11 Ağustos 2009

Marca Radyo

Marca Radyo

10 yorum:

siniroldumabi dedi ki...

böyle spikere can kurban. gözlerinin içine düştüm 10 dakikadır

GoQu dedi ki...

bence güzel değil :)

matiasemilio dedi ki...

neresine can kurban be ? bu güzel mi ?

metehanbarshan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
fobinez dedi ki...

o değil de dün eurosport'u izliyodum akşam, bilardo maçı vardı. bi adam anlatıyo maçı ama yanında da bir bayan var. arada o d ayorum yapıyor falan. inanılmak güzel bir sesi vardı. bir ara kadraja başka bi kadın geldi, "işte o görüntüye gelen benim eski takım arkadaşımdı" falan dedi. milli bayan bilardocumuz sanırım. bu da böyle bir anımdır.

mmmelih/maRco dedi ki...

maşallah

Bourboun dedi ki...

sonra bana niye evlenmiyosun diye soruyolar :)) Bu çıktıda karşımıza hayır mı dedik... Döverler adamı :)))

Sandor dedi ki...

Sokaklarda bu hanım kızımızdan güzel binlercesi var. Burada of ne hatunmuş diyenler yolda görse 2. ye bakar mı acaba merak ediyorum.

Can AYDOS dedi ki...

izmirde kafamı nereye çevirsem böyle kızlar görmek mümkün.. yanlız burada fotoyu çekene teşekkür etmek lazım, iyi yakalanmış bir poz :)

Cem Kalay dedi ki...

@fobinez

Aynı anıyı bende yaşadım :)