17 Mart 2009

Rafael di Zeo vs. Mauro Martin

Boca Juniors'un taraftar grubu La Doce (12) rakip tribünlerden çok kendi içinde kavga gürültüsü olan bir grup. Arjantin futbolu kadar bu ülkede tribün gruplarının hikayesi de ilgimi çekiyor. La Doce'nin tribün lideri Rafael Di Zeo'yu indirip yerine Mauro Martin gelmişti. Bugünlerde Rafael di Zeo silahlanıp tribünü almak için geri dönmüş. Futbolla hiç alakası olmayan iki yaşlı insan vurulmuş çıkan kavgalarda. Tekme tokat girmiyorlar birbirlerine, Buenos Aires'de işi mermiler hallediyor.
La Doce ve Mauro Martin La Doce ve Rafael di Zeo

3 yorum:

DaesAgelmar dedi ki...

Bende Aceto ne zaman yazacak diye bekliyordum. Clarin di La Nacion du yaza yaza bitiremediler. Yaklaşık bir haftadır. Arjantinde Acro cinayetinden sonra durumun gidişi hiç istenmeyen bir yere doğru gidiyor.

siyahh dedi ki...

Döngü tekrar gerçekleşmez umarım.

Arjantin-İtalya-Türkiye
Acro-Toffolo-Ferdi

buenoz dedi ki...

mevzu benim evin 50 metre ilerisinde oldu. tabi ilk anda anlayamadim, argentinoslularla bi hadise cikti sandim. kostum asaagi indim, esnafa sordum onlar anlattilar olayin icyuzunu.

ufak bi video ve olaydan sonra cektigim resimler burada:

http://buenoz.blogspot.com/2009/03/esnaftan-edindigim-bilgiye-gore.html