ABD Turnesi



Dolce&Gabbana'nın dergisi Swide için Milan'ın ABD turnesinde yapılan özel prodüksiyondan kareler...

14 yorum:

roupertOne dedi ki...

ya arkadaş bu Leonardo'yu amerikalı bi dizi ya da film aktörüne benzetiyorum ama kim çıkartamadım delirecem..hele bu son fotoda.. bişeyler diyin kurban olayım :)

roupertOne dedi ki...

buldum aaron eckhart http://handson.provocateuse.com/images/photos/aaron_eckhart_01.jpg

Mithra dedi ki...

Kral adam Gattuso

hayhay dedi ki...

Abi, gerçi burda yok ama ben bu çekimleri gördükten sonra Ambrosini'ye ayrı bi saygı duydum.

Emre Belözoğlu gibi sakat olduğu dönemlerde baya bi ağırlık kaldırmış anlaşılan.. Varlığını body salonuna armağan eden abilerden olmuş.

http://www.flickr.com/photos/swide/

Berşan Kayıkcı dedi ki...

Pato, abilerinin elinden tutsun da Ayaş' a, Kızılcahamam' a kaplıcalara getirsin ..

orkut dedi ki...

nereye gitmiş bunlar florida falan mı?

Ömer Cankat Yüce dedi ki...

Milan'a kötü takım diyebiliriz ama stillerini inkar edemeyiz :)

hebenneka dedi ki...

Bu bize ne verdi?

Evet, biliyorum, itim.

Eser dedi ki...

Milan bu sene anca poz vercek gibi...

serdark dedi ki...

@roupertOne

ya bildigin kaya cilingiroglu bana sorarsan :DD

siyahh dedi ki...

ulan pirlo tam dayaklık adamsın. Senin memleketinde GAS var Diesel var Armani var Gucci var. Sen gidip A&F nin o iğrenç t-shirt ve sweatlerinden alıyorsun. Allah akıl fikir versin.

armandolionel dedi ki...

bu gattuso miami ink deki derren a benziyo,gerçi o derren i geçen sene de tanju ya benzetiyodum ama,3ü birbirne benziyo işte

TARA dedi ki...

ne iş anlamadım d&g'nin dergisi için yapılan çalışmada elemanın bi elinde lv valiz bi elinde a&f poşeti.. iymiş :)

CihanYerlikaya dedi ki...

@ siyahh

bu sanki Pirlo değil de Boriello gibi :)